eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewSerwis i konserwacja wraz z nadzorem oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS oraz usługa migracji eksploatowanego systemu IMPULS 4 na system IMPULS 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Pleszew: Serwis i konserwacja wraz z nadzorem oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS oraz usługa migracji eksploatowanego systemu IMPULS 4 na system IMPULS 5
Numer ogłoszenia: 135477 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. , ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900, 7420903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpleszew.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja wraz z nadzorem oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS oraz usługa migracji eksploatowanego systemu IMPULS 4 na system IMPULS 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) serwis i konserwacja wraz z nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS, 2) migracja posiadanego przez Zamawiającego IMPULS 4 do IMPULS 5 wraz z dostawą aplikacji Harmonogramy Pracy, a w szczególności następujące usługi: a) migrację posiadanych przez Zamawiającego licencji IMPULS 4 do IMPULS 5, b) migracja danych obecnie przetwarzanych w bazie danych IMPULS 4, c) konfiguracja i parametryzacja IMPULS 5 w tym wdrożenie w pełnym zakresie aplikacji Gospodarka Magazynowa i Dystrybucja, d) szkolenie użytkowników i administratorów, e) przeniesienie archiwalnych danych kadrowych z systemu Gemini, f) dostawa aplikacji Harmonogramy Pracy współpracującej w systemem IMPULS 5 wraz z wdrożeniem w pełnym zakresie na oddziałach szpitalnych, g) objęcie wszystkich migrowanych i dostarczanych aplikacji serwisem tożsamym z zakresem serwisu przewidzianym w pkt 1. 2. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w projekcie umowy (patrz załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Jeżeli zakres usług uwzględniony w przedmiocie Umowy nie zaspokoi bieżących potrzeb Zamawiającego, może on zwrócić się do Wykonawcy z doraźnym pisemnym zamówieniem wykonania usług uzupełniających. 2. Zamawiający oczekując spełnienia i realizacji przez Oprogramowanie Aplikacyjne funkcji indywidualnych, bądź modyfikacji funkcji realizowanych przez Aplikacje, może zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie oferty na dostarczenie Upgrade/Update Aplikacji spełniającego indywidualne oczekiwania i potrzeby Zamawiającego. 3. Jeżeli oczekiwane przez Zamawiającego modyfikacje nie będą pozostawały w sprzeczności z koncepcją ewaluacji Oprogramowania Aplikacyjnego przyjętą przez Autora, Wykonawca po dokonaniu z nim uzgodnień dostarczy Zamawiającemu ofertę na dostarczenie opracowanie i wdrożenie Upgrade/Update Aplikacji uwzględniający oczekiwania Zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 48.45.10.00 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności, którzy: (a) wykonywali lub wykonują przynajmniej jedną usługę, której przedmiotem było/jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji oprogramowania Eskulap o wartości minimum 50 000 zł brutto rocznie, (b) wykonali przynajmniej jedną usługę, której przedmiotem było dokonanie migracji systemu IMPULS do wersji 5;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponują serwisem www umożliwiającym realizację następujących funkcji: (1) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, (2) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, (3) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 24 miesięcy, (4) serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, (5) baza wiedzy zawierający dane co najmniej z 24 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, (6) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS, (7) serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. oświadczenie (na druku oferty) o dysponowaniu serwisem www, o którym mowa w pkt III.3.3) zawierające jego adres oraz dane umożliwiające Zamawiającemu uwieżytelnienie na koncie demonstracyjnym w tym serwisie; 2. wypełniony Dodatek nr 3 do projektu umowy, Tabela 2. Zasady funkcjonowania serwisu (należy wypełnić kolumnę Procedura realizacji Usługi zgodnie ze sposobem świadczenia usług jaki oferuje Wykonawca); 3. harmonogram realizacji usługi migracji posiadanego przez Zamawiającego IMPULS 4 do IMPULS 5 wraz z dostawą aplikacji Harmonogramy Pracy, przy czym Wykonawca proponuje optymalny harmonogram realizacji umowy dla zadań w niej przewidzianych z uwzględnieniem granicznych terminów realizacji poszczególnych etapów wykonania zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp informacja nt. przewidywanych istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego: ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.