Ogłoszenie z dnia 2007-08-06
Biała Podlaska: Roboty budowlane obejmujące termomodernizację budynku oraz wykonanie robót dekarskich
Numer ogłoszenia: 135395 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego, ul. Warszawska 20, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3434735, 3434068, 3438176, fax 083 3443706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowiebp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pogotowiebp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące termomodernizację budynku oraz wykonanie robót dekarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na : termomodernizacji budynku biurowego Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 20 oraz wykonaniu robót dekarskiech nad salą konferencyjną - szkoleń medycznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 1.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki opisane w pkt 1.1 musi spełnić każdy z Wykonawców co do art. 24 ust. 1 i ust. 2 za wyjątkiem ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp 2. Warunki szczegółowe, określone w oparciu a art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1 Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać : a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00 zł 2.2 Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2.1 a) spełniają łącznie 2.3 Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed 06.08.2007 r. co najmniej 2 zadania o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia. 2.4 Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3 2.5 Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji jakości: - na okres minimum 24 miesięcy. 2.6 Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. niniejszej siwz Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) : 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszej siwz. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. niniejszej siwz Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) : 2.1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 6.2.1.a) niniejszej siwz. 2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie wykonawcy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszej siwz. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej siwz. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : 3.1. dokument wymieniony w pkt 1.1. winien być złożony przez pełnomocnika Wykonawców. 3.2. dokumenty wymienione w pkt 1.2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 3.3. dokumenty wymienione w pkt 2.1.-2.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunku. 3.4. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja jakości wykonania - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowiebp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia ratunkowego i Transportu Sanitarnego 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20 . Opłata za SIWZ wynosi 20,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiej Stacji Pogotowia ratunkowego i Transportu Sanitarnego 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa wyrobów do mikroskopu oraz videomikroskopu, masek anestetycznych dla dzieci oraz masek oddechowych dla dorosłych, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny (...) w podziale na 21 części
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodzie 17 01 07 z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- "Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dróg gminnych klasy D i L wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID inwestycji drogowych"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI W OKRESIE: VII - XII.2025 r.
- "Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych w projekcie "Silne rodziny w Gminie Biała Podlaska" - 2 postępowanie".
- Dostawa 1 szt. ambulansu Typu C z wyposażeniem medycznym
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Budowa lodowiska w m. Grębocice.
- Roboty remontowe w budynku Domu Studenta nr 1 Uniwersytetu Warszawskiego przy ulicy Żwirki i Wigury 97/99 w Warszawie
- "Termomodernizacja budynku CKZ przy ul. Harcerskiej w Jastrzębiu-Zdroju" wraz z pracami remontowymi objętymi projektem "Profesjonalne pracownie 4 w Jastrzębiu-Zdroju"
- Izolacja pionowa pomieszczeń dyspozytorni medycznej w piwnicy budynku ZUW w Szczecinie wzdłuż ulicy Wawelskiej, polegająca na wykonaniu hydroizolacji, docieplenia ścian piwnicznych oraz ich osuszeniu
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.