Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-06-24
Bia³ystok: Budowa budynku Oddzia³u RCKiK w Suwa³kach w technologii modu³owej ZP/PN-21/14
Numer og³oszenia: 135261 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa budynku Oddzia³u RCKiK w Suwa³kach w technologii modu³owej ZP/PN-21/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku RCKiK w Bia³ymstoku - Terenowy Oddzia³ w Suwa³kach przy ul. Szpitalnej 60, na czê¶ci nieruchomo¶ci o nr. geodezyjnym 21742/20. 2. Inwestycja prowadzona bêdzie w technologii modu³owej, w formule zaprojektuj i wybuduj w oparciu o za³±czony Program funkcjonalno-u¿ytkowy. 3. W zakres inwestycji wchodzi: 3.1. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym: 3.1.1. przedprojektowej koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej budynku i aran¿acji wnêtrza strefy otwartej. Wykonawca przedstawi co najmniej jedn± koncepcjê architektoniczn± elewacji w kolorze i co najmniej jedn± koncepcjê aran¿acji i wystroju wnêtrz strefy otwartej. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do co najmniej dwóch fal poprawek dla ka¿dej z koncepcji, 3.1.2. opracowanie projektu budowlanego do uzyskania decyzji pozwolenia na budowê, 3.1.3. zaprojektowanie architektury i konstrukcji budynku Oddzia³u, 3.1.4. zaprojektowanie technologii medycznej, z uwzglêdnieniem wszystkich gabarytów wyposa¿enia poszczególnych pomieszczeñ, zatwierdzon± przez rzeczoznawcê ds. sanitarno-higienicznych, 3.1.5. zaprojektowanie wszystkich instalacji wewnêtrznych, zewnêtrznych i pod³±czeñ do niezbêdnych mediów, instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, zasilania rezerwowego, instalacji przyzywowych i pozosta³ych instalacji okre¶lonych w Programie funkcjonalno-u¿ytkowym i technicznych warunkach przy³±czenia poszczególnych mediów, wraz z zaprojektowaniem w³a¶ciwych urz±dzeñ sanitarnych, w tym urz±dzeñ dla wêz³a cieplnego, elektroenergetycznych i teletechnicznych, 3.1.6. zaprojektowanie prze³o¿enia podziemnych instalacji, koliduj±cych z projektowan± inwestycj± wraz z uzgodnieniami gestorów mediów, 3.1.7. zaprojektowanie wystroju i aran¿acji wnêtrz z uwzglêdnieniem wszystkich materia³ów wykoñczeniowych i kolorystyki, 3.1.8. zaprojektowanie zagospodarowania terenu wokó³ budynku, w tym ci±gów pieszo-jezdnych (utwardzonych elementów doj¶cia i dojazdów do budynku), elementy terenów zielonych, 3.1.9. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich bran¿, 3.1.10. opracowanie kosztorysów inwestorskich we wszystkich bran¿ach, 3.2. uzyskanie decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowê, w imieniu i z upowa¿nienia Zamawiaj±cego - w tym celu Wykonawca opracuje projekt budowlany i przed³o¿y we w³a¶ciwym urzêdzie administracji publicznej, 3.3. realizacja ca³ej inwestycji wraz pod³±czeniem do wszystkich niezbêdnych mediów (wod.-kan, en. elektrycznej, ciep³a systemowego i cwu, infrastruktury teletechnicznej) z robotami wykoñczeniowymi, zagospodarowaniem terenu, zgodnie z wykonan± dokumentacj± projektow± i uporz±dkowanie terenu wokó³ budynku, 3.4. kompleksowa wspó³praca z gestorami sieci w sprawie przy³±czenia budynku do zewnêtrznych sieci zasilaj±cych w media oraz z instytucjami, na których terenie te sieci i/lub urz±dzenia s± zlokalizowane, 3.5. koordynacja wszystkich uzgodnieñ i wykonawstwa instalacji zarezerwowanych dla gestorów mediów, 3.6. dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego, 3.7. obs³uga geodezyjna i geotechniczna inwestycji, 3.8. pe³nienie nadzoru autorskiego nad realizacj± inwestycji, 3.9. zg³oszenie i uzyskanie w imieniu i z upowa¿nienia Zamawiaj±cego pozytywnej decyzji administracyjnej dopuszczaj±cej budynek do u¿ytkowania, w tym prowadzenie uzgodnieñ i dope³nienie odbiorów bran¿owych przez odno¶ne w³adze i gestorów mediów, 3.10. przekazanie inwestycji Zamawiaj±cemu wraz z kompletn± dokumentacj± powykonawcz±, decyzjami administracyjnymi, aktualn± map± geodezyjn±, ¶wiadectwem efektywno¶ci energetycznej budynku, kartami gwarancyjnymi (budynku i urz±dzeñ), atestami i aprobatami technicznymi, wynikami testów i sprawno¶ci wykonanych instalacji i urz±dzeñ itp. dokumentami. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, stanowi±cym Za³±cznik nr 11 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.20.00.00 - Us³ugi architektoniczne i podobne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 300.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysoko¶ci: 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych i 00/100). 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 3.1. pieni±dzu, 3.2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.07.42.275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Zachodni WBK S.A. 5 O/Bia³ystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 0000 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP/PN - 21/14. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach okre¶lonych w pkt. 3.2. - 3.5., orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±, przy czym dokument ten nie mo¿e stanowiæ ca³o¶ci z ofert±
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿: 1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w technologii modu³owej o warto¶ci minimum 1 000 000,00 z³ (brutto) ka¿da oraz 2) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 (jedn±) us³ugê w zakresie projektowania budynków na rzecz ochrony zdrowia o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto;
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponowanie: 1) co najmniej 1 osob±, pe³ni±c± funkcjê Kierownika Budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej albo im odpowiadaj±ce 2) co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika Robót Sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych albo im odpowiadaj±ce 3) co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika Robót Elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych albo im odpowiadaj±ce, 4) co najmniej 1 osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika Robót Teletechnicznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci telekomunikacyjnej albo im odpowiadaj±ce, 5) co najmniej po 1 osobie posiadaj±cej uprawnienia projektowe bez ograniczeñ w specjalno¶ciach wymienionych w pkt. 1) - 4) - w przypadku osób sporz±dzaj±cych i sprawdzaj±cych dokumentacjê projektow±;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pe³nomocnictwo, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, okre¶laj±ce zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy). 2. O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy). 3. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków, zobowi±zany jest on udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 8 do SIWZ lub inny dokument z którego wynika takie zobowi±zanie, np. umowa itp. (je¿eli dotyczy). 4. Specyfikacja cenowa. 5. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiedni± dat± wymagan± dla tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku, do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie: 1.1. zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy itp.) lub zmiany wynikaj±cej z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej; 1.2. zmiany podwykonawcy/ów z zastrze¿eniem, ¿e je¶li Wykonawca w procedurze udzielania niniejszego zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejsz± umowê pos³u¿y³ siê do¶wiadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi równie¿ wykazaæ siê do¶wiadczeniem wymaganym przez Zamawiaj±cego w procedurze o udzielenie zamówienia bêd±cego przedmiotem umowy; 1.3. zmiany osób wskazanych w wykazie, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SIWZ - zmiana ta mo¿liwa jest na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okoliczno¶ciami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiaj±cego kandydatury innej osoby spe³niaj±cej warunki zawarte w SIWZ oraz oraz przed³o¿eniu dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienia tych osób wraz z aktualnymi za¶wiadczeniami o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego; 1.4. zmian technologiczno-materia³owych wykonania elementów robót wy³±cznie w przypadkach gdy proponowane przez Wykonawcê rozwi±zanie czy te¿ system jest równorzêdny lub lepszy funkcjonalnie od tego jakie przewiduje projekt, a jednocze¶nie nie spowoduje zwiêkszenia kosztów robót; 1.5. zmian z powodu istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa; 1.6. zmian wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy: 1) polegaj±cych na jego zmniejszeniu w przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku z wynagrodzenia rycza³towego wy³±czone zostan± kwoty odpowiadaj±ce kosztom zmniejszonego zakresu rzeczowego i wynagrodzenie z tego tytu³u ustalone zostanie na podstawie uzgodnionej przez Strony kwoty, 2) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci zastosowania zamiennych robót, materia³ów - mo¿e to nast±piæ po uprzednim wy³±czeniu z wynagrodzenia rycza³towego kwoty odpowiadaj±cej kosztom materia³ów, które bêd± zamienne lub zaniechane na podstawie kosztorysu robót niewykonanych, sporz±dzonego przez Wykonawcê, uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiaj±cego, 3) zmian wynikaj±cych ze zmian w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu umowy, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem warto¶ci przedmiotu umowy; 1.7. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) braku mo¿liwo¶ci uzyskania przez Wykonawcê wymaganych uzgodnieñ, decyzji w terminie umownym z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez Wykonawcê nale¿ytej staranno¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e przed³u¿yæ termin realizacji umowy po wprowadzeniu stosownych ustaleñ w tym zakresie, 2) konieczno¶ci wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy na skutek wydanych decyzji lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnieñ pod warunkiem wprowadzenia okre¶lonej modyfikacji w stosunku do za³o¿eñ przyjêtych przez Zamawiaj±cego w Programie funkcjonalno-u¿ytkowym, Zamawiaj±cy mo¿e przed³u¿yæ termin realizacji przedmiotu umowy o okres potrzebny dla dokonania zamian, 3) mo¿liwo¶ci wcze¶niejszego zakoñczenia realizacji robót objêtych przedmiotem umowy przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skrócenia terminu realizacji, 4) je¶li w trakcie realizacji robót zajdzie konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, lub robót dodatkowych, w wyniku których konieczne bêdzie wyd³u¿enie realizacji przedmiotu umowy, o okres potrzebny do zrealizowania w/w robót, 5) konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Harmonogramu rzeczowo - finansowego spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi lub atmosferycznymi bez konieczno¶ci dokonywania zmian terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w przypadku: 2.1. zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±ce wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy; 2.2. powstanie nadzwyczajnych okoliczno¶ci bêd±cych si³± wy¿sz± skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy lub gro¿±c± ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy; Jako si³ê wy¿sz± rozumie siê wydarzenia i okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy; 2.3. powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci nie bêd±cych si³± wy¿sz±, gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SIWZ mo¿na odebraæ na pisemny wniosek Wykonawcy, osobi¶cie w siedzibie Zamawiaj±cego, pokój nr 204 lub drog± przesy³ki pocztowej. Koszt SIWZ - 50,00 z³ brutto (op³ata w Kasie lub przelewem).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, pokój nr 201 (Sekretariat), 19-950 Bia³ystok.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - 2026 rok.
- Us³uga sprz±tania w Prokuraturze Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz w podleg³ych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w ¶rodki higieniczno - sanitarne i ¶rodki czysto¶ci.
- Kompleksowa us³uga serwisowa w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych - wykonywania przegl±dów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostêpno¶ci w oparciu o posiadan± macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nak³adki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOW¡ BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Skêpe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja czê¶ci budynku Przedszkola we W³adys³awowie z przeznaczeniem na ¿³obek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





