Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Konin: Wykonanie sieci niskoparametrowej
Numer ogłoszenia: 135166 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428942 w. 51, faks 063 2429273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk-konin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci niskoparametrowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przyłącza cieplnego dla zajezdni autobusowej oraz budynków socjalno-magazynowych zlokalizowanych w Koninie, przy ul. M.Dąbrowskiej 8 oraz wykonanie rozbudowy istniejącego węzła cieplnego. Zakres robót obejmuje kompleksowe wykonanie przyłącza cieplnego z rur preizolowanych 60,3/125. Ponadto istniejący węzeł cieplny o mocach Qc.o. = 300 kW oraz Qcw.max = 50 kW zostanie przebudowany do mocy Qc.o. = 380 kW oraz Qcw.max = 50 kW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres dostawy i montażu) zawiera przedmiar robót, projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna, będące załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, że w ciągu 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 prace o wartości netto nie mniejszej niż 100.000 zł z zakresu i rodzaju podobną do przedmiotu zamówienia tj. prace przebudowy węzła cieplnego, wykonanie przyłącza cieplnego, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie przesyłu ciepła - min. 1 osoba. Kierownik budowy winien być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego., c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/,. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie min. 2 robót o wartości netto nie mniejszej niż 100.000 zł z zakresu i rodzaju podobnych do przedmiotu zamówienia tj. prace przebudowy węzła cieplnego i wykonanie przyłącza cieplnego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy przedłożyć następujące dokumenty: - kserokopię wymaganych uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk-konin.com.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Konin, ul. M.Dąbrowskiej 8, pok. 309..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: 62-500 Konin, ul. M.Dąbrowskiej 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
- Rozbudowa obiektu mostowego w m. Rudzica w ciągu drogi powiatowej nr 3212P
- Dostawa szwów chirurgicznych
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- Dostawa cewników PFA do 3D wraz z dzierżawą generatora dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap I
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha
- Przebudowa drogi gminnej nr 111007R w m. Gniewczyna Tryniecka w km 0+000-1+841 wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.