Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wykonanie robót budowlanych pn.: roboty uzupełniające dla obiektu użytkowego przy ul. Tysiąclecia 5 w Katowicach w ramach inwestycji pn.: modernizacja obiektu użytkowego przy ul. Tysiąclecia 5 dla potrzeb Młodzieżowego Domu Kultury Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Katowice, do kontaktów: Elżbieta Stefanowicz-Wójcik, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593712, fax 032 2537984, 2598930, e-mail: bzp@um.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, Elżbieta Stefanowicz-Wójcik, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593 604, e-mail: in@um.katowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, Sekretariat pok.346, ul. Warszawska4, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593 601, e-mail: in@um.katowice.pl, www.um.katowice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych pn.: roboty uzupełniające dla obiektu użytkowego przy ul. Tysiąclecia 5 w Katowicach w ramach inwestycji pn.: modernizacja obiektu użytkowego przy ul. Tysiąclecia 5 dla potrzeb Młodzieżowego Domu Kultury. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych pn.: Roboty uzupełniające dla obiektu użytkowego przy ul. Tysiąclecia 5 w Katowicach w ramach inwestycji pn.: Modernizacja obiektu użytkowego przy ul. Tysiąclecia 5 dla potrzeb Młodzieżowego Domu Kultury w zakresie: a) robót budowlanych, b) instalacji elektrycznej, c) instalacji teletechnicznej i strukturalnej, d) robót drogowych. Warunki realizacji:Wykonawca winien przed przystąpieniem do opracowania wniosku, dokonać wizji prowadzanego remontu obiektu użytkowego przy ul. Tysiąclecia 5 w Katowicach Prowadzenie robót będzie prowadzone w uzgodnieniu z dotychczasowym Wykonawcą całego zadania tj. Przedsiębiorstwem Budownictwa Ogólnego i Usług Technicznych ŚLĄSK Spółka .z o.o. ul. W. Sikorskiego 41, 40-282 Katowice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 600 000 zł netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.04.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy(1) oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje: - Kierownik Budowy - uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane i minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem i jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - Kierownicy Robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i drogowej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane i minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 30 % wartości zamówienia, z zastrzeżeniem, że środki te muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień (2). 3. Udzielą gwarancji jakości na okres trzech lat od daty odbioru końcowego, Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali jedno zadanie(2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się roboty związane z wykonaniem robót remontowo - budowlanych kubaturowych. Uwaga (1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z Wykonawców (2)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - łącznie wszyscy Wykonawcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie odpowiadać zasadzie spełnia, nie spełnia z wyjątkiem warunku posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia - znaczenie warunku 100%. Warunek oceniany będzie następująco: - wykonanie w ostatnich 5 latach 1 zadania o wartości 500.000,00 zł. każde - 50 pkt. - za każde następne zadanie jw. - 10 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. Zaświadczenia o niekaralności: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6. Informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego. 7. Informacja o doświadczeniu wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 8. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGI - Dokumenty załączone do wniosku winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 ). - W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) Wykonawcy zobowiązani są załączyć do wniosku: - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączone pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału. - dokumenty wymienione w pkt. od 1 do 5 oraz pkt. 8 dla każdego ze wspólników lub partnerów konsorcjum.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.03.2007, godzina 09:00, Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4 pok. 365.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





