Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: wykonanie prac pielęgnacyjnych drzew przydrożnych przy drogach krajowych nr 19 i 74 administrowanych przez Rejon Kraśnik Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: Lucyna Salasa - Rejon Kraśnik, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.gddkia.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Więcej informacji można uzyskać pod adresem Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Lublin rejon w Kraśniku, Salasa Lucyna, ul.Obwodowa 9, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 0-81) 826-40-93, fax (0-81) 825-20-07, e-mail: kr_rdki@lublin.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac pielęgnacyjnych drzew przydrożnych przy drogach krajowych nr 19 i 74 administrowanych przez Rejon Kraśnik. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi krajowe nr 19 i 74 w obszarze działania Rejonu Kraśnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzew przydrożnych przy drogach krajowych nr 19 i 74administrowanych przez Rejon Kraśnik 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzew przydrożnych przy drogach krajowych nr 19 i 74administrowanych przez Rejon Kraśnik Zadanie 1 i 2 - 2 826 szt. Zadanie 3 - 7 590m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 Ustawy P.Z.P Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia /nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki szczegółowe Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał przynajmniej 1 usługę o podobnym zakresie oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, ze zamówienia te zostały wykonane należycie (np.referenje) Potencjał techniczny Wykonawca powinien dysponować (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu a w szczególności a)podkaszarki spalinowe,piły łańcuchowe spalinowe rebarka do gałęzi (zalecane), platforma z balustradą na podnośniku samochodowym ciągnik wyposażony w wyciągarkę, przyczepa dłużycowa Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w Instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza Załącznik nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W/w zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania Wszystkie dokumenty muszą być oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Zamawiającego
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lub odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego płacąc gotówką lub za zaliczenie pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.03.2007, godzina 09:30, GDDKiA/O Lublin Rejon Kraśnik ul. Obwodowa 9 pokój nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogłoszenia 15.02.2007r 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Podcinka korony drzew z jednoczesną wycinką suchych i zwisających nad jezdnią konarów. 1) Krótki opis: Podcinka korony drzew z jednoczesną wycinką suchych i zwisających nad jezdnią konarów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 169 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Ogławianie i formowanie korony drzew. 1) Krótki opis: Ogławianie i formowanie korony drzew. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 657 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Karczowanie krzaków w granicach pasa drogowego. 1) Krótki opis: Karczowanie krzaków w granicach pasa drogowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 7 590 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 3 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni, porządku oraz pielęgnacja drzew w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego
- Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój w roku 2026
- Wycinka jednorocznych odrostów z pasów drogowych DW 670 i 671 oraz usługa frezowania pni drzew z pasów drogowych DW 674 i 676 z podziałem na 3 zadania.
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Stalowej Woli ( w rejonach nr 1 i nr 2 ).
więcej: Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





