eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonywanie kompleksowych napraw blacharsko - lakierniczych i mechanicznych pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie,numer postępowaniaZP/17/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-05

Rzeszów: Wykonywanie kompleksowych napraw blacharsko - lakierniczych i mechanicznych pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie,numer postępowania: ZP/17/2015
Numer ogłoszenia: 134990 - 2015; data zamieszczenia: 05.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94832 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowych napraw blacharsko - lakierniczych i mechanicznych pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie,numer postępowania: ZP/17/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 12 miesięcy, kompleksowych napraw pojazdów służbowych Policji województwa podkarpackiego, uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych zleconych przez Zamawiającego. 2.Punkt wykonywania naprawy pojazdów musi być zlokalizowany maksymalnie w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego (Zaczernie 187, Zaczernie 36-062). 3. Na wykonanie naprawy Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji. 4.Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy wykonywanie napraw refundowanych przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe (TU). W takim przypadku Zamawiający może upoważnić Wykonawcę do rozliczenia bezgotówkowego z TU. Na części i materiały wykorzystane do realizacji tego zamówienia Zamawiający wymaga co najmniej 12-miesięcznej gwarancji i nie krótszej niż gwarancja producenta. Szacowana wartość napraw finansowanych przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe to 695 000 zł brutto. 5. Części zamienne i materiały do napraw refundowanych przez TU będzie dostarczał Wykonawca, a do pozostałych napraw płatnych przez Komendę Wojewódzką Policji, Zamawiający wskaże Wykonawcy dostawcę części, wyłonionego w przetargu na dostawę części zamiennych do pojazdów służbowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. W przypadku, gdy dostawca części zamiennych dla Komendy Wojewódzkiej Policji, nie będzie dysponował częściami i materiałami niezbędnymi do wykonania naprawy Wykonawca sam zapewni je do wykonania usługi. Szacunkowa wartość części i materiałów użytych przy wykonywaniu napraw zleconych prze Zamawiającego to 195 000 zł brutto. 6. Zamawiający zleci Wykonawcy na jego koszt przetransportowanie uszkodzonego pojazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie województwa podkarpackiego do punktu naprawy Wykonawcy, jednocześnie zlecając dokonanie wyceny usunięcia naprawy lub szkody. 7. Punkt odbioru pojazdów do naprawy przez Wykonawcę oraz punkt odbioru pojazdów po naprawie przez Zleceniodawcę będzie znajdował się w siedzibie Zamawiającego, tj. 36 - 062 Zaczernie 187..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sołek Sp. z o.o., Gwoźnica Dolna 54, 38-116 Gwoźnica Górna, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 478455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.