Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: DOSTAWA I INSTALACJA KOMORY BEZODBICIOWEJ O ZAKRESIE TŁUMIENIA OD 100 KHz DO 26 GHz Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowa Akademia Techniczna, do kontaktów: Zygmunt Kusz, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, fax 022 6837977, e-mail: szp@wat.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wat.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojskowa Akademia Techniczna, Monika Niewiadomska, ul. gen. S. Kaliskiego 11A, 01-476 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/ 683 96 65, fax 022/683 97 23, e-mail: mniewiadomska@wat.edu.pl, www.wat.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Akademia Techniczna, Marcin Skuziński, ul. gen. S. Kaliskiego 11A, 01-476 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/683 97 23, fax 022/683 97 23, e-mail: mskuzinski@wat.edu.pl, www.wat.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I INSTALACJA KOMORY BEZODBICIOWEJ O ZAKRESIE TŁUMIENIA OD 100 KHz DO 26 GHz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojskowa Akademia Techniczna - Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: komora bezodbiciowa podstawowe parametry: wymiary podstawy 400x400cm; wysokość wewnętrzna 250cm; ilość wejść/wyjść sygnałowych - 16; zakres tłumienia 100kHz - 26GHz; przestrzeń pomiarowa wewnątrz komory nie mniej niż 280x280cm; zasilanie urządzeń wewnątrz komory do 1kW (zasilanie jedno lub trójfazowe) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta składana przez Wykonawcę winna zawierać: 1)\Formularz ofertowy\ stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2)\Oświadczenie\, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 3)\Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia\ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 4)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 4 SIWZ. W przypadku spółki cywilnej, jawnej i partnerskiej należy dołączyć do oferty potwierdzoną \za zgodność z oryginałem\ kopię umowy spółki określającą sposób jej reprezentacji. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej wspólnie (konsorcjum) należy załączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 5)dowód wniesienia wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.22.00 - Komora dźwiękoszczelna Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.22.00 - Komora dźwiękoszczelna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 205.889,95 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 5.000 zł przed upływem terminu składania ofert. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a)w pieniądzu na konto Zamawiającego BPH S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 41 1060 0076 0000 4220 1000 1273 z dopiskiem \Wadium na dostawę i instalację komory bezodbiciowej o zakresie tłumienia od 100KHz do 26 GHz\ - dowodem wniesienia wadium będzie załączona do oferty kopia przelewu bankowego; b)w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady \spełnia/nie spełniana podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt 2.5 i 4 SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty zbiorowe wyszczególnione zostały w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). Do podmiotu zbiorowego zalicza się również osobowe spółki handlowe, w tym spółki jawne. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata w Kasie Zamawiającego w przypadku kupna SIWZ w formie papierowej W przypadku pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamamwiajacego - bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2007, godzina 10:00, Siedziba Sekcji Zamówień Publicznych, 01-476 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 11A, Dom Studencki Nr 3, pokój nr 3 (wejście od ulicy Kocjana.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.