Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa artykułów biurowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny, do kontaktów: Zbigniew Majchrzak, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5991705, fax 022 5991704, e-mail: zp@spcsk.amwaw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): spcsk.amwaw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny w Warszawie - Dział Zaopatrzenia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ARTYKUŁY BIUROWE określone poniżej: 1. Blok listowy format A-4 szkolny, papier biały w kratkę, klejony 100k; 2. Blok listowy format A-5 szkolny, papier biały w kratkę, klejony 100k; 3. Blok techniczny A-4; 4. Cienkopis; 5. Dziurkacz (do 30 kart jednorazowo; 6. Grzbiet plastikowy do bindowania 10 mm (op.100 szt.); 7. Grzbiet plastikowy do bindowania 12 mm (op.100 szt.); 8. Grzbiet plastikowy do bindowania 19 mm (op.100 szt.); 9. Grzbiet plastikowy do bindowania 25 mm (op.50 szt.); 10. Grzbiet plastikowy do bindowania 38 mm (op.50 szt.); 11. Gumka ołówkowa; 12. Kalka maszynowa A-4, 100 ark.; 13. Kalka techniczna A4 90g 100 ark.; 14. Klej w sztyfcie; 15. Koperta B-4 S/K szara, papier 70g/m2; 16. Koperta B-5 S/K szara, papier 70g/m2; 17. Koperta C-6 S/K biała; 18. Koperta RTG 37,5 x 44,5; 19. Korektor w długopisie; 20. Korektor w taśmie; 21. Linijka 30 cm; 22. Naklejki i etykiety samoprzylepne rozm. (70x37),(op.2400 szt.); 23. Obwoluta A-4 55 mic. do segregatora opak. Po 100 szt.; 24. Okładka do bindowania (op. 100 szt.); 25. Ołówek HB; 26. Papier fax 210/30/1/2 cala; 27. Papier fax 216/30/1/2 cala; 28. Papier komputerowy 240/12/1+0 bez kopii, bez nadruku; 29. Papier komputerowy 240/12/1+1 samokopiujacy z kopią kolorową - bez nadruku; 30. Papier komputerowy 240/12/1+2 bez nadruku; 31. Papier komputerowy 360/12/1+0 bez nadruku; 32. Papier komputerowy 375/12/1+0 bez nadruku; 33. Papier komputerowy 375/12/1+1 bez nadruku; 34. Papier kserograficzny A-3: gramatura 80g/m2 wg PN-81, wsiąkliwość powierzchniowa wody 26g/m2 wg PN-84, wilgotność 3,5 - 4,5 % wg PN-85, białość z UV-150 bez UV-94 wg PN-76, grubość 104+-mm wg PN-85, 1 ryza - 500 ark.; 35. Papier kserograficzny A-4: gramatura 80g/m2 wg PN-81, wsiąkliwość powierzchniowa wody 26g/m2 wg PN-84, wilgotność 3,5 - 4,5 % wg PN-85, białość z UV-150 bez UV-94 wg PN-76, grubość 104+-mm wg PN-85, 1 ryza - 500 ark.; 36. Papier kserograficzny A-5: gramatura 80g/m2 wg PN-81, wsiąkliwość powierzchniowa wody 26g/m2 wg PN-84, wilgotność 3,5 - 4,5 % wg PN-85, białość z UV-150 bez UV-94 wg PN-76, grubość 104+-mm wg PN-85, 1 ryza - 500 ark.; 37. Papier maszynowy A-4: 3 klasa, gramatura 70g/m2, 1 ryza - 500 ark.; 38. Pinezki z końcówką plastikową 50 szt.; 39. Pisaki; 40. Poduszki do stempli; 41. Rozszywacz; 42.Segregator A-4 / 50 laminowany z zamknięciem dźwigowym niklowanym,dolne brzegi z okuciem; 43. Segregator A-4/70 laminowany z zamknięciem dźwigowym niklowanym dolne brzegi z okuciem; 44. Skoroszyt PCV MIX; 45. Skoroszyt zwykły A-4; 46. Skorowidz alfabetyczny 2/3A-4 szyty, oprawa twarda; 47. Skorowidz alfabetyczny A-4 szyty, oprawa twarda; 48. Spinacze biurowe 50 mm z drutu sprężynujacego niklowane, 1 opak. - 100 szt.; 49. Spinacze biurowe trójkątne dł. 20 mm z drutu sprężynującego niklowane 1 opak. - 100 szt.; 50. Taśma dwustronnie klejąca piankowa szer.2-3 cm; 51. Taśma DALTON do maszyn liczących; 52. Taśma samoprzylepna przezroczysta rozm. 12,7mm x 11,4 m; 53. Teczka wiązana kartonowa, karton jednostronnie bielony, gramatura min. 110 g/m2; 54. Teczka wiązana PCV; 55. Teczka z zawieszką do historii choroby; 56. Temperówka; 57. Tusz wodny do stempli polimerowych i gumowych; 58. Wkłady do długopisów popularne; 59. Wkłady do długopisów typ Parker; 60. Zakreślacze; 61. Zeszyt A-4 twarda oprawa - 96k, szyty, papier biały klasy 3 w kratkę; 62. Zeszyt A-5 twarda oprawa - 96k, kratka; 63. Zszywacz na podstawie metalowej do zszywek 24/6; 64. Zszywki biurowe 24 /6. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określono w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 25.24.17.20 - 25.24.17.20 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Blok listowy format A-4 szkolny, papier biały w kratkę, klejony 100k - szt. 500; 2.Blok listowy format A-5 szkolny, papier biały w kratkę, klejony 100k - szt.500; 3.Blok techniczny A-4, - szt.250; 4.Cienkopis - szt.500; 5.Dziurkacz (do 30 kart jednorazowo) - szt.70; 6.Grzbiet plastikowy do bindowania 10 mm (op.100 szt.) - opak. 4; 7.Grzbiet plastikowy do bindowania 12 mm (op.100 szt.) - opak.2; 8.Grzbiet plastikowy do bindowania 19 mm (op.100 szt.) - opak.2; 9.Grzbiet plastikowy do bindowania 25 mm (op.50 szt.) - opak.4; 10.Grzbiet plastikowy do bindowania 38 mm (op.50 szt.) - opak.15; 11.Gumka ołówkowa - szt.100; 12.Kalka maszynowa A-4, 100 ark. - opak.50; 13.Kalka techniczna A4 90g 100 ark. - opak. 20; 14.Klej w sztyfcie - szt. 1000; 15.Koperta B-4 S/K szara, papier 70g/m2 - szt.100000; 16.Koperta B-5 S/K szara, papier 70g/m2 - szt.130000; 17.Koperta C-6 S/K biała - szt.60000; 18.Koperta RTG 37,5 x 44,5 - szt. 100000; 19.Korektor w długopisie - szt.400; 20.Korektor w taśmie - szt.400; 21.Linijka 30 cm - szt.50; 22.Naklejki i etykiety samoprzylepne rozm. (70x37),(op.2400 szt.) - opak.15; 23.Obwoluta A-4 55 mic. do segregatora opak. Po 100 szt. - opak. 12000; 24.Okładka do bindowania (op. 100 szt.) - opak.25; 25.Ołówek HB - szt.1500; 26.Papier fax 210/30/1/2 cala - szt.250; 27.Papier fax 216/30/1/2 cala - szt.100; 28.Papier komputerowy 240/12/1+0 bez kopii, bez nadruku - opak.180; 29.Papier komputerowy 240/12/1+1 samokopiujacy z kopią kolorową - bez nadruku - opak.170; 30.Papier komputerowy 240/12/1+2 bez nadruku - opak.30; 31.Papier komputerowy 360/12/1+0 bez nadruku - opak.10; 32.Papier komputerowy 375/12/1+0 bez nadruku - opak.15; 33.Papier komputerowy 375/12/1+1 bez nadruku - opak.30; 34.Papier kserograficzny A-3: gramatura 80g/m2 wg PN-81, wsiąkliwość powierzchniowa wody 26g/m2 wg PN-84, wilgotność 3,5 - 4,5 % wg PN-85, białość z UV-150 bez UV-94 wg PN-76, grubość 104+-mm wg PN-85, 1 ryza - 500 ark. - ryza 40; 35.Papier kserograficzny A-4: gramatura 80g/m2 wg PN-81, wsiąkliwość powierzchniowa wody 26g/m2 wg PN-84, wilgotność 3,5 - 4,5 % wg PN-85, białość z UV-150 bez UV-94 wg PN-76, grubość 104+-mm wg PN-85, 1 ryza - 500 ark. - ryza 11000; 36.Papier kserograficzny A-5: gramatura 80g/m2 wg PN-81, wsiąkliwość powierzchniowa wody 26g/m2 wg PN-84, wilgotność 3,5 - 4,5 % wg PN-85, białość z UV-150 bez UV-94 wg PN-76, grubość 104+-mm wg PN-85, 1 ryza - 500 ark. - ryza 2000; 37.Papier maszynowy A-4: 3 klasa, gramatura 70g/m2, 1 ryza - 500 ark. - ryza 15; 38.Pinezki z końcówką plastikową 50 szt. - opak. 50; 39.Pisaki - szt.2400; 40.Poduszki do stempli - szt.5; 41.Rozszywacz - szt. 50; 42.Segregator A-4 / 50 laminowany z zamknięciem dźwigowym niklowanym,dolne brzegi z okuciem - szt. 800; 43.Segregator A-4/70 laminowany z zamknięciem dźwigowym niklowanym dolne brzegi z okuciem - szt. 2200; 44.Skoroszyt PCV MIX - szt. 500; 45.Skoroszyt zwykły A-4 - szt. 600; 46.Skorowidz alfabetyczny 2/3A-4 szyty, oprawa twarda - szt.30; 47.Skorowidz alfabetyczny A-4 szyty, oprawa twarda - szt. 100; 48.Spinacze biurowe 50 mm z drutu sprężynujacego niklowane, 1 opak. - 100 szt. - opak. 500; 49.Spinacze biurowe trójkątne dł. 20 mm z drutu sprężynującego niklowane 1 opak. - 100 szt. - opak. 3500; 50.Taśma dwustronnie klejąca piankowa szer.2-3 cm - szt. 10; 51.Taśma DALTON do maszyn liczących - szt. 650; 52.Taśma samoprzylepna przezroczysta rozm. 12,7mm x 11,4 m - szt. 400; 53.Teczka wiązana kartonowa, karton jednostronnie bielony, gramatura min. 110 g/m2 - szt. 3500; 54.Teczka wiązana PCV - szt. 1000; 55.Teczka z zawieszką do historii choroby - szt. 2000; 56.Temperówka - szt. 50; 57.Tusz wodny do stempli polimerowych i gumowych- szt. 270; 58.Wkłady do długopisów popularne - szt. 800; 59.Wkłady do długopisów typ Parker - szt. 300; 60.Zakreślacze - szt. 800; 61.Zeszyt A-4 twarda oprawa - 96k, szyty, papier biały klasy 3 w kratkę - szt.2000; 62.Zeszyt A-5 twarda oprawa - 96k, kratka - szt. 3000; 63.Zszywacz na podstawie metalowej do zszywek 24/6 - szt. 200; 64.Zszywki biurowe 24 /6 - opak. 2500. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3500,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty określone w SIWZ, zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spcsk.amwaw.edu.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.03.2007, godzina 09:30, Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny w Warszawie - Dział Zamówień Publicznych, parter, blok C, pokój 25.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





