Ogłoszenie z dnia 2007-08-06
Szczecinek: Budowa lokali socjalnych wraz z infrastrukturą techniczną w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 134892 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, fax 094 3740254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lokali socjalnych wraz z infrastrukturą techniczną w Szczecinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie oraz oddanie zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, wypisem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej zespołu obiektów budowlanych składających się z 62 lokali socjalnych /modułowych/ wraz z infrastrukturą techniczną w Szczecinku przy ul. Polnej, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję techniczną wraz z finansowaniem wykonanych robót przez okres 5 lat poprzez cesję wierzytelności wykonawcy na rzecz instytucji finansującej zadanie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 60.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych polegających na wykonaniu obiektów modułowych budynków mieszkalnych, lokali socjalnych, użyteczności publicznej lub innych do przebywania ludzi odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej ilości modułów nie mniejszej niż 40 szt. 4. Kierownictwo budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w branży: konstrukcyjno-budowlanej. 5. Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat usług wykonania dokumentacji projektowych obiektów modułowych budynków mieszkalnych, lokali socjalnych, użyteczności publicznej lub innych do przebywania ludzi odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej ilości modułów nie mniejszej niż 10 szt. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 6. Posiadanie własnych środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 20 % ceny oferty brutto. 7. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20 % ceny oferty brutto. Odpowiadanie dostaw, usług lub robót budowlanych wymaganiom określonym przez zamawiającego: 8. Posiadanie możliwości sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwienie jej spłaty przez okres 5 lat od daty przekazania zamawiającemu poprzez cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej. 9. Zamawiający określa wymagania poprzez dostosowanie obiektu charakterem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym, przestrzennym i estetycznym do programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wstępnej koncepcji funkcjonalno-przestrzennej wraz z podaniem rozwiązań konstrukcyjnych, technicznych i materiałowych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń lub dokumentów dostarczonych zgodnie z p-ktem VI SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 8. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 9. Stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 10. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Potwierdzające, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom zamawiającego: 12. Dokument /oświadczenie, umowa wstępna lub promesa/ instytucji finansującej, która na podstawie cesji wierzytelności umożliwi zamawiającemu zapłatę ceny za wykonanie inwestycji przez okres 5 lat na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi zamawiającemu umowę z instytucją finansującą inwestycje przed podpisaniem umowy. 13. Wstępna koncepcja funkcjonalno-przestrzenna, rozwiązania techniczne, konstrukcyjne i materiałowe, opisy lub fotografie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Szczecinek- Plac Wolności 13 i ul. 1 Maja 3-5
- DOSTAWA - WYROBY DO ENDOSKOPII, PROTEZY DRÓG ŻÓŁCIOWYCH
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą do nauki jazdy kat. T - 4 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Remont ulicy Łukasiewicza w Szczecinku
- Przebudowa części pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w miejscowości Jelenino na mieszkania wspomagane - Wsparcie mieszkalnictwa wspomaganego w Gminie Szczecinek
- Dostawa dwóch samochodów osobowych do nauki jazdy kat. BE oraz B -3 etap zad. pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności-adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i technicznej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gryfinie"
- "Budowa tężni solankowej przy ulicy Podrzecznej w Skierniewicach"
- Modernizacja wentylacji w Laboratorium Bezpieczeństwa Pojazdów (projektowanie i wykonanie)
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzyżewo oraz przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Kowalewszczyzna
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych przebudowy części III piętra Segmentu A (część zachodnia)- Oddział Urologii przy ul. Zegadłowicza 3 SSM Sp. z o.o w restrukturyzacji.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.