eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W GRYFINIE PRZY UL.GRUNWALDZKIEJ 2 I 8 ORAZ UL.DWORCOWA 1 W CHOJNIE



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Gryfino: KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W GRYFINIE PRZY UL.GRUNWALDZKIEJ 2 I 8 ORAZ UL.DWORCOWA 1 W CHOJNIE
Numer ogłoszenia: 134872 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gryfinie , ul. Grunwaldzka 2, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4200300, faks 091 4200314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W GRYFINIE PRZY UL.GRUNWALDZKIEJ 2 I 8 ORAZ UL.DWORCOWA 1 W CHOJNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Gryfinie przy ul.Grunwaldzkiej 2 i 8 oraz ul. Dworcowa 1 w Chojnie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 5.Termin zapłaty do 21 dni od dnia złożenia faktury u Zamawiającego. 6.Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówienia uzupełniającego o którym mowa jest w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. 7.Zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną potrzebną do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia. 8.Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia zamykane pod klucz do przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń, a także do przebierania się pracowników Wykonawcy. 9.Wykonawca zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci oraz udostępni na żądanie Zamawiającego atesty na środki czyszczące i dezynfekujące. Wykonawca sam zapewni i sam będzie uzupełniać materiały eksploatacyjne do toalet (kostki zapachowe do toalet, papier toaletowy oraz mydło). 10.W przypadku usług wykonywanych cyklicznie Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym terminów ich realizacji z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. 11.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania uprawnionemu pracownikowi Sądu Rejonowego w Gryfinie wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy itp. 13.Czas wykonywania prac porządkowych: poniedziałek - piątek w godz. 15.30 - 21.00. 14.Zamawiający dopuszcza wykonywanie zadań okresowych np. mycie okien po godz. 21.00 i w dni wolne od pracy po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Gryfinie. 15.Zamawiający wymaga, aby raz w tygodniu o godz. 07.30 przedstawiciel Wykonawcy wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokonali weryfikacji jakości wykonania usługi (konkretny termin uzgadniany będzie na bieżąco)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, w tym: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali bądź wykonują (w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o wartości minimum 60 000,00 zł brutto, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, polegające na sprzątaniu pomieszczeń w obiektach biurowych; 1.3.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zapewnią odpowiednich do realizacji zamówienia pracowników, niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5.oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym zapewni odpowiednich do realizacji pracowników niezbędny sprzęt, środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w obiektach objętych przedmiotem zamówienia [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ];.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfino.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gryfinie, ul. Grunwaldzka 2, pok. 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Gryfinie, ul.Grunwaldzka 2, pok. 109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.