To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-05
Grudziądz: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW - LEKÓW
Numer ogłoszenia: 134844 - 2015; data zamieszczenia: 05.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32276 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu, ul. Dworcowa 47, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 45 04 210, faks 56 46 59 287.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW - LEKÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów - przeterminowanych leków (produkty lecznicze, wyroby medyczne w postaci płynnej, stałej oraz aerozole) o kodzie 20 01 32 - leki inne niż wymienione w 20 01 31*, wg klasyfikacji odpadów określonej rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 z 2001 r., poz. 1206). 2. Odpady będą zbierane w pojemnikach (konfiskatorach), ustawionych w aptekach zlokalizowanych na terenie gminy - miasto Grudziądz (wg wykazu z załącznika do SIWZ) oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Grudziądzu przy ul. Składowej 21, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z poźn. zm.). 3. Odbiór odpadów odbywać się będzie z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu, lub częściej według potrzeb, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem, przy czym pierwszy odbiór do 5 dni od daty podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia właściwego standardu sanitarnego podczas odbierania odpadów. 5. Transport odpadów musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Za zgodny z obowiązującymi przepisami odpowiada Wykonawca. 6. Wykonawca w czasie trwania umowy: 6.1. Dokona oznakowania, specjalistycznych pojemników (konfiskatorów) znajdujących się we wskazanych lokalizacjach (wg załącznika do SIWZ). Oznakowanie pojemników polegać będzie na umieszczeniu na nich informacji o ich przeznaczeniu oraz wskazanie nazwy i danych teleadresowych Wykonawcy. 6.2. W przypadku zwiększenia się liczby punktów, w których zlokalizowane zostaną pojemniki, Wykonawca zobowiązany będzie do ich dostarczenia na własny koszt. Pojemniki w trakcie trwania umowy zostaną Zamawiającemu przekazane w użyczenie. Z tytułu użyczenia Zamawiający nie może ponosić jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Kolorystyka dostarczonych pojemników zostanie uzgodniona z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub wymiany dostarczonych pojemników w przypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia pojemnika, Wykonawca dokona jego wymiany na pojemnik o podobnych parametrach użytkowych. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia. 6.3. Wykonawca zobowiązany będzie także do naprawy / wymiany pojemników już zainstalowanych w punktach, wymienionych w załączniku do SIWZ, na zasadach określonych powyżej. 6.4. Wykonawcy mogą po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dokonać wizji lokalnej terenu PSZOK oraz punktów odbioru. 6.5. Zapewni bezzwrotne wkłady foliowe do specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów w ilości odpowiadającej zakresowi zamówienia. 7. Odpady będą ważone w trakcie ich odbioru z poszczególnych punktów, stąd też wykonawca musi posiadać odpowiednią wagę do wykonania wymienionej czynności. 8. Przewidywana ilość w czasie trwania Umowy: 5 Mg 9. Wykonawca będzie potwierdzać odbiór odpadów na kartach przekazania odpadu (KPO) wystawianych przez Zamawiającego. Z chwilą podpisania karty odpadu Wykonawca staje się posiadaczem odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z poźn. zm.). 10. Odpady mogą być przekazywane przez Wykonawcę innemu podmiotowi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z poźn. zm.). 11. Wykonawca będzie zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji dotyczących odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO DUET Zakład Utylizacji Odpadów Stanisław Federowicz NIP 878-103-68-17, Radziki Duże 1, 87-337 Wąpielsk, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8300,00
Oferta z najniższą ceną: 8300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36450,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1380C Grudziądz-Nicwałd i nr 1384C Pokrzywno-Orle-Słup oraz drogi gminnej nr 041429C Annowo-Gruta
- Dostawy wędlin, mięsa, podrobów oraz ryb dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
- Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 30/2025
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Wynajem i stała obsługa zespołu spalinowo-prądotwórczego do zasilania kontenerów sanitarnych- sprawa 31/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap II
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych.
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.