eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienicedostawa wyrobów używanych w przypadkach złamań, śruby i płyty oraz tac narzędziowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-19

POZYCJA 13472

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kozienice: dostawa wyrobów używanych w przypadkach złamań, śruby i płyty oraz tac narzędziowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Katarzyna Luśtyk, al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, fax 048 6148139, e-mail: SPZZOZkoz@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalkozienice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów używanych w przypadkach złamań, śruby i płyty oraz tac narzędziowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, Magazyn medyczny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 9 niepodzielnych zadań. Zadanie nr 1 - Gwóźdź piszczelowy, wkręt blokujący i gwóźdź śródszpikowy udowy prosty do posiadanego instrumentarium firmy Medgal. Zadanie nr 2 - Drut prowadzący Guide rod, drut prowadzący do gwoździa Gamma i śruby do posiadanego instrumentarium firmy ChM. Zadanie nr 3 - Grotowkręt STEINMANNA. Zadanie nr 4 - Grotowkręt SCHANZA. Zadanie nr 5 - Gwóźdź prowadzący do śrub kaniulowych do posiadanego instrumentarium firmy MIKROMED. Zadanie nr 6 - Uchwyt do chirurgii ręki dla dorosłych. Zadanie nr 7 - Płyty kątowe do zespoleń przezkrętarzowych. Zadanie nr 8 - Drut kostny. Zadanie nr 9 - Tace narzędziowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wykaz wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, wypełniony i podpisany wykaz dostaw - Załącznik nr 4 SIWZ. 2.Wpis do rejestru wyrobów Medycznych - o ile dotyczy. 3.Dokumenty na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz.896 z póżn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514 z późn.zm,), ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (tekst jednolity Dz. U. Z 2004 r. Nr 204, poz.2087 z późn. zm.): deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat/y/ jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych różnego przeznaczenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia składa się z 9 niepodzielnych zadań. Zad. nr 1 - Gwóźdź piszczelowy, wkręt blokujący i gwóźdź śródszpikowy udowy prosty do posiadanego instrumentarium firmy Medgal (2 pozycje w zadaniu,Zad. nr 2 - Drut prowadzący Guide rod, drut prowadzący do gwoździa Gamma i śruby do posiadanego instrumentarium firmy ChM (7 pozycji w zadaniu),Zad. nr 3 - Grotowkręt STEINMANNA (24 szt.),Zad. nr 4 - Grotowkręt SCHANZA(16 szt.),Zad. nr 5 - Gwóźdź prowadzący do śrub kaniulowych do posiadanego instrumentarium firmy MIKROMED (100 szt.),Zad. nr 6 - Uchwyt do chirurgii ręki dla dorosłych (1 szt.), Zad. nr 7 - Płyty kątowe do zespoleń przezkrętarzowych (15 szt.) Zad. nr 8 - Drut kostny (80 rolek), Zad. nr 9 - Tace narzędziowe (7 pozycji w zadaniu). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nałeży wnieść w kwocie 569,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki:1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają nizbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,5)Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,6)Wykonawca spełnia warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamowienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających treść tych oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających treść tych oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, 3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, 5. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziałuZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 7. dowód wniesienia wadium, 8. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do SIWZ. 9. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1 SIWZ. 10. Wypełniony i podpisany przedmiot zamówienia - Załącznik nr 2 SIWZ. 11. Wykaz wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, wypełniony i podpisany wykaz dostaw - Załącznik nr 4 SIWZ. 12. Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - o ile dotyczy. 13. Dokumenty na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz.896 z póżn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514 z późn. zm,), ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (tekst jednolity Dz. U. Z 2004 r. Nr 204, poz.2087 z późn. zm.): deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat/y/ jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych różnego przeznaczenia. 14. katalog, prospekt, folder lub ulotka w języku polskim dla oferowanego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2007, godzina 12:00, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice Zamówienia Publiczne 3 piętro - budynek Szpitala.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Gwóźdź piszczelowy, wkręt blokujący i gwóźdź śródszpikowy udowy prosty do posiadanego instrumentarium firmy Medgal. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w załaczniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: Gwóźdź piszczelowy, wkręt blokujący i gwóźdź śródszpikowy udowy prosty do posiadanego instrumentarium firmy Medgal (2 pozycje w zadaniu). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Drut prowadzący Guide i drut prowadzący do gwoździa Gamma do posiadanego instrumentarium firmy ChM. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: Drut prowadzący Guide i drut prowadzący do gwoździa Gamma do posiadanego instrumentarium firmy ChM (7 pozycji w zadaniu). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Grotowkręt Steinmanna. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w załaczniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: Grotowkręt Steinmanna (24 szt.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Grotowkręt SCHANZA. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: Grotowkręt SCHANZA (16 szt.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Gwóźdź prowadzący do srub kaniulowych do posiadanego instrumentarium firmy MIKROMED. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: Gwóźdź prowadzący do srub kaniulowych do posiadanego instrumentarium firmy MIKROMED(100 szt.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Uchwyt do ręki dla dorosłych. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Uchwyt do ręki dla dorosłych (1 szt.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Płyty kątowe do zespoleń przezkrętarzowych. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: Płyty kątowe do zespoleń przezkrętarzowych (15 szt.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Drut kostny. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70. 3) Wielkość lub zakres: Drut kostny (80 rolek). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Tace narzędziowe. 1) Krótki opis: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określono w załaczniku nr 2 do siwz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Tace narzędziowe (7 pozycji w zadaniu). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Stałość cen 5 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.