eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Dostawa aparatury medycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-18

Lipsko: Dostawa aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 134458 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90845 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3783500, faks 048 3783663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i oddanie do bieżącej eksploatacji aparatury medycznej, w tym: stołu operacyjnego elektrohydraulicznego 1 szt., wewnątrzustnego aparatu RTG 1 szt., lampy operacyjnej wieloprojektorowej mobilnej 1 szt. oraz wirówki laboratoryjnej z silnikiem indukcyjnym 1 szt. dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz warunki dostawy, gwarancji, serwisu i szkolenia personelu określono w załącznikach: numer 1, 1a, 1b,1c do SIWZ - zestawienie parametrów techniczno-użytkowych. 2. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji 2010, kompletne i po zainstalowaniu gotowe do podjęcia pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów. 3. Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi urządzenia dla personelu medycznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.11.11.00 - Stoły rentgenowskie 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: stół operacyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o.o., ul. Legionów 59a, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: lampa operacyjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAMP Sprzęt Medyczny, ul. Dzika 14, Zgierz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: wirówka laboratoryjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Labsystem S.C., ul. Dobrego Pasterza 100, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15624,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.