To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Lublin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby UMWL z podziałem na części [OP-IV.272.25.2016.MON]
Numer ogłoszenia: 134346 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33849 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 16 535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby UMWL z podziałem na części [OP-IV.272.25.2016.MON].
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby UMWL z podziałem na części. Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2016 r. (Biuro Planowania Przestrzennego). Część II: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie tonerów oraz akcesoriów do drukarek i kserokopiarek oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW, KSOW). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część II: 1. Zamawiający oświadcza, iż zamówienie będzie współfinansowane ze środków Pomocy Technicznej PROW 2014-2020 (schemat I i II).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2016 r. (Biuro Planowania Przestrzennego)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"VICO" D.DANIŁOWSKI K. ZAKRZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
- Vico Sp. j, D. Daniłowski, K. Zakrzewski, ul. Dr. Męczenników Majdanka 74, 20-325 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5709,80
Oferta z najniższą ceną: 5045,46 / Oferta z najwyższą ceną: 11878,11
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zakup, dostawa, wniesienie tonerów oraz akcesoriów do drukarek i kserokopiarek oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW, KSOW)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIA Dombrowicz Sp. j., ul. Pastewna 9, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60744,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41747,43
Oferta z najniższą ceną: 41747,43 / Oferta z najwyższą ceną: 68638,92
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- Dostawa elektrod neutralnych
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.