eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-19

POZYCJA 13433

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Międzyzdroje: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa budynku wczasowego na cele mieszkaniowe przy ulicy Ludowej 2 w Międzyzdrojach na potrzeby Gminy Międzyzdroje Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Międzyzdroje, do kontaktów: Tadeusz Konopacki, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, fax 0913275630, e-mail: um@miedzyzdroje.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.miedzyzdroje.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowa budynku wczasowego na cele mieszkaniowe przy ulicy Ludowej 2 w Międzyzdrojach na potrzeby Gminy Międzyzdroje. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ulica Ludowa 2 w Międzyzdrojach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa budynku wczasowego na budynek mieszkalny.Obiekt zlokalizowany w Międzyzdrojach przy ulicy Ludowej 2, dz.geod. nr 407/2 Roboty budowlane dotyczące przebudowy budynku wczasowego na budynek mieszkalny. I. Roboty w branży budowlanej: Budynek należy podzielić na cztery lokale mieszkalne na parterze, trzy lokale mieszkalne na piętrze oraz przeznaczyć na jeden lokal mieszkalny całe poddasze. w tym celu wykonać dodatkowe ściany działowe gipsowo - kartonowe gr.10 cm z wypełnieniem wełną mineralną. Docieplić stropy wełną mineralną gr. 15 cm. Wykonać wentylację grawitacyjną, aby każde pomieszczenie wymagające wentylacji posiadało swój własny kanał. Wykonać kanały spalinowe dla potrzeb pieców dwufunkcyjnych zamontowanych w każdym lokalu mieszkalnym. Wykonać w miejsce sanitariatów na pół piętrach pomieszczenia gospodarcze szt. 2. Powierzchnie lokali mieszkalnych: 1). Parter: - Korytarz - 11,21 m2 - Klatka schodowa - 6,44 m2 Lokal A - Pokój z aneksem kuchennym - 6,01 m2 - Pokój - 5,65 m2 - Łazienka - 2,09 m2 Razem - 13,75 m2 Lokal B - Pokoj - 8,59 m2 - Łazienka - 2,13 m2 - Pokój z aneksem kuchennym - 13,86 m2 Razem - 24,58 m2 Lokal C - Przedpokój - 1,53 m2 - Pokój z aneksem kuchennym - 16,00 m2 - Pokój - 7,73 m2 - Łazienka - 7,73 m2 Razem - 27,77 m2 Lokal istniejący nie obięty zakresem robót - 85,02 m2 Powierzchnia użytkowa parteru 168,77 m2 2). Piętro - Pomieszczenie gospodarcze - Pomieszczenie gospodarcze - Klatka schodowa Lokal D nie obięty zakresem robót - 76,36 m2 Lokal E - Przedpokój - 5,02 m2 - Pokój - 8,26 m2 - Pokój - 11,80 m2 - Łazienka - 3,37 m2 Razem - 28,45 m2 Lokal F - Pokój - 10,75 m2 - Pokój - 14,01 m2 - Pokój - 9,84 m2 - Pokój - 7,87 m2 - Przedpokój - 5,71 m2 - Łazienka - 5,23 m2 Razem - 53,41 m2 Powierzchnia użytkowa piętra - 181,32 m2 3). Poddasze - Pomieszczenie gospodarcze - 0,63 m2 - Pomieszczenie gospodarcze - 1,73 m2 - Garderoba - 0,81 m2 - Aneks kuchenny z częścią dzienną - 26,61 m2 - Łazienka - 3,12 m2 - Pokój - 14,28 m2 - Pokój - 13,85 m2 II. Roboty branży sanitarnej: - wykonanie instalacji zimnej wody, - wykonanie instalacji ciepłej wody - przez indywidualne kotły gazowe, - wykonanie kanalizacji sanitarnej, - instalacja centralnego ogrzewania - zasilanie z indywidualnych kotłów gazowych, - wykonanie instalacji gazowej. III. Roboty branży elektrycznej: - wykonanie instalacji elektrycznej: oświetleniowej, siłowej, ochronnej od porażeń, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji domofonowej, - wykonanie instalacji wewnętrznej telewizyjnej. IV. Roboty branży telekomunikacyjnej: - wykonanie instalacji telefonicznej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. A.2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji A.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. B.2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. B.3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. B.4) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. B.5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. B.6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B.7) Dokumenty dodatkowe: dokumenty dodatkowe C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. C.2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. C.3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. C.4) Dokumenty dodatkowe: dokumenty dodatkowe D.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.3), A.5), A.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. \D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. \D. E.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie -Dokumenty dodatkowe: dokumenty dodatkowe F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganią określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: F.1) próbek, opisów lub fotografii szczegółowy opis dla wykonawcy próbki, opisy, fotografie F.2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych F.3) zaświadczenia niezależnego podmiotu ajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. szczegółowy opis dla wykonawcy - określenie systemów zapewnienia jakości F.4) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zarządzania środowiskiem. opis dla wykonawcy - określenie systemów zarządzania środowiskiem 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa budynku wczasowego na budynek mieszkalny. Obiekt zlokalizowany w Międzyzdrojach przy ulicy Ludowej 2, dz.geod. nr 407/2 Roboty budowlane dotyczące przebudowy budynku wczasowego na budynek mieszkalny. I. Roboty w branży budowlanej: Budynek należy podzielić na cztery lokale mieszkalne na parterze, trzy lokale mieszkalne na piętrze oraz przeznaczyć na jeden lokal mieszkalny całe poddasze. w tym celu wykonać dodatkowe ściany działowe gipsowo - kartonowe gr.10 cm z wypełnieniem wełną mineralną. Docieplić stropy wełną mineralną gr. 15 cm. Wykonać wentylację grawitacyjną , aby każde pomieszczenie wymagające wentylacji posiadało swój własny kanał. Wykonać kanały spalinowe dla potrzeb pieców dwufunkcyjnych zamontowanych w każdym lokalu mieszkalnym. Wykonać w miejsce sanitariatów na pół piętrach pomieszczenia gospodarcze szt. 2. Powierzchnie lokali mieszkalnych: 1). Parter: - Korytarz - 11,21 m2 - Klatka schodowa - 6,44 m2 Lokal A - Pokój z aneksem kuchennym - 6,01 m2 - Pokój - 5,65 m2 - Łazienka - 2,09 m2 Razem - 13,75 m2 Lokal B - Pokoj - 8,59 m2 - Łazienka - 2,13 m2 - Pokój z aneksem kuchennym - 13,86 m2 Razem - 24,58 m2 Lokal C - Przedpokój - 1,53 m2 - Pokój z aneksem kuchennym - 16,00 m2 - Pokój - 7,73 m2 - Łazienka - 7,73 m2 Razem - 27,77 m2 Lokal istniejący nie obięty zakresem robót - 85,02 m2 Powierzchnia użytkowa parteru 168,77 m2 2). Piętro - Pomieszczenie gospodarcze - Pomieszczenie gospodarcze - Klatka schodowa Lokal D nie obięty zakresem robót - 76,36 m2 Lokal E - Przedpokój - 5,02 m2 - Pokój - 8,26 m2 - Pokój - 11,80 m2 - Łazienka - 3,37 m2 Razem - 28,45 m2 Lokal F - Pokój - 10,75 m2 - Pokój - 14,01 m2 - Pokój - 9,84 m2 - Pokój - 7,87 m2 - Przedpokój - 5,71 m2 - Łazienka - 5,23 m2 Razem - 53,41 m2 Powierzchnia użytkowa piętra - 181,32 m2 3). Poddasze - Pomieszczenie gospodarcze - 0,63 m2 - Pomieszczenie gospodarcze - 1,73 m2 - Garderoba - 0,81 m2 - Aneks kuchenny z częścią dzienną - 26,61 m2 - Łazienka - 3,12 m2 - Pokój - 14,28 m2 - Pokój - 13,85 m2 II. Roboty branży sanitarnej: - wykonanie instalacji zimnej wody, - wykonanie instalacji ciepłej wody - przez indywidualne kotły gazowe, - wykonanie kanalizacji sanitarnej, - instalacja centralnego ogrzewania - zasilanie z indywidualnych kotłów gazowych, - wykonanie instalacji gazowej. III. Roboty branży elektrycznej: - wykonanie instalacji elektrycznej: oświetleniowej, siłowej, ochronnej od porażeń, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji domofonowej, - wykonanie instalacji wewnętrznej telewizyjnej. IV. Roboty branży telekomunikacyjnej: - wykonanie instalacji telefonicznej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: jak w pkcie II 1.6 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1 oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2 z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, 1.3 złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, 1.4 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, 1.5 wniesiono poprawnie wadium, 1.6 wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium, 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli: Nazwa kryterium Waga Cena 100 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w punkcie II 1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 11:30, Gmina Międzyzdroje ul.Książąt Pomorskich 5 72-500 Międzyzdroje Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.