Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Puławy: Budowę drogi w ul.Miodowej w osiedlu Górna Niwa i budowę oświetlenia
w ulicach: 038KD, 037KD, 032KD, 033KD, 034KD, 035KD, 036KD, 039KD
w osiedlu Górna Niwa w Puławach
Numer ogłoszenia: 134156 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach, ul. Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804510, fax 081 8804511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.bip.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę drogi w ul.Miodowej w osiedlu Górna Niwa i budowę oświetlenia w ulicach: 038KD, 037KD, 032KD, 033KD, 034KD, 035KD, 036KD, 039KD w osiedlu Górna Niwa w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w ul.Miodowej w osiedlu Górna Niwa o nawierzchni z kostki betonowej grubości 8cm lub 6cm o łącznej długości ok. 1426,00 mb, obejmująca: jezdnię - ok. 1505m2, chodnik - ok.535 m2, wjazdy do posesji - ok. 203 m2 (podbudowa pod kostką betonową z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 5MPa; 2,5Mpa i 1,5Mpa o grubości 10 - 15 cm), urządzenie zieleni - ok.238 m2, oznakowanie poziome i pionowe oraz budowa kablowej linii oświetleniowej typu YAKY 4x25mm2 o długości ok. 958m i przebudowa kolizji energetycznych polegająca na wykonaniu 39 szt. wstawek kablowych w linii zasilającej niskiego napięcia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonawstwa robót budowlanych objętych zamówieniem 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: -wykonali minimum po 3 roboty budowlane w zakresie branży drogowej i elektrycznej okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawią: informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w kwocie 200.000 zł. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.spełnią pozostałe wymagania SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Informację banku, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia: minimum 3 roboty w branży drogowej, tj. układanie nawierzchni z kostki betonowej o wartości 300.000 zł każda, oraz minimum 3 roboty w branży elektrycznej polegające na wykonaniu kablowych linii oświetlenia drogowego o wartości 60.000 zł. każda. Należy podać ich wartość, datę i miejsce wykonania, jak również załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Brak wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy w branży drogowej oraz kierownika robót w branży elektrycznej. Do wykazu należy dołączyć kserokopie ich uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Prawem budowlanym (tekst jednolity Dz.U. Z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmianami) i zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzone kopią dokumentów oraz udokumentować doświadczenie kierownika budowy w kierowaniu robotami drogowymi - min. 2 lata przepracowane na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót porównywalnych z niniejszym zamówieniem. Ponadto do oferty należy dołączyć : 1.Formularz cenowy. 2.Kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę oferty sporządzoną na bazie przedmiarów robót poprzez określenie cen jednostkowych dla poszczególnych pozycji i wymnożeniu ich przez ilość jednostek. Cena ofertowa będzie sumą wartości tych kosztorysów. 3.Wykaz stawek i narzutów. 4.Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót sporządzony przez wykonawcę 5.Dowód wniesienia wadium 6.Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu 7.Wykaz podwykonawców w przypadku powierzenia podwykonawstwa. Uwaga! Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku złożenia pełnomocnictwa musi być ono przedstawione w oryginale lub poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.bip.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach ul.Piłsudskiego 83 24 - 100 Puławy pokój Nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach ul.Piłsudskiego 83 24 - 100 Puławy pokój Nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Bezgotówkowa bieżąca sprzedaż za pomocą elektronicznych kart paliwowych oleju napędowego do zbiorników pojazdów należących do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach"
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH
- Kampania informacyjno-promocyjna w ramach IV Kongresu Nauk Rolniczych
- Kompleksowa realizacja usług cateringowo-gastronomicznych w ramach IV Kongresu Nauk Rolniczych
- Budowa wodnego placu zabaw na terenie Parku Wodnego MOSiR w Puławach
- Dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z przebudową placu zabaw dla dzieci w Miejskim Żłobku przy ul. Słowackiego 5a w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu zlokalizowanych w Kaliszu i Pile
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 106268B Gajowniki - Kolonia Czaplino w gminie Choroszcz
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
- Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Piotrowice
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Koniecpolu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2025 r.- postępowanie nr 2
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.