eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek ŚląskiRozbudowa i modernizacja istniejącego systemu informatycznego oraz sieci komputerowej w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Lwówku Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Lwówek Śląski: Rozbudowa i modernizacja istniejącego systemu informatycznego oraz sieci komputerowej w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Lwówku Śląskim
Numer ogłoszenia: 134113 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Morcinka 7, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 782 01 04, faks 75 782 44 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczlwowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja istniejącego systemu informatycznego oraz sieci komputerowej w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Lwówku Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja istniejącego systemu informatycznego oraz rozbudowa sieci komputerowej w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śląski, w budynkach Szpitala i Przychodni w Lwówku Śląskim oraz Szpitala i Przychodni w Gryfowie Śląskim w ramach projektu pn.: Podniesienie jakości usług medycznych oraz zwiększenie bezpieczeństwa pacjentów przy wykorzystaniu e-komunikacji na terenie powiatu lubańskiego i lwóweckiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Zakres zamówienia: - zadanie nr 1 - dostawa oprogramowania, udzielenie licencji na czas nieokreślony na oprogramowanie systemu szpitalnego (HIS) wraz z nadzorem autorskim na okres 12 miesięcy od dnia dostawy, instalacja i konfiguracja dostarczonego oprogramowania, wdrożenia i szkolenie użytkowników i administratorów systemu, dostawa serwerowego wirtualizacyjnego środowiska sprzętowego wraz z osprzętem i przeniesieniem systemów Infomedica, dostawa i podłączenie do systemu Infomedica sprzętu do identyfikacji pacjenta zgodnie z opisem - zadanie nr 2 - dostawa komputerów, drukarek, drukarek opasek na rękę, zasilaczy awaryjnych oraz czytników kodów kreskowych, - zadanie nr 3 - rozbudowa sieci komputerowej (LAN) z wykorzystaniem istniejących elementów sieci w poszczególnych placówkach Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śl. Po wykonaniu przedmiotowej instalacji należy wykonać pomiary dynamiczne okablowania miedzianego UTP. Należy wykonać dokumentację powykonawczą umieszczając w niej wyniki pomiarów. Modernizacja pomieszczenia serwerowni polegająca na dostawie i montażu urządzenia klimatyzacyjnego oraz wymianie stolarki drzwiowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.20.00-4, 48.18.00.00-3, 48.82.00.00-2, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 72.71.00.00-0, 79.63.20.00-3, 45.31.43.10-7, 45.33.12.20-4, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty: - wykaz co najmniej jednego wykonanego zamówienia obejmującego dostawę oprogramowania i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej w części administracyjnej i medycznej o wartości brutto co najmniej 300 000,00 PLN, plus referencje, opinie, protokoły odbioru itp.- dotyczy zadania nr 1 - wykaz co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego (tj. np.: stacje robocze, notebooki, drukarki, monitory) o wartości brutto co najmniej 50 000,00 PLN, plus referencje, opinie, protokoły odbioru itp.- dotyczy zadania nr 2 2) wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty: - wykaz co najmniej jednego wykonanego zamówienia obejmującego wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w obiekcie budowlanym o wartości brutto co najmniej 15 000,00 PLN, plus referencje, opinie, protokoły odbioru itp.- dotyczy zadania nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz min. 2 osób zdolnych do wykonania zamówienia - specjalistów ds. wdrożeń, którymi będzie dysponował wykonawca na czas realizacji zamówienia, którzy posiadają świadectwa lub certyfikaty potwierdzające znajomość: - administrowania, strojenia, archiwizacji baz danych Oracle, - implementacji lub administracji środowiskiem wirtualnym, - oprogramowania Infomedica Asseco z zakresu wszystkich posiadanych przez Zamawiającego modułów lub poświadczenie producenta o posiadaniu wiedzy z zakresu oprogramowania, które będzie migrowane (Ruch chorych, Administracja, Laboratorium), - metodyki PRINCE2 lub podobnej - do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie w tym zakresie - dotyczy zadania nr 1 b) wykaz min. 1 osoby zdolnej do wykonania zamówienia, którą będzie dysponował wykonawca na czas realizacji zamówienia, która posiada uprawnienia do wykonywania robót instalacyjnych elektrycznych, potwierdzone odpowiednim świadectwem kwalifikacyjnym - do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie w tym zakresie - dotyczy zadania nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania zdolności finansowej i sytuacji ekonomicznej wykonawcy pozwalającej na realizację zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 100 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł; .- dotyczy zadania nr 1, 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 1) deklaracje zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zasadniczymi /Deklaracja CE/, 2) wypełniona i podpisana specyfikacja techniczna - opis przedmiotu zamówienia /załącznik nr 1 do siwz - tabele/. 3) oświadczenie wykonawcy, że materiały stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia są zgodne z obowiązującymi normami, posiadają odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy także dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych oraz harmonogram realizacji umowy sporządzony przez Wykonawcę, przedstawiony w okresach 14 dniowych lub miesięcznych na podstawie terminów realizacji poszczególnych etapów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczlwowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 12:30, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podniesienie jakości usług medycznych oraz zwiększenie bezpieczeństwa pacjentów przy wykorzystaniu e-komunikacji na terenie powiatu lubańskiego i lwóweckiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania, udzielenie licencji na czas nieokreślony na oprogramowanie systemu szpitalnego (HIS) wraz z nadzorem autorskim na okres 12 miesięcy od dostawy, instalacja i konfiguracja dostarczonego oprogramowania, wdrożenia i szkolenie użytkowników i administratorów systemu, dostawa serwerowego wirtualizacyjnego środowiska sprzętowego wraz z osprzętem i przeniesieniem systemów Infomedica, zgodnie z opisem,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 48.82.00.00-2, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 79.63.20.00-3, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów, drukarek, drukarek opasek na rękę, zasilaczy awaryjnych oraz czytników kodów kreskowych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa sieci komputerowej (LAN) z wykorzystaniem istniejących elementów sieci w poszczególnych placówkach Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Lwówek Śl. Po wykonaniu przedmiotowej instalacji należy wykonać pomiary dynamiczne okablowania miedzianego UTP. Należy wykonać dokumentację powykonawczą umieszczając w niej wyniki pomiarów. Modernizacja pomieszczenia serwerowni polegająca na dostawie i montażu urządzenia klimatyzacyjnego oraz wymianie stolarki drzwiowej. (Obowiązuje ryczałtowa forma rozliczania się z wykonawcą. Kosztorys ofertowy (załączyć do oferty) winien być sporządzony na podstawie przedmiaru robót (Tabela I-III) oraz specyfikacji technicznej - zadanie nr 3 zał. nr 1 do siwz. Kosztorys ofertowy posłuży Zamawiającemu jako podstawa wyceny, jeżeli wystąpią ewentualne roboty dodatkowe. - dotyczy części zadania nr 3 ujętego w tabelach I-III)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.00.00-3, 45.33.12.20-4, 45.42.10.00-4, 72.71.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.