Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Biała Podlaska: Wykonanie projektu budowlanego zawierającego elementy projektu wykonawczego na dostosowanie sygnalizacji świetlnych do obowiązujących przepisów na skrzyżowaniach ulic: Aleja Jana Pawła II i Orzechowa, Aleja Tysiąclecia i Narutowicza, Kąpielowa i Orzechowa, Zamkowa i Warszawska oraz Zamkowa i Narutowicza.
Numer ogłoszenia: 134077 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, tel. 083 3416177, fax 083 3437064.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego zawierającego elementy projektu wykonawczego na dostosowanie sygnalizacji świetlnych do obowiązujących przepisów na skrzyżowaniach ulic: Aleja Jana Pawła II i Orzechowa, Aleja Tysiąclecia i Narutowicza, Kąpielowa i Orzechowa, Zamkowa i Warszawska oraz Zamkowa i Narutowicza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego zawierającego elementy projektu wykonawczego na dostosowanie sygnalizacji świetlnych do obowiązujących przepisów na skrzyżowaniach ulic: Aleja Jana Pawła II i Orzechowa, Aleja Tysiąclecia i Narutowicza, Kąpielowa i Orzechowa, Zamkowa i Warszawska oraz Zamkowa i Narutowicza. Modernizacja ww. sygnalizacji obejmuje przeprogramowania i dostosowania istniejących sygnalizatorów i sterowników do warunków zgodnych z obowiązującymi przepisami z ewentualną ich wymianą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz. W zakres wykonania dokumentacji projektowej wchodzi: 1) opracowanie projektu budowlanego we wszystkich wymaganych branżach dot. sygnalizacji świetlnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. nr 220 poz. 2181 wraz z załącznikiem nr 3) na sporządzonych przez Wykonawcę aktualnych mapach geodezyjnych do celów projektowych, uwzględniając przystosowanie obiektu do obowiązujących norm i przepisów, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności spełniając wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133). Projekt winien być sporządzony w 4 egzemplarzach + zapis na nośniku elektronicznym /płyta CD/; 2) opracowanie przedmiaru robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § 6 do 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 egzemplarzy + zapis na nośniku elektronicznym /płyta CD/; 3) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 4 egzemplarzy + zapis na nośniku elektronicznym /płyta CD/. 4) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania roboty budowlanej, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- w ilości 2 egzemplarzy + zapis na nośniku elektronicznym /płyta CD/. 5) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, wykonanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy + zapis na nośniku elektronicznym /płyta CD/. 7.Cała dokumentacja projektowa w formie elektronicznej powinna zostać przekazana Zamawiającemu na płycie CD: a) dokumentacje rysunkowe w formacie .dwg, pdf. b) kosztorysy inwestorskie i przedmiary w formacie doczytywanym przez program EXCEL wersja 97, c) pozostałe opracowania i części opisowe do projektów w formacie odczytywanym przez program WORD wersja 97. 8. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z warunkami do projektowania, obowiązującymi przepisami, zastosowane rozwiązania projektowe winny zapewnić ekonomiczną realizację inwestycji. Proponowane rozwiązania dotyczące zaprojektowanych urządzeń winny spełniać wymogi obowiązujących norm w zakresie sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.50 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.25.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że spełniają warunki z art. 22 ust 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, dokumenty potwierdzające uprawnienia projektowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie wszystkich branż. Jeżeli projektant nie jest etatowym pracownikiem Wykonawcy, należy dołączyć jego oświadczenia o gotowości do podjęcia współpracy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz dwóch zaprojektowanych inwestycji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym co najmniej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i nazwy i siedziby Zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 5) Umowa spółki cywilnej (dla Przedsiębiorców Spółek Cywilnych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biała Podlaska Referat Zamówień Publicznych pok. nr 230 ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlaska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Biała Podlaska Kancelaria Ogólna pok. nr 8 ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlaska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w gminie Biała Podlaska: budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej - Terebela, Jaźwiny, Cicibór Duży
- Dostawa agregatu prądotwórczego
- Dostawa energii elektrycznej w 2026r.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska
- Budowa ul. Łowieckiej w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawę agregatów prądotwórczych do zasilania awaryjnego obiektów użyteczności publicznej i podmiotów istotnych dla funkcjonowania miasta Biała Podlaska
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
- Roboty remontowo-zabezpieczające drogowe obiekty inżynierskie zlokalizowane w ciągu drogi krajowej nr 16, z podziałem na 2 części: 1) Remont mostu w m. Giby 2) Przebudowa przepustu w m. Sejny
- "Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Romanowicza-Kasprowicza i włączenie jej do systemu ITS"
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





