Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Poznań: Prenumerata czasopism polskich w roku 2008
Numer ogłoszenia: 134068 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, fax 061 8543988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata czasopism polskich w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prenumerata czasopism polskich na rok 2008 obejmująca czasopisma ujęte w trzech pakietach czasopism polskich zgłoszonych do prenumeraty na rok 2008 przez Bibliotekę Główną Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny Kod CPV wg słownika 2008: 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Doświadczenie w realizacji podobnych zamówień - ocena warunku nastąpi przez potwierdzenie realizacji zamówienia czasopism o wartości nie mniejszej niż 75 % wartości niniejszego zamówienia Akademii Ekonomicznej. 2.Zabezpieczenie terminowości i kompletności dostaw - ocena warunku nastąpi przez sprawdzenie wypełnienia odpowiedniego załącznika
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Krótka charakterystyka wykonawcy zawierająca: nazwę (firmę) wykonawcy, adres, numery telefonów, fax; formę prawną działania, nazwiska osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy i podpisania oferty (zgodnie z rejestrem handlowym lub ewidencją działalności gospodarczej), nazwiska osób upoważnionych do kontaktu z Zamawiającym. 2.Wypełniony formularz oferty. 3.Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy), oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (wydany nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem otwarcia ofert). W przypadku gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r., nr 94, poz. 1037). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum)- podmioty te powinny złożyć zobowiązanie, z którego jednoznacznie wynika, kto je będzie reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przy zawarciu umowy z Zamawiającym. 4.Pisemne oświadczenie wykonawcy na podst. art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 5.Pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 6.Oświadczenie dot. zabezpieczenia terminowości i kompletności dostaw. 7.Oświadczenie dot. braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz w opłacaniu podatków. 8.Oferowana cena netto i brutto za realizację zamówienia. 9.Dołączone wykazy czasopism polskich zgłoszonych do prenumeraty na rok 2008 przez Bibliotekę Główną Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. 10.Lista referencyjna dostaw. Należy wpisać co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 75 % wartości oferowanej ceny brutto za realizację niniejszej dostawy, należy również podać nazwę Zamawiającego, wartość wykonanych robót, daty wykonania i miejsca robót. 11.Referencje potwierdzające wykonanie z należytą starannością dostawy wpisanej w liście referencyjnej. 12.Informacje dotyczące dodatkowych atutów wykonawcy (wg pkt. 18.4. specyfikacji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. dodatkowe atuty wykonawcy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ae.poznan.pl/pages/i/1/4010.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Biblioteka Główna, ul. Powstańców Wlkp 16, pok. 302.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:15, miejsce: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Biblioteka Główna, ul. Powstańców Wlkp 16, pok. 221.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykaz nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 239 pozycji o wartości 160.000 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. dodatkowe atuty wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykaz nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 136 pozycji o wartości 60.000 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. dodatkowe atuty wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykaz nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 pozycji o wartości 1.600 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. dodatkowe atuty wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykaz nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 33 pozycji o wartości 21.000 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. dodatkowe atuty wykonawcy - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem do Politechniki Gdańskiej czasopism krajowych wydawanych w 2026 roku.
- Dostawa zagranicznych czasopism drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism na 2026 rok na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- dostawa czasopism dla Narodowego Banku Polskiego w roku 2007.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





