To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-10
Kraków: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 134017 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71626 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia : obejmuje dostawę oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których wykaz zawierający wskazanie typu sprzętu jakim dysponuje Zamawiający, rodzaju sprzętu eksploatacyjnego zalecanego przez producenta oraz orientacyjna ilość zamawianych sztuk stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy (Wykaz materiałów eksploatacyjnych - formularz cenowy.), W części I zamówienia Zamawiający, celem zachowania warunków gwarancji posiadanych urządzeń, nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Nieistotne w tym względzie będzie przejęcie przez dostawców materiałów eksploatacyjnych zobowiązań gwarancyjnych, ponieważ sprzęt na który udzielona jest gwarancja obejmuje okres dłuższy niż okres obowiązywania umowy na dostawy z wykonawcą. Część II zamówienia obejmuje dostawę oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których wykaz zawierający wskazanie typu sprzętu jakim dysponuje Zamawiający, rodzaju sprzętu eksploatacyjnego zalecanego przez producenta oraz orientacyjna ilość zamawianych sztuk stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy (Wykaz materiałów eksploatacyjnych - formularz cenowy.), W części II zamówienia Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach (tzn. pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) takich samych bądź lepszych, w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowowytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowany w ramach POKL Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.2.;Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej realizowany w ramach POKL Priorytet VII , Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.3.; Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap realizowany w ramach POKL, Priorytetu VII, Działania 7.2., Poddziałania 7.2.1..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kinga Pohoska F.H.U. GRAWIT, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25118,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27444,99
Oferta z najniższą ceną: 25630,81 / Oferta z najwyższą ceną: 30584,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner w Biurze, Spółka z o.o., ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9863,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12921,48
Oferta z najniższą ceną: 8683,80 / Oferta z najwyższą ceną: 62581,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych dla nowej infrastruktury badawczej wraz z doposażeniem w ramach projektu FEMP.01.04-IZ.00-0268/24
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Najem aparatury badawczej Digital Correlation System 3D
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach zadania: "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Fabrycznej przy skrzyżowaniu z ul. Grzegórzecką"
- WYKONANIE I DOSTAWA ZE STALI NIERDZEWNEJ WRAZ Z MONTAŻEM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i naprawa drukarek zainstalowanych w Urzędzie Miasta Bydgoszczy wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i zwrotem zużytych pojemników.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa sprzętu elektronicznego
- 4WOG.1200.2712.95.2025 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





