eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Gorlice: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego
Numer ogłoszenia: 134010 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3553317, faks 018 3553315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.ibd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego: 1. Anestezjologiczny sprzet do znieczulania 3 pozycje asortymentowe; 2. Katetery 3 pozycje asortymentowe; 3.Zestawy do odsysania i zbiórki wydzielin 3 pozycje asortymentowe;4.Anestezjologiczny sprzet do układu oddechowego 11 pozycji asortymentowych; 5.Kaniule do długotrwalych wlewów dożylnych,kaniule pediatryczne, kraniki trójdrożne, korki do kaniul 5 pozycji asortymentowych;6.Wzierniki ginekologiczne 2 pozycje asortymentowe 7.Odzież operacyjna jednorazowego użytku 4 pozycje asortymentowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655 z późn. zm.) Nie podleganie wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 cytowanej ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Oferenci, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty wspólnie, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera odrębnie. 2.Ważny dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych materiałów do stosowania przy udzielaniu świadczeń medycznych na terenie RP zgodnie z obowiązującą ustawą o wyrobach medycznych : deklaracja zgodności wyrobu medycznego lub świadectwo dopuszczenia wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE - w zależności od klasy wyrobu medycznego, dla asortymentu nie kwalifikowanego jako wyrób medyczny należy załączyć stosowne oświadczenie jednoznacznie określając którego asortymentu ono dotyczy. 3.Oświadczenia Wykonawcy załącznik nr 1 do SIWZ ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.ibd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro Zamówień Publicznych lub Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: anestezjologiczny sprzet do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 1000 szt. igła do znieczuleń typu PencilPoint 300 szt., zestaw MINI do znieczuleń zewnątrzoponowych z igłą 70 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: katetery, dreny, butelka do długotrwałego odsysania ran łącznie 3 pozycje asortymentowe 7700 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zestawy do odsysania i zbiórki wydzielin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do drenażu klatki piersiowej 50 szt., bezpieczny zestawdo punkcji opłucnej z igłą 400 szt., wklady workowe do zamkniętego systemu zbiórki wydzielin 2000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: anestezjologiczny sprzęt do układu oddechowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna z tworzywa sztucznego 2500 szt. z tworzywa silikonowego bez mankietu 300 szt., łącznik anestezjologiczny Y 200 szt.,łącznik anestezjologiczny karbowany martwa przestrzeń 500 szt., maska tlenowa z drenem dla dorosłych 4000 szt. dla dzieci 1200 szt.,nebulizator z maską aerozolowa dla dorosłych 500 szt nebulizator z maską aerozolowa dla dzieci 200 szt, filtr bakteryjno - wirusowy 3000 szt. , cewnik do odsysania 250 szt.rurki intubacyjne z odsysaniem z nad mankietu 150 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.15.71.10-9, 33.15.72.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych 50000 szt.,kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych 0,7x19 2400 szt, kaniula pediatryczna 2600 szt., kranik trójdrożny 2000 szt., korek do kaniul 70000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wzierniki ginekologiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku rozmiar S 3000 szt. rozmiar M 15000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: odzież operacyjna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież operacyjna jednorazowego użytku: maseczka chirurgiczna 20000 szt., czepek pielęgniarski 8000 szt. , czepek lekarski 8000 szt., fartuch chirurgiczny z flizeliny 6000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.