Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Kraków: Dostawa elementów instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z ich montażem oraz demontażem istniejącej instalacji
Numer ogłoszenia: 133916 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Etnograficzne im. Seweryna Udzieli, ul. Krakowska 46, 31-066 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4306023, fax 012 4306030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mek.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z ich montażem oraz demontażem istniejącej instalacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: demontaż elementów istniejącej instalacji c.o., dostawę i montaż elementów instalacji c.o., demontaż elementów instalacji wod-kan., dostawę oraz montaż elementów instalacji wod.-kan. w budynku Muzeum Etnograficznego w Krakowie, pl. Wolnica 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu materiały fabrycznie nowe. Szczegółowy sposób wykonania zamówienia i zakres wchodzący w skład przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna zawierająca: -Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4a i 4b do SIWZ, -Przedmiar robót - załącznik nr 5a i 5b do SIWZ, Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z ogólnymi wymaganiami dotyczącymi wykonania i odbioru robót, określonymi w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 4a i 4b do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł / słownie: pięć tysięcy złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw każda o wartości brutto, co najmniej 200 000,00 zł polegające na dostawach i wymianie instalacji c.o. lub instalacji wod-kan. w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, albo wymianie instalacji c.o. lub wymianie instalacji wod-kan w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; oraz wskażą osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienia oraz udokumentują ich kwalifikacje; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, tj wykażą się posiadaniem polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 200 tys. zł.; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia. Powyższe potwierdza się poprzez załączenie do oferty następujących dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca do oferty załącza: 3.1.Podpisany przez Wykonawcę wykaz wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed udzieleniem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca wykonał należycie minimum 2 dostawy każda o wartości brutto, co najmniej 200 000,00 zł polegające na dostawach i wymianie instalacji c.o. lub instalacji wod-kan. w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, albo wymianie instalacji c.o. lub wymianie instalacji wod-kan w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Wykonawca sporządzi wykaz wg poniższego schematu: Przedmiot dostaw Data wykonania dostaw Podmiot na rzecz, którego świadczona były dostawy Wartość wykonanych /zrealizowanych dostaw Rodzaj załączonego dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie wskazanych dostaw Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określonych w wykazie, Zamawiający uzna referencje lub protokoły odbioru dostaw lub inne dokumenty (dla co najmniej 2 dostaw), które potwierdzą ich należyte wykonanie. 3.2. Wykaz osób i podmiotów, pełniących funkcje techniczne na budowie w zakresie budowlanym i instalacyjnym w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, instalacyjnym w zakresie wodociągowych i kanalizacyjnych, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg poniższego wzoru. Należy wskazać, kto będzie Kierownikiem Budowy. Kierownik budowy powinien posiadać stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, jak również wykaże się, co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (dz. U. nr 150, poz. 1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, nr 5, poz. 42). Lp Imię i nazwisko Zakres wykonywanych prac Posiadane kwalifikacje 3.3 Należy udokumentować kwalifikacje osób wskazanych w wykazie osób, poprzez załączenie odpowiednich uprawnień, tj. -kopia uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, -kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasookres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie, co najmniej 2 letniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych, -zaświadczenia dla kierownika budowy o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca do oferty załącza: 4.1 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na minimalną kwotę 200.000 zł. 5 Ponadto do oferty należy załączyć: 5.1 Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy. 5.3.Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, dla osób podpisujących ofertę przez pełnomocnika upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5.4.Dowód wpłaty wadium - jeżeli wadium wniesione będzie przelewem (bezgotówkowo); jeżeli wadium wniesione będzie w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię poręczeń lub gwarancji oraz do koperty oryginał luzem. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa, pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, 6.4.w zakresie pkt 2.3 - składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, 6.3, 6.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 - 6.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność oświadczenia oceniana będzie analogicznie jak w zakresie dokumentów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie: 7.1. Zgodnie z art. 23 prawa p.z.p. wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dot. konsorcjów, spółek cywilnych). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, z którego będzie wynikało pełnomocnictwo - wykonawcy występujący wspólnie upoważniają jednego spośród siebie jako przedstawiciela (lidera) pozostałych, poprzez podpisanie pełnomocnictwa przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 7.2. Dokumenty składane przez podmioty występujące wspólnie: 7.2.1. wszyscy uczestnicy podmiotu występującego wspólnie składają dokumenty wymienione w niniejszej SIWZ w części II w pkt 2.1 do 2.5 (każdy z osobna), 7.2.1 pozostałe dokumenty wymienione w części II podmioty występujące łącznie składają wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mek.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Etnograficzne im. Seweryna Udzieli w Krakowie 31-066 Kraków, ul. Krakowska 46.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Etnograficzne im. Seweryna Udzieli w Krakowie 31-066 Kraków, ul. Krakowska 46, pokój nr 212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.07.2008.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





