eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceOpracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. Kielecki Inkubator Technologiczny



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Kielce: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. Kielecki Inkubator Technologiczny
Numer ogłoszenia: 133891 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3676051, fax 041 3676053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn. Kielecki Inkubator Technologiczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie dla zadań: Zadanie I Budynek Kieleckiego Inkubatora Technologicznego położony w Kielcach przy ul. Olszewskiego 6 na granicy działek nr 6/159 i 6/163; Zadanie II Centrum Technologiczne położone w Kielcach przy ul. Olszewskiego na obszarze oznaczonym w ewidencji gruntów m. Kielce na działkach nr 6/243, 6/244 i 6/246 o łącznej powierzchni 4,22 ha; Zadanie III Uzbrojenie terenów inwestycyjnych Kieleckiego Inkubatora Technologicznego położonych na terenie gminy Piekoszów o łącznej powierzchni ok. 100 ha. a) programów funkcjonalno-użytkowych dla poszczególnych zadań, b) ustalenie dla poszczególnych zadań planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym dla poszczególnych zadań, c) wykonanie w oparciu o programy funkcjonalno-użytkowe opracowania w języku angielskim zawierającego charakterystykę obiektów i ich przeznaczenia wraz z podstawowymi wymaganiami dla potencjalnego wykonawcy projektu budowlanego i robót budowlanych, o objętości od 12.000 do 15.000 znaków, 2) opracowanie projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (należy założyć postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego) na wybór Inwestora Zastępczego dla Projektu pn. Kielecki Inkubator Technologiczny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.10.00 - Doradcze usługi architektoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektonicznym bez ograniczeń, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch programów funkcjonalno-użytkowych dla budynków użyteczności publicznej, inkubatorów przedsiębiorczości lub technologicznych lub obiektów biurowych klasy A o wartości inwestycji brutto co najmniej 15.000.000 PLN każda, 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 500.000 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków: spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. z załączeniem świadectw potwierdzających nadanie odpowiednich uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), 4. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwa programy funkcjonalno-użytkowe dla budynków użyteczności publicznej, inkubatorów przedsiębiorczości lub technologicznych lub obiektów biurowych klasy A o wartości inwestycji brutto co najmniej 15.000.000 PLN każdy, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 5. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 500.000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Termin wykonania zamówienia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/zamowienia_publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kielce, Biuro Zamówień Publicznych, 25-303 Kielce, ul. Rynek 1, pok. 53, tel./fax.: (041) 36-76-053..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kielce, ul. Rynek 1, 25-303 Kielce - Biuro Obsługi Interesantów (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.