eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa polegająca na wsparciu w przygotowaniu i przeprowadzeniu ograniczonego jednoetapowego konkursu architektoniczno-urbanistycznego, w podziale na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na wsparciu w przygotowaniu i przeprowadzeniu ograniczonego jednoetapowego konkursu architektoniczno-urbanistycznego, w podziale na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na wsparciu w przygotowaniu i przeprowadzeniu ograniczonego jednoetapowego konkursu architektoniczno-urbanistycznego, w podziale na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ebcf0e-f6cd-499c-9c9b-d25f4839d10f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00583909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod następującym adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl .
2. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały określone w sekcji VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały określone w sekcji XXIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały określone w sekcji XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.2.28.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługa polegająca na wsparciu w przygotowaniu i przeprowadzeniu ograniczonego jednoetapowego konkursu architektoniczno-urbanistycznego na opracowanie koncepcji architektonicznej zespołu zabudowy wielorodzinnej zlokalizowanej przy ul. Dekerta w Krakowie.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie się odbywała w podziale na dwa etapy:
Etap I – przygotowanie i ogłoszenie konkursu,
Etap II – przeprowadzenie konkursu i ogłoszenie wyników oraz sporządzenie dokumentacji pokonkursowej i dokumentów do zawarcia umowy z autorem wybranej pracy konkursowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych etapów zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym w szczególności w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz załączniku nr 1 do PPU – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71230000-9 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Przewodniczącego sądu konkursowego

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługa polegająca na wsparciu w przygotowanie i przeprowadzeniu ograniczonego jednoetapowego konkursu architektoniczno-urbanistycznego na opracowanie koncepcji architektonicznej budynku wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Wielickiej w Krakowie.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie się odbywała w podziale na dwa etapy:
Etap I – przygotowanie i ogłoszenie konkursu,
Etap II – przeprowadzenie konkursu i ogłoszenie wyników oraz sporządzenie dokumentacji pokonkursowej i dokumentów do zawarcia umowy z autorem wybranej pracy konkursowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych etapów zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym w szczególności w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz załączniku nr 1 do PPU – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z
załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71230000-9 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Przewodniczącego sądu konkursowego

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełnione, w zakresie części 1 jak i części 2 zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
2.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na organizacji lub współorganizacji konkursu architektonicznego lub architektoniczno-urbanistycznego o zasięgu ogólnokrajowym lub unijnym, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
2.2. dysponuje osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia funkcję Przewodniczącego sądu konkursowego posiadającą:
2.2.1. uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.2025.418 t.j., zwanej dalej „ustawą PB”),
oraz
2.2.2. doświadczenie w wykonaniu usługi polegającej na pełnieniu funkcji Przewodniczącego sądu konkursowego, który przewodniczył co najmniej jednemu konkursowi architektonicznemu lub architektoniczno-urbanistycznemu o zasięgu ogólnokrajowym lub unijnym, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
Uwagi do warunków udziału w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w pkt 2 powyżej:
a) Przez „konkurs” należy rozumieć postępowanie organizowane w celu wyboru najlepszej pracy konkursowej, będącej koncepcją architektoniczną lub architektoniczno-urbanistyczną, obejmującą opracowanie projektu dotyczącego budowy budynku lub zespołu budynków, rozumianych zgodnie z ustawą PB.
b) Przez „w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie” należy rozumieć, że licząc wstecz od terminu składania ofert, w tym okresie przypadł dzień, w którym nastąpiło zakończenie konkursu poprzez rozstrzygnięcie konkursu lub unieważnienie.
c) Zamawiający dopuszcza równoważne uprawnienia, w szczególności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydane obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi bądź dopuszczonymi do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej.
d) Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca, który składa ofertę na obie części zamówienia wykazał się jednakowym doświadczeniem i tą samą osobą dla obu części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Wykaz usług zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Formularz oferty – poprzez zamieszczenie na Platformie wypełnionego i podpisanego załącznika nr 2 do SWZ, sporządzonego wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 2 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
2. Oświadczenie/Oświadczenia, o którym/-ch mowa w sekcji XVI pkt 2 SWZ.
3. W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – Zobowiązanie tych podmiotów z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w Formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
5. Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwa.

Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów oraz formy ich składania zostały określone w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wskazany w sekcji V pkt 5.4) pkt 2.1 i pkt 2.2. niniejszego ogłoszenia, mogą spełniać łącznie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – Pełnomocnictwo – do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Zmiany PPU w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zostały określone w PPU.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl poprzez wybranie kafelka „FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU” lub wybrać sekcję „Przygotowanie oferty”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca będzie realizował usługę, o której mowa powyżej w odniesieniu do następujących zadań inwestycyjnych:
Część 1 - „Zespół budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zielenią towarzyszącą ogólnodostępną przy ul. Dekerta w Krakowie” ZIM/M1.7/25.
Część 2 - „Budynek mieszkalny wielorodzinny z garażem podziemnym, zlokalizowany przy ul. Wielickiej w Krakowie” ZIM/M1.3/25.
2. Uwaga do sekcji IV pkt 4.2.10.) niniejszego ogłoszenia dla części 1 i części 2:
2. 1. Termin wykonania zamówienia : 240 dni od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem następujących terminów:
Etap I - przygotowanie i ogłoszenie konkursu: 90 dni od dnia zawarcia umowy.
Etap II - przeprowadzenie konkursu i ogłoszenie wyników w terminie do 240 dni od dnia zawarcia umowy.
2. 2. Szczegółowe informacje dotyczące terminów wykonania zamówienia zostały określone w PPU oraz w załączniku nr 3 do PPU - Harmonogramie Organizacyjnym.
3. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi i gwarancji za wady przedmiotu zamówienia zostały określone w § 14 PPU.
4. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest – przed zawarciem umowy odpowiednio dla Części 1 lub 2 zamówienia – do przedłożenia Zamawiającemu:
4.1. uprawnień budowlanych Przewodniczącego sądu konkursowego, skierowanego do realizacji zamówienia o którym mowa w sekcji XIV. pkt 2.2. SWZ w formie wskazanej w sekcji XVI pkt 4 dla „innych dokumentów”. Dopuszcza się również przedłożenia kserokopii wyżej wskazanych dokumentów poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę (osobę umocowaną), który dysponują tą osobą,
4.2. uprawnień budowlanych Sędziego Referenta oraz Sędziego Zastępcy, którzy będą wchodzili w skład sądu konkursowego, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, o których mowa w § 16 ust. 5 PPU.
4. 3. wypełniony Załącznik nr 2 do PPU, zgodnie z załączonym do SWZ wzorem, wskazując osoby określone w pkt 5.1. oraz 5.2 powyżej.
5. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zostały określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.