Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-05-10
Bia³ystok: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Zarz±du Mienia Komunalnego
w Bia³ymstoku
Numer og³oszenia: 133861 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego dla Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia od strony 1 do strony 7. 2. Przez u¿ycie w opisie przedmiotu zamówienia symboli lub nazw w³asnych nale¿y rozumieæ, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej o parametrach i w³a¶ciwo¶ciach takich samych b±d¼ lepszych ni¿ okre¶lono w SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza stosowanie terminologii (nazw i skrótów) angielskiej przy opisie oferowanego sprzêtu (np. RAM, DVD, HDD, cache itp.). Wykonawca powo³uj±c siê na rozwi±zania równowa¿ne zobowi±zany jest do wykazania równowa¿no¶ci w swojej ofercie poprzez do³±czenie stosownych opisów, specyfikacji technicznych itp. 3. Sprzêt winien mieæ zapewnione poni¿sze warunki serwisu gwarancyjnego: 1) dla serwerów: a) naprawa musi zostaæ dokonana w ci±gu nastêpnego dnia roboczego od dnia zg³oszenia awarii, w godzinach 730-1530; b) powiadomienie o ewentualnej awarii nast±pi telefonicznie i zostanie potwierdzone faksem na wskazane przez Wykonawcê numery lub na adres e-mailowy, o którym mowa w § 12 ust. 7 wzoru umowy; c) wszystkie naprawy odbywaæ siê bêd± u zamawiaj±cego; d) wykonawca dokona nieodp³atnie naprawy gwarancyjnej lub wymieni wadliwy sprzêt na nowy o parametrach nie gorszych ni¿ sprzêt uszkodzony . Dyski w razie uszkodzenia zostaj± u Zamawiaj±cego; e) okres gwarancji ulega przed³u¿eniu o czas napraw; f) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzêtu (elementu) wymienionego; 2) dla komputerów stacjonarnych, zasilaczy UPS, urz±dzeñ switch, drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych: a) czas przybycia serwisu na miejsce awarii nastêpnego dnia roboczego od dnia zg³oszenia awarii, w godzinach 730-1530; b) termin naprawy - w ci±gu 14 dni od zg³oszenia awarii; c) powiadomienie o ewentualnej awarii nast±pi telefonicznie i zostanie potwierdzone faksem na wskazane przez Wykonawcê numery lub na adres e-mailowy, o którym mowa w § 12 ust. 7 wzoru umowy; d) wszystkie naprawy odbywaæ siê bêd± u zamawiaj±cego; w przypadku konieczno¶ci napraw poza siedzib± zamawiaj±cego, wykonawca dostarczy na ¿±danie u¿ytkownika na czas naprawy sprzêt zastêpczy, o parametrach nie gorszych ni¿ sprzêt uszkodzony, dyski zostaj± u Zamawiaj±cego; e) wykonawca dokona nieodp³atnie naprawy gwarancyjnej lub wymieni wadliwy sprzêt na nowy o parametrach nie gorszych ni¿ sprzêt uszkodzony. Dyski w razie uszkodzenia zostaj± u Zamawiaj±cego; f) okres gwarancji ulega przed³u¿eniu o czas napraw, g) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzêtu (elementu) wymienionego. 4. Oferowany sprzêt musi byæ fabrycznie nowy (nieu¿ywany), najwy¿szej jako¶ci, spe³niaj±cy wymogi bezpieczeñstwa, warunki normowe oraz zgodno¶ci z dyrektywami LVD i EMC i posiadaj±cy oznaczenie CE. Odpowiednie dokumenty: kserokopie certyfikatów po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em lub deklaracje zgodno¶ci, wykonawca przeka¿e zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy. 5. Wykonawca zobowi±zuje siê do przyjêcia zu¿ytego sprzêtu w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ sprzedawany nowy sprzêt zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zu¿ytym sprzêcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495)..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.60.00 - Ró¿ny sprzêt komputerowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.82.30.00 - Serwery plików 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
wykonawca wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 dostawy sprzêtu komputerowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70.000,00 z³ brutto (s³ownie: siedemdziesi±t tysiêcy z³otych) potwierdzone dokumentami, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie;
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego: 1) ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokument okre¶lony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, 2) dokument okre¶lony w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 winien z³o¿yæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, 3) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu okre¶lone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie. Zamawiaj±cy wymaga tak¿e za³±czenia do oferty innych dokumentów: 1) wype³niony formularz ofertowy - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 2 do SIWZ, 2) wype³niony szczegó³owy formularz cenowy - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 3 do SIWZ, 3) pe³nomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zarz±d Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, pokój 111..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarz±d Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, sekretariat, pokój 201..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku
- Dostawa analizatora do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwcia³ anty-HLA - ZP/TP-22/25
- Nadzór inwestorski nad realizacj± robót budowlanych w Uniwersyteckim Dzieciêcym Szpitalem Klinicznym w Bia³ymstoku
- Zakup analizatora aminokwasów w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.122.2025
- Wykonanie prac geodezyjnych obejmuj±cych opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotycz±cej podzia³ów geodezyjnych
- Us³uga wynajmu d³ugoterminowego 2 fabrycznie nowych samochodów osobowych
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmuj±cego pamiêci masowe typu NAS oraz urz±dzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 czê¶ci
- Zakup, konfiguracja i wdro¿enie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sêdziszów
- "Zakup 14 zestawów komputerowych oraz 9 notebooków dla pracowników Filii AWF"
- Dostawy urz±dzeñ serwerowych i oprogramowania wraz z wdro¿eniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Krajenka.
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzêtu komputerowego w ramach potrzeb Wydzia³u Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wroc³awskiej.
wiêcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





