Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług konserwacyjnych w częściach wspólnych budynków Skarbu Państwa administrowanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Gorzów Wlkp.
Numer ogłoszenia: 133759 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM sp. z o.o., ul. Chopina 52, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7227267, fax 095 7227267.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zzn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacyjnych w częściach wspólnych budynków Skarbu Państwa administrowanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Gorzów Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług konserwacyjnych w częściach wspólnych budynków Skarbu Państwa administrowanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Gorzów Wlkp. na niżej wymienionych zadaniach: 2. ZADANIE A m. Wędrzyn budynki mieszkalne nr 1,2,3,4,6,7,9,10,11,12,15,42,43,46,47,48,49,51,53 - ( osiedle budynków mieszkalnych realizowanych w latach 1938-1999: 2, 3, 4, 5 kondygnacyjne, wyposażone w instalację wod-kan, c.o., c.w., gaz butlowy : łączna pow. lokali mieszkalnych 27 086 m 2) 3. ZADANIE B m. Międzyrzecz budynki przy ul. Chełmońskiego 1, 3 , ul. Malczewskiego 3, ul. Chełmońskiego 4 ( 2 budynki 2- klatkowe, 1 budynek 4- klatkowy, 3-4 kondygnacyjne, wyposażone w instalację wod - kan, c .o . gaz. oddane do eksploatacji w 2007/2008r, łączna pow. lokali mieszkalnych 4 210,27 m2 ). 4. ZADANIE C m. Kostrzyn budynek przy ul. Kościuszki 20 (budynek 2- rodzinny , 2-kondygnacyjny, wyposażony w instalację wod - kan, c. o. gaz- butlowy, rok budowy 1928, łączna pow. lokali mieszkalnych 163 m 2 ). 5. ZADANIE D m. Skwierzyna budynek przy ul. Kopernika 38 ( budynek 4- rodzinny, 1- klatkowy , wyposażony w instalację wod - kan., c.o. + piece, gaz butlowy, rok budowy 1938, łączna pow. lokali mieszkalnych 237,68 m 2 ). 6. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca jest zobowiązany do: - przyjmowania zgłoszenia o awarii w ciągu 24 godzin na dobę , przez 7 dni w tygodniu (w dni powszednie i święta), - niezwłocznego przystąpienia do zabezpieczenia awarii , nie dłużej niż w ciągu 30 min. od zgłoszenia - niezwłocznego usuwania awarii i powiadomienie o tym fakcie administratora danej miejscowości. Oprócz usług w ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac obejmujących konserwację: a/ instalacji sanitarnych (wodno-kanalizacyjnej, sanitarnej i deszczowej; centralnej ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania) b/ instalacji elektrycznej, oświetlenia zewnętrznego i odgromowej, c/ instalacji wentylacji mechanicznej oraz p. poż; d/ bram garażowych, e/ elementów budynku; f/ wykonywanie drobnych robót remontowych w budynkach objętych postępowaniem na oddzielne zlecenie. 7. Wykonawca w ramach stałej konserwacji bieżącej zobowiązany będzie do wykonywania prac związanych z zabezpieczeniem lub usuwaniem awarii w ramach całodobowego ciągłego pogotowia technicznego. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu, stosowania i rozliczenia przy wykonywaniu stałej konserwacji bieżącej, materiałów zgodnie z następującymi zasadami: a/ materiały rozliczane będą wg ilości zakupionych materiałów, ale maksymalnie w ilościach wg norm zużycia określonych przez cenniki robót budowlanych KNR, b/ ceny użytych materiałów rozliczane będą wg cen zakupu materiałów, ale maksymalnie do wysokości średnich cen podanych w cennikach SEKOCENBUD, aktualizowanych w cyklu kwartalnym, c/ w przypadku spornej ceny użytych materiałów, Zamawiający może żądać przedłożenie faktur zakupu na te materiały, d/ zakupy materiałów mogą być dokonywane wyłącznie w hurtowniach spełniających warunki pkt b., z wyjątkiem materiałów użytych do awarii w dni świąteczne i wolne od pracy lub niemożliwe do zakupienia w hurtowniach. W takich przypadkach dopuszcza się możliwość zakupu w cenach detalicznych poza hurtowniami, w cenach wyższych od średnich wskazanych w pkt b. e/ Wykonawca zobowiązany jest do ilościowego rozliczenia zużycia materiałów poprzez potwierdzenie przez przedstawiciela ZZN WAM pisemnego zestawienia zużytych materiałów dla danego zadania , lub dla wykonania prac w cyklu rozliczeniowym, f/ jakość zużytych materiałów musi odpowiadać jakości standardowej, zgodnej z wymogami technicznymi obowiązujących norm państwowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału wykonawców w postępowaniu jest: 1) posiadane uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: - wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy niż 3 lata- w tym okresie, 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia- nie spełnia) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty ( załącznik nr 1). 2) Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (załącznik nr 2). 3) Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu zgłaszania ofert. 4) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dotyczącym wykonania oraz załącznik dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Gorzów Wlkp. ul. Chopina 52, 66-400 Gorzów Wlkp.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Gorzów Wlkp. ul. Chopina 52, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług konserwacyjnych w częściach wspólnych budynków Skarbu Państwa administrowanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Gorzów Wlkp. w miejscowości Wędrzyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budynki mieszkalne nr 1,2,3,4,6,7,9,10,11,12,15,42,43,46,47,48,49,51,53 - ( osiedle budynków mieszkalnych realizowanych w latach 1938-1999: 2, 3, 4, 5 kondygnacyjne, wyposażone w instalację wod-kan, c.o., c.w., gaz butlowy : łączna pow. lokali mieszkalnych 27 086 m 2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług konserwacyjnych w częściach wspólnych budynków Skarbu Państwa administrowanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Gorzów Wlkp. w miejscowości Międzyrzecz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budynki mieszkalne przy ul. Chełmońskiego 1, 3 , ul. Malczewskiego 3, ul. Chełmońskiego 4 ( 2 budynki 2- klatkowe, 1 budynek 4- klatkowy, 3-4 kondygnacyjne, wyposażone w instalację wod - kan, c .o . gaz. oddane do eksploatacji w 2007/2008r, łączna pow. lokali mieszkalnych 4 210,27 m2 ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług konserwacyjnych w częściach wspólnych budynków Skarbu Państwa administrowanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Gorzów Wlkp. w miejscowości Kostrzyn nad Odrą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budynek mieszkalny przy ul. Kościuszki 20 (budynek 2- rodzinny , 2-kondygnacyjny, wyposażony w instalację wod - kan, c. o. gaz- butlowy, rok budowy 1928, łączna pow. lokali mieszkalnych 163 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług konserwacyjnych w częściach wspólnych budynków Skarbu Państwa administrowanych przez ZZN WAM Sp. z o.o. Oddział Gorzów Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budynek mieszkalny przy ul. Kopernika 38 ( budynek 4- rodzinny, 1- klatkowy , wyposażony w instalację wod - kan., c.o. + piece, gaz butlowy, rok budowy 1938, łączna pow. lokali mieszkalnych 237,68 m2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Wykonanie przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Mokotów
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- "Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na części".
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.