eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonanie oświetlenia budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Siemianowice Śląskie: Wykonanie oświetlenia budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10
Numer ogłoszenia: 133711 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100275 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.:Wykonanie oświetlenia budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10. 2) Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - wykonanie instalacji elektrycznej, - instalacja oświetlenia zewnętrznego elewacji budynku. Zamawiający wymaga, aby wszelkie roboty będące przedmiotem zamówienia były wykonywane po godzinach pracy Urzędu lub w dni wolne od pracy. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty 36 miesięcy gwarancji, a na zamontowane urządzenia gwarancji zgodnej z gwarancją udzielaną przez producenta urządzenia. Bieg gwarancji rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty końcowego odbioru robót. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 5, przedmiarze robót załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 6 oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 7. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Rozwiązanie równoważne oznacza rozwiązanie umożliwiające uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego i sprecyzowanego w SIWZ, za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej (Dodatek nr 5 do SIWZ), przedmiarze robót (Dodatek nr 6 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 7 do SIWZ) Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje, poprzez wskazanie w Kosztorysie ofertowym (Załącznik nr 8 do oferty), przedmiot zamówienia równoważny określonemu w SIWZ, jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ - załączyć w ofercie dokumenty zawierające opis każdego z rozwiązań równoważnych (Załącznik nr 10 do oferty). Opis każdego z rozwiązań równoważnych musi wskazywać: a) parametry techniczne, potwierdzające, że rozwiązanie to odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ, b) pozycję w Kosztorysie ofertowym (wraz z numerem strony oferty), do której odnosi się opis rozwiązania równoważnego. Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum), dokumenty potwierdzające że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58673.38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe ELSTAN, ul. Mysłowicka 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 58673.38
  • Oferta z najniższą ceną: 58673.38 oferta z najwyższą ceną: 65000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.