Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Maziarnia Strzelecka: Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 133698 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce , Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Maziarnia Strzelecka, woj. lubelskie, tel. 82 5683210, faks 82 5683225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/strzelce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2013 roku do siedziby Nadleśnictwa Strzelce: 1) sortów mundurowych leśnika, które powinny być wykonane wg wzorów określonych: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r., nr 51, poz. 342); Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; Zarządzeniem nr 44 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (EO-1743-2/2012); Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r., w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (EO-1743-3/2012); 2) środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp), które powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach: a) odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm: odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996; obuwie ochronne PN 345:1996; odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004; b) odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25.12.2005 r. (Dz.U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173) i posiada oznakowanie CE. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie sortów mundurowych leśnika określona jest na 4700 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego LP z dnia 7.06.2000 r. 4. Łączna ilość zamówienia na poszczególne elementy sortów mundurowych leśnika i sortów bhp określona jest w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.31.00.00 - Bielizna osobista 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.81.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Miarą spełnienia powyższego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, straży pożarnej lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia (nie mniej niż 50 tys. zł każda), odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek mogą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz powinien obejmować wszystkie wykonane dostawy od wartości 30 tys. zł oraz dodatkowo dostawy niewykonane i wykonane nienależycie, niezależnie od ich wartości.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_strzelce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Maziarnia Strzelecka 17, pokój nr. 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Maziarnia Strzelecka 17, pokój nr. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania i odzieży na potrzeby pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- SZP/242-092/2025 Umowa ramowa na dostawę odzieży roboczej i ochronnej dla Politechniki Wrocławskiej
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Niepołomice
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Wymiarki w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.