To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-09
Gliwice: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, kalendarzy , teczek oraz pudełek dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach.
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-72/15
Numer ogłoszenia: 133619 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101785 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, kalendarzy , teczek oraz pudełek dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-72/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia była sukcesywna dostawa materiałów biurowych, kalendarzy , teczek oraz pudełek dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty był w formularzach specyfikacji asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1- 2.3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony był na 3 odrębne zadania w tym: 1. Materiały biurowe 2. Kalendarze 3. Teczki, pudełka..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.76.02 - 30.19.76.02 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Kalendarze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U Aniew Sp.j Wojciech Anielski, Łukasz Anielski, ul. Floriańska 9, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4746,67
Oferta z najniższą ceną: 4714,34 / Oferta z najwyższą ceną: 11573,69
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Teczki, pudełka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KM DRUK I. SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KM DRUK I. SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA
- KM DRUK I.SOBCZYK spółka jawna, ul. Zwycięstwa 27 OF, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40171,80
Oferta z najniższą ceną: 40171,80 / Oferta z najwyższą ceną: 49672,32
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników PWiK w Gliwicach"
- ZP/G/49/25Dost 4 rodz drutu: AgNi10 śr4,0mm+/-0,04; (st.m)il 8kg (+/-10%)AgNi10 śr2,0mm+/-0,04; (st.m)il16kg (+/-10%) AgSnO10 śr1,80mm+/-0,04; (st.tw)il18kg (+/-10%) AgSnO10 śr2,20mm+/-0,04; (st.tw.)il5kg (+/-10%)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...)
- Dostawy oleju napędowego
- ZP.261.10.2025 Remont posadzek w budynku przy ul. Kościuszki 15 w Gliwicach
- Modernizacja auli A w Centrum Edukacyjno - Kongresowym. Znak sprawy: DZPZ.284.49.2025.HP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (3W)
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Najwyższej Izby Kontroli
- Dostawa kalendarzy książkowych
- Dostawa kalendarzy trójdzielnych
- Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.