eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławCzęściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w placówkach oświatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Wrocław: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w placówkach oświatowych.
Numer ogłoszenia: 133608 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich, ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, fax 071 7777724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w placówkach oświatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach szkolnych we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 3 niezależne zadania: Zad.I: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 3, Zawodowych Nr 5, ul. Dawida 5/7 we Wrocławiu, Zad.II: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 10, ul. Poniatowskiego 9 we Wrocławiu, Zad.III:Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 22, ul. Parkowa 18/26 we Wrocławiu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 5)dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a)kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b)Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 6)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należycie. Wykonawca przedstawi opis rodzaju robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 7)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności. 8)Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 2.Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - podpisany na każdej stronie. 2.Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Stan zatrudnienia oraz wskazanie osoby pełniącej funkcje: kierownika budowy. 5.Uprawnienia budowlane w/w osoby wskazanej zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia. 6.Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osoby pełniącej samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.). 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością . 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót. 11.Zaakceptowany wzór umowy - (wzoru umowy nie należy wypełniać).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Januszowicka 15a (pokój nr 18) 53-135 Wrocław.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Januszowicka 15a (pokój nr 18) 53-135 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 3, Zawodowych Nr 5, ul. Dawida 5/7 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość okien do wymiany: 29 szt. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a)demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, b)montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 50 m3/h, c)montaż parapetów wewnętrznych systemowych w kolorze jasnego drewna (np. sosna) z fakturą drewna, d)wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, e)wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, f)utylizacja odpadów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 10, ul. Poniatowskiego 9 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość okien do wymiany: 49 szt. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a)demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, b)montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 50 m3/h, c)montaż parapetów wewnętrznych systemowych w kolorze jasnego drewna (np. sosna, buk) z fakturą drewna, d)wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, e)wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, f)utylizacja odpadów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 22, ul. Parkowa 18/26 we Wrocławiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość okien do wymiany: 93 szt. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a)demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych, b)montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 50 m3/h, c)montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej grubości 0,6 mm w kolorze białym, d)wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, e)wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, f)utylizacja odpadów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.