Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Łódź: Wykonanie robót dodatkowych związanych z Remontem drogi krajowej nr 14 na odcinku Próba - Złoczew od km 99+155 do km 106+000 w zakresie określonym w protokole konieczności z dnia 29.03.2011r.
Numer ogłoszenia: 133510 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych związanych z Remontem drogi krajowej nr 14 na odcinku Próba - Złoczew od km 99+155 do km 106+000 w zakresie określonym w protokole konieczności z dnia 29.03.2011r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych związanych z Remontem drogi krajowej nr 14 na odcinku Próba - Złoczew od km 99+155 do km 106+000 w zakresie określonym w protokole konieczności z dnia 29.03.2011r. oraz przedmiarze robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-DRÓG Oleśnica S.A., Cieśle 44, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109235,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133188,09
Oferta z najniższą ceną: 133188,09 / Oferta z najwyższą ceną: 133188,09
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało wszczęte na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Protokołem konieczności 29.03.2011r.: Podczas wykonywania robót po okresie zimowym stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych związanych z wykonaniem konstrukcji drogi. Zgodnie z zasadami sztuki budowlanej zachodzi konieczność wykonania koryta, wykonania wzmocnienia podłoża oraz podbudowy. Powstałe (w obszarze drogi) w okresie natężonych opadów (przekroczenie 400% normy) tj. w październiku i listopadzie 2010r. zastoiny wody oraz wczesne bardzo niskie temperatury (do - 20oC) spowodowały naruszenie nośności istniejącego korpusu drogowego w wyniku czego powstały lokalne spękania nawierzchni. Ponieważ na etapie opracowania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć zaistniałej sytuacji, w tym skrajnych warunków, powodujące zmiany w zakresie poziomów wód gruntowych, a na etapie zlecenia zamówienia podstawowego (przygotowania projektu) nie było konieczne ingerowanie w konstrukcję drogi z uwagi na niestwierdzenie złego stanu. Dlatego niemożliwe było wcześniejsze przewidzenie ww. robót. Wykonanie robot dodatkowych jest konieczne i niezbędne w celu prawidłowego wykonania robot podstawowych. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 107794L na odcinku od km 0+000 do km 0+567 w miejscowości Trzcianki
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





