Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-10
Gołdap: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z wykorzystaniem danych graficznych opracowanych w ramach projektu Modernizacja i budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS).dla obrębu Kośmidry, gmina Gołdap, powiat gołdapski, województwo warmińsko-mazurskie
Numer ogłoszenia: 133291 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gołdapi , ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154444, faks 087 6154445.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatgoldap.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z wykorzystaniem danych graficznych opracowanych w ramach projektu Modernizacja i budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS).dla obrębu Kośmidry, gmina Gołdap, powiat gołdapski, województwo warmińsko-mazurskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z wykorzystaniem danych graficznych opracowanych w ramach projektu Modernizacja i budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS), dla obrębu Kośmidry, gmina Gołdap, powiat gołdapski, województwo warmińsko-mazurskie. Zasięg opracowania obejmuje obszar obrębu ewidencyjnego Kośmidry. Ukształtowanie terenu jest pagórkowate. Powierzchnia obrębu Kośmidry wynosi 935 ha. Liczba działek - 526, liczba konturów klasyfikacyjnych - ok.710, liczba jednostek rejestrowych - 202..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1 W okresie ostatnich trzech lat minimum jednego zamówienia o podobnym charakterze ( założenie ewidencji budynków, odnowienie operatu ewidencji gruntów), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywanie dokumentacji do celów prawnych. 2 Referencje zleceniodawców potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3 Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem - nr 5.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1 Wykonawca musi dysponować sprzętem w postaci instrumentów pomiarowych i komputerów z odpowiednim oprogramowaniem (umożliwiającym import i eksport danych ewidencyjnych w formacie SWDE), oraz z odpowiednim oprzyrządowaniem peryferyjnym. 2 Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem - nr 4.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dysponują osobami o niezbędnych kwalifikacjach i umiejętnościach do wykonania zamówienia - minimum 2 geodetów z uprawnieniami zawodowymi GUGIK nr 1 i 2 łącznie (załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych), oraz dysponują osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania klasyfikacji nadane przez wojewodę i wpisaną na listę wojewody warmińsko-mazurskiego osób upoważnionych do wykonywania klasyfikacji gruntów na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Szczegółowy wykaz sporządzony zostanie zgodnie z załącznikiem - nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1 Informacja banku, w której potwierdza się zdolność kredytową wykonawcy. 2 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 50000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Gołdapi, ul. Krótka 1, pokój 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu pn. "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu elektronicznego, RTV, multimedialnego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Młodzi kreatywni"
- Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego na terenie Gminy Gołdap
- Dostawa radiotelefonów przenośnych oraz radiostacji bazowych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU GOŁDAPSKIEGO
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi projektowo-kosztorysowe dla zadania "Rewaloryzacja willi Alma wraz z zagospodarowaniem terenu w Muzeum Pozytywizmu w Gołotczyźnie - etap I dokumentacja
- Rewaloryzacja budynku Muzeum Szlachty Mazowieckiej na ulicy Warszawskiej 61a w Ciechanowie - etap I dokumentacja
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zabezpieczenia osuwiska prawej skarpy potoku Drwinka, zlokalizowanego przy ul. Żabiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Program ochrony Miasta przez skutkami eksploatacji górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





