eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielceremont drogi krajowej nr 74 na odcinku SALATA - MNIÓW od km 57+100 do km 61+160 wraz z remontem mostu w m. Przełom w km 58+654\ - zadanie Nr 10/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-16

POZYCJA 13323

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kielce: remont drogi krajowej nr 74 na odcinku SALATA - MNIÓW od km 57+100 do km 61+160 wraz z remontem mostu w m. Przełom w km 58+654\ - zadanie Nr 10/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach, do kontaktów: mgr inż. Andrzej Pająk Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych, ul. I. Paderewskiego 43/45 lok. 238, 25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3457431, fax 041 3664804, e-mail: apajak@kielce.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kielce.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi krajowej nr 74 na odcinku SALATA - MNIÓW od km 57+100 do km 61+160 wraz z remontem mostu w m. Przełom w km 58+654\ - zadanie Nr 10/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Polska, woj.świętokrzyskie, droga krajowa Nr 74 na odcinku Salata - Mniów od km 57+100 do km 61+160. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 74 na odcinku od km 57+100 do km 61+160 wraz z remontem mostu w m. Przełom w km 58+654. A.Zakres robót drogowych: roboty przygotowawcze (usunięcie drzew i krzewów,rozbiórki elementów dróg i ulic),roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego (przepusty,czyszczenie urządzeń odwadniajacych,kanalizacja deszczowa,sączki podłużne - drenaż francuski)podbudowy (z kruszywa łamanego,z kruszywa stabilizowanego cementem, z chudego betonu , z betonu asfaltowego, z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej), nawierzchnia (tłuczniowa, z betonu asfaltowego, pojedynczo powirzchniowo utrwalana,frezowanie, SMA, z kostki brukowej betonowej, zabezpieczenie geosiatką przed spękaniami odbitymi), roboty wykończeniowe ( umocnienie powierzchni skarp rowów iścieków, przepusty pod zjazdami),urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome, pionowe,bariery)elementy ulic ( krawężniki, obrzeża,ścieki, wiaty autobusowe). B. Most jednoprzęsłowy, z masywnymi przyczółkami. ustrój składa się z trzech części: środkowej o konstrukcji płytowo żelbetowej oraz obustronnych wydłużeń z belek żelbetowych typu Gromnik. Parametry: długość całkowita 10,10m; światło 4,85m; szerokośc całkowita 15,90m. Zakres robót mostowych: rozbiórki,roboty ziemne, wykonanie dylatacji bitumicznej wraz z elementami podłoża za przyczółkami, wymiana krawężnika, wykonanie izolacji i ochrona powierzchni betonu, wymiana balustrad, umocnienie stożków, wymiana scieków podchodnikowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 74 na odcinku od km 57+100 do km 61+160 wraz z remontem mostu w m. Przełom w km 58+654. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 75000,00 PLN Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania OFERT ( nie dotyczy terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Minimalne wymogi dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej, kadrowej i technicznej Wykonawcy są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: przychód za ostatni rok obrotowy (tj. rok 2005) (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 10 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: 1. Stanowisko - Kierownik Budowy Wymagana liczba osób - 1 Osoby wskazane na stanowisko Kierownika Budowy winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie. 3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi jednostkami sprzętu: 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h. szt.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie. 4. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (tj. w okresie od 14.02.2002 do 14.02.2007) zrealizował (zakończył) co najmniej: 2 zadania polegające na budowie (przebudowie, modernizacji, odnowie, rehabilitacji, remoncie) drogi o wartości nie niższej niż 5 mln PLN każde, z wykonaniem nawierzchni w technologii SMA o powierzchni co najmniej 20 000 m2 w każdym z tych zadań. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie. 5. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - kanalizacja deszczowa - frezowanie - oznakowanie poziome i pionowe - urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - roboty mostowe. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w ogłoszeniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego, technicznego i innych istotnych informacji wykazanych przez Wykonawcę na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w ogłoszeniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przedłoży: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 6. Bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy (tj. rok 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\). Do Informacji należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy (\Potencjał techniczny\) 9. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie; 10. Informację na temat zakresu robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, (\Podwykonawstwo\) Wymagania odnośnie formy składania w/w dokumentów: D. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w pkt C.2, C.4 i C.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2. w pkt C.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie D.1 i D.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. D.1, D.2 i D.3 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt C.2 - C.5. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólny wniosek: a) oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt C.1 - C.5 albo odpowiadające im określone w pkt D.1, D.2 i D.3. winny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) dokumenty wymienione w pkt C.6 - C.10 winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólny Wniosek, którzy spełniają warunki określone w ogłoszeniu i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. 6. Dokumenty wymienione w pkt C.1 Wykonawca winien złożyć w formie oryginału. Dokumenty wymienione w pkt C.2 - C.10 Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym/poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. 7.Wniosek należy napisać w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Wnioski nieczytelne nie będą rozpatrywane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu wraz z załącznikami można uzyskać bezpłatnie: - pod adresem jak podano w sekcji I: ZAMAWIAJĄCY dla osoby upoważnionej do kontaktów - na stronie internetowej Zamawiającego: www.gddkia.gov.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.