eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wykonanie robót budowlanych w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Legnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - etap II
Numer ogłoszenia: 133061 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Diecezja Legnicka , ul. Jana Pawła II 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 724 41 00, faks 0-76 724 41 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: religia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach Zadania pn. Rewaloryzacja Zespołu Opactwa Cystersów wraz z otoczeniem w Krzeszowie - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na 5 obiektach wpisanych do rejestru zbytków, w skład, których wchodzą: 1) Kościół pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny; 2) Kościół pw. Św. Józefa; 3) Klasztor Sióstr Benedyktynek; 4) Dom Opata; oraz 5) zagospodarowanie terenu Zespołu Klasztornego. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Warunkami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami BHP, wytycznymi Konserwatora zabytków oraz warunkami zawartej Umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy pzp; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww. warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie poniżej. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót co najmniej 10 mln zł (brutto); - 2 roboty budowlane polegające na remoncie dachu i elewacji obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, o wartości robót, co najmniej 3 mln zł (brutto), każda; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww. warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie poniżej. b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje-będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi, co najmniej następujące wymagania: - Kierownik budowy (Ekspert 1), posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104], - aktualny, na dzień składania Ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, - co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu / nadzorowaniu robót budowlanych, - doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych, na co najmniej trzech kontraktach obejmującym remont obiektu wpisanego do rejestru zabytków, w tym co najmniej na jednym o wartości robót nie mniejszej niż 3 mln zł (brutto); spełniający wymogi § 8 ust 1 rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 z 2004r., poz. 1579) - Kierownik robót budowlanych (Ekspert 2) posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104], - aktualny, na dzień składania Ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych, - doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych wykonywanych na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót co najmuje 3 mln zł (brutto); - Kierownik robót sanitarnych (Ekspert 3) posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104], - aktualny, na dzień składania Ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, - doświadczenie w kierowaniu / nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wykonywanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót co najmniej 3 mln zł (brutto); - Kierownik robót w elektrycznych (Ekspert 4) posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104], - aktualny, na dzień składania Ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu / nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - doświadczenie w kierowaniu / nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wykonywanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót co najmniej 3 mln zł (brutto); (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobę funkcji Eksperta w kilku branżach jednocześnie, pod warunkiem spełniania wszystkich wymaganych warunków. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww. warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie poniżej. c) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników, w liczbie co najmniej 50 w każdym roku (przez liczbę zatrudnionych pracowników rozumie się osoby, które posiadają umowę o pracę zgodnie z kodeksem pracy) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww. warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie poniżej. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 2 mln PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln PLN. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww. warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie poniżej. b) Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 5 mln zł. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww. warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie poniżej. c) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli, w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, osiągnął przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 25 mln zł; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww.warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ww. warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie poniżej. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów, kreślonych w punkcie poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w punkcie powyżej Wykonawca zobowiązany są przedłożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy pzp, sporządzone według Załącznika nr 2 do IDW; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 6) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzone według załącznika nr 3 do IDW; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu). 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzone według załącznika nr 4 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia; W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przedłoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu); 8) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzonej wg załącznika nr 5 do IDW; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu); 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu); 10) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału postępowaniu); 11) rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu); UWAGA: A. Zamawiający dołączył do IDW ww. wzory załączników, które są materiałem uzupełniającym, a ich forma nie może być traktowana przez Wykonawców, jako obowiązująca. Za treść oferty oraz jej kompletność odpowiada Wykonawca. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2), 1.4) i 1.5) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.a) i 2.c), winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.b) winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy punktu 3. stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.diecezja.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Diecezja Legnicka ul. Jana Pawła II nr 1 59-220 Legnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Diecezja Legnicka ul. Jana Pawła II nr 1 59-220 Legnica NOTARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.