Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Łódź: Montaż pulpitu inspicjenta wraz z instalacją
w obiekcie Teatru Powszechnego, w Łodzi
Numer ogłoszenia: 133032 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Powszechny, ul. Legionów 21, 91-069 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6307268, fax 042 6361814.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powszechny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż pulpitu inspicjenta wraz z instalacją w obiekcie Teatru Powszechnego, w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż pulpitu inspicjenta wraz z instalacją w obiekcie Teatru Powszechnego, w Łodzi, w zakresie: - Systemu interkomowego, - Systemu video.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22, ust. 1 pkt 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy, zgodnie z art. 22, ust. 1, pkt 3 Ustawy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Zdolność techniczna Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy, zgodnie z art. 22, ust. 1, pkt 2 Ustawy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1. Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał-zakończył roboty budowlane rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące roboty teletechniczne o wartości, co najmniej 50.000,00 zł w ramach jednego lub dwóch zamówień, oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt. 3.1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie: 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 4. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3. - składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia w/w - winny być wystawione w terminach analogicznych jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 1.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunków formalnych, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 1.2. musi złożyć każdy wykonawca, natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. musi złożyć każdy wykonawca lub pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich wykonawców. 2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne Warunki ubiegania się o zamówienie: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku, do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku: 2.1. Doświadczenie wykonawcy Informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 3.1.). - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 7. - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powszechny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-069 Łódź, ul. Legionów 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, w sekretariacie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach komunalnych we wsi Kruszyn - etap II
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Bytomiu Odrzańskim
- Remont pomieszczeń łaźni w oddziale III Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: Inne instalacje elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.