Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Częstochowa: Respirator i inkubator
Numer ogłoszenia: 133010 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, fax 034 3651756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Respirator i inkubator.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 2 szt. respiratorów do prowadzenia sztucznej wentylacji wcześniaków, noworodków i dzieci oraz inkubatora transportowego z respiratorem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podst. art.44 PZP oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenie wykonawcy , że spełnia warunki udziału w postępowaniu na podst. art. 44 PZP (wg wzoru - załącznik nr 2 SIWZ) 1.2.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 i 24 Ustawy, (wg wzoru - załącznik nr 2 SIWZ) 1.3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien dostarczyć: 2.1. oświadczenie Wykonawcy, że oferowane są dopuszczone do obrotu i używania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz.U. nr 93 z 2004r z późniejszymi zmianami lub posiadają deklarację zgodności CE lub inne aktualnie obowiązujące dokumenty. 2.2.kserokopie dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania. 2.3.oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty podpisze umowę, której wzór załączono do SIWZ - wg wzoru załącznik Nr 3 3.Dokumenty wymienione w pkt 1i 2 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Czas dostawy - 10
- 3. Jakość sprzętu - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie na stronie www.szpitalparkitka.com.pl, do odbioru w pokoju 235 tutejszego Szpitala lub na pisemny wniosek Wykonawcy pocztą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w pokoju 356 tut. Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa, montaż i uruchomienie 2 szt. respiratorów do prowadzenia sztucznej wentylacji wcześniaków, noworodków i dzieci.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Czas dostawy - 10
- 3. Jakość sprzętu - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatora transportowy z respiratorem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Czas dostawy - 10
- 3. Jakość sprzętu - 30
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa 3 projektorów laserowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac remontowych trzech pomp FLYGT typ 3400.805 zainstalowanych na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w Inspektoracie ZUS w Kłobucku, ul. Targowa 3a obejmujących remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie
- Budowa parku linowego przy ul. Zegarowej w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów anestezjologicznych i respiracyjnych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Zakup pomocy medycznych w tym: zestawy serwet bloku operacyjnego, pomoce dla oddziału intensywnej terapii, akcesoria do diatermii itp.
- Dostawa produktów leczniczych: leków, odczynników, roztworów leczniczych i środków kontrastowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.