eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Przychodni Rejonowej nr 1 oraz przebudowa instalacji c.o. i węzła cieplnego w budynku Przychodni Rejonowej nr 1 przy ul. Piłsudskiego 5 w Piekarach Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Piekary Śląskie: Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Przychodni Rejonowej nr 1 oraz przebudowa instalacji c.o. i węzła cieplnego w budynku Przychodni Rejonowej nr 1 przy ul. Piłsudskiego 5 w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 132993 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Przychodni Rejonowej nr 1 oraz przebudowa instalacji c.o. i węzła cieplnego w budynku Przychodni Rejonowej nr 1 przy ul. Piłsudskiego 5 w Piekarach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. rozbiórka pokrycia z papy i żużla wielkopiecowego ok. 614 m3, 2. rozbiórka wylewki betonowej - ok. 61 m3, 3. ściany z cegieł budowlanych ok. 163,6 m2, 4. kominy z cegły klinkierowej - ok.7,7 m3, 5. konstrukcje dachowe z tarcicy murłaty ok. 1,8 m3, 6. konstrukcje dachowe z tarcicy płatwie ok. 1,8 m3, 7. konstrukcje dachowe z tarcicy krokwie ok. 11,3 m3, 8. deskowanie połaci dachowych ok. 629 m2, 9. okładziny z płyt gipsowo-kartonowych GKF ok. 584 m2, 10.dostawa i montaż konstrukcji stalowej HEB 100 - ok. 7,95 t, 11.pokrycie dachów panelami dachowymi ok. 629 m2, 12.izolacja z folii dachowej ok. 629 m2, 13.izolacja z folii polietylenowej i płyt styropianowych ok. 580,75 m2, 14.docieplenie elewacji metodą lekką atlas stopter wraz z robotami przygotowawczymi, tynkowaniem i malowaniem pow. ok. 1.292 m2, 15.docieplenie fundamentów pow. ok. 210 m2, 16.remont schodów zewnętrznych z płytkowaniem pow. ok. 44 m2, 17.izolacja ścian fundamentowych z dociepleniem 208,10 m2, 18.opaska wokół budynku z kostki betonowej 56,10 m2, 19.wymiana wiatrołapu z paneltechu pow. ok. 27 m2, 20.wymiana balustrad ok. 27,60 m, 21.drenaż ok. 130 m, 22.wymiana stolarki okiennej pow. ok. 176 m2, 23.wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 24.wymiana krat zewnętrznych ok. 38 m2, 25.wymiana stolarki drzwiowej ok.14,50m2, 26.wymiana wiatrołapu z Paneltechu ok.26,39m2, 27.wymiana daszków zewnętrznych, 28.uzupełnienie tynków ok. 70m2, 29.malowanie tynków wewnętrznych ok. 4.162,00 m2, 30.docieplenie stropodachu wełna i papa ok. 579 m2, 31.wymiana instalacji uziemienia wraz z pomiarami, 32.wymiana obróbek blacharskich, 33.rury spustowe z blachy ocynkowanej, 34.rynny dachowe, 35.wykonanie instalacji oblodzeniowej rynien i rur spustowych, 36.wymiana instalacji c.o. ok.896 m, 37.wymiana grzejników 85 kompletów, 38.modernizacja węzła cieplnego z montażem armatury i instalacją wodną 1 komplet, 39.wykonanie wentylacji mechanicznej. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót niniejszego zamówienia, które przedstawi zamawiającemu w dniu odbioru robót w 2 /dwóch/ egzemplarzach dokumentacji odbiorowej. Gwarancja: 60 miesięcy. UWAGA: Przy zamówieniu stolarki okiennej należy uwzględnić elementy wykazane w projekcie zamiennym Część Wentylacja mechaniczna. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, dlatego wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia uzgodnionego z zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zgodnie z § 11 zawartej umowy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - robót tego samego rodzaju o wartości do 771 500 złotych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40 000 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - prawidłowe wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót polegających na: termomodernizacji budynków o kubaturze powyżej 5000 m3 - min. 2 roboty, wykonaniu konstrukcji dachowej - min. 2 roboty, wymianie instalacji c.o. - min. 2 roboty, wykonaniu wentylacji mechanicznej - min. 2 roboty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wod-kan, centralnego ogrzewania, wentylacji - min. 1 osoba, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - min. 1 osoba przynależącymi do właściwych izb (uprawnienia mogą być łączone)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy: 1. zmiany terminu realizacji w związku z : a) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, c) brakami lub wadą w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach budowy, d) opóźnieniem w zakresie dokonywanych odbiorów lub prób końcowych, e) niesprzyjającymi warunkami fizycznymi realizowanej inwestycji, f) zawieszeniem przez zamawiającego wykonania robót, g) rezygnacją z części robót, h) zmianą w kolejności i terminach wykonywanych robót, i) koniecznością wykonywania zamówień o których mowa w § 10 umowy; 2. zmiany przewidzianych w dokumentacji projektowej materiałów lub urządzeń, których konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, jeżeli zmiana ta nie doprowadzi do obniżenia standardu wykonania robót oraz nie będzie skutkowała roszczeniem o podwyższenie wynagrodzenia umownego; 3. zmiany w dokumentacji technicznej dotyczące wymiarów, położenia lub wysokości części robót, W przypadku wystąpienia w/w przyczyn, zmiany wprowadzone będą w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.