eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA URZĘDU SKARBOWEGO W SIERADZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Sieradz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA URZĘDU SKARBOWEGO W SIERADZU
Numer ogłoszenia: 132980 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sieradzu , ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8265600, faks 43 8265699.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA URZĘDU SKARBOWEGO W SIERADZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych dla Urzędu Skarbowego w Sieradzu wg poniżej wyszczególnionych składników zamówienia: 1. papier biały klasy C, białości co najmniej 146 -166 CIE, pakowany po 5 ryz, formatu A4 równoważny papierowi POLspeed w ilości 2500 ryz ( 500 kartonów) 2. papier komputerowy bezpyłowy, przyjazny dla środowiska, składanka komputerowa typu DRESCHER o rozmiarach: - 375 x 12 x (1 + 0) w ilości 10 op. ( 1 op. - 2000 szt.) - 250 x 12 x (1 + 1) w ilości 5 op. ( 1 op. - 900 szt.) 3. skoroszyty białe kartonowe zwykłe w formacie A4 w ilości 5000 szt. 4. skoroszyty oczkowe białe z całą wierzchnią okładką i metalowymi oczkami, formatu A4 w ilości 2500 szt. 5. skoroszyty wykonane z PCV, twarde, wpinane do segregatora, formatu A4, z dwustronnie zapisywanym paskiem brzegowym, koloru żółtego, czerwonego, niebieskiego, miętowego i zielonego, przednia okładka przezroczysta w ilości 2500 szt. 6. segregatory w formacie A4 wykonane z utwardzonego kartonu, dźwignią z dociskiem, szerokość grzbietu 75 mm, koloru szaro-czarnego typu marmurek (zwykłe) w ilości 4000 szt. 7. segregatory w formacie A4 , wykonane z tektury pokrytej ekologiczną folią polipropylenową z mechanizmem, wymienną etykietą, w kolorze niebieskim, czerwonym, żółtym i zielonym o szerokości grzbietu: - 75 mm w ilości 450 szt. - 50 mm w ilości 200 szt. 8. koperty białe SP z paskiem (C6) o wymiarach 16 x 11 cm w ilości 22000 szt. 9. koperty białe SP z paskiem i okienkiem prawym (C6) o wymiarach 16 x 11 cm w ilości 5000 szt. 10. koperty białe SP z paskiem i okienkiem prawym formatu DL o wymiarach 22 x 11 cm w ilości 55000 szt. 11. koperty brązowe SP z paskiem (C4) o wymiarach 229 x 324 mm w ilości 2000 szt. 12. koperty brązowe SP z paskiem (B5) o wymiarach 176 x 250 mm w ilości 10000 szt. 13. koperta brązowa SP z paskiem (B4) o wymiarach 250 x 353 mm w ilości 1500 szt. 14. koperta z rozszerzanymi bokami brązowa (E4) o wymiarach 280 x 400 x 40 mm w ilości 250 szt. 15.koperta z rozszerzanymi bokami, brązowa (B4) o wym. 250 x 353 x 40 mm w ilości 300 szt. 16. teczki białe, kartonowe, formatu A4, zamykane na gumkę (bez zaczepów), w ilości 200 szt. 17. bloki szkolne makulaturowe, w kratkę, klejony po krótszym boku, o 100 arkuszach w następujących ilościach: w formacie A4 - 300 szt. w formacie A5 - 50 szt. 18. zeszyty , bruliony w twardej, laminowanej, oprawie, formatu A4, w kratkę, 96 kartkowe w ilości 80 szt. 19. zeszyty w kratkę, 60 kartkowe, w okładce laminowanej, formatu A5 w ilości 50 szt. 20. klej biurowy w sztyfcie o wielkości 22 gramów, nie zawierający rozpuszczalników, równoważny klejom firmy PRITT lub TESA w ilości 1000 szt. 21. zszywacze biurowe, metalowe, zszywające do 25 kartek papieru, koloru czerwonego lub czarnego, równoważny zszywaczom LEITZ, LETACK PS-261, w ilości 30 szt. 22. zszywacze biurowe, zszywające do 50 kartek papieru, koloru czarnego lub czerwonego, odpowiadający warunkom technicznym dla typu NOVUS B 4 FC w ilości 10 szt. 23. zszywacz introligatorski, zszywający do 100 kartek papieru, metalowy odpowiadający wymogom technicznym dla typu SAX 299 lub EAGLE 8538 w ilości 2 szt. 24. zszywki stalowe, typu 24/6 w ilości opakowań po 1000 szt. - 1500 op. 25. zszywki stalowe, typu 23/8 i 23/13 w ilości opakowań po 1000 szt. -150 op. 26. rozszywacze uniwersalne w ilości 10 szt. 27. nożyczki z nierdzewnej stali, wysokiej jakości, z wytrzymała rączką odporną na pęknięcia, do cięcia papieru, kartonu czy tektury, wielkości 16 cm w ilości 30 szt. 28. flamastry biurowe- pisaki (mazaki) szybkoschnące, o grubości linii piszącej do 1,5 mm w łącznej ilości 300 szt. - w następujących kolorach: - czarny w ilości 100 szt. - zielony w ilości 100 szt. - czerwony w ilości 100 szt. 29. cienkopisy wyposażone w metalową końcówkę o grubości 0,5 mm, w plastikowej obudowie, w kolorach czarny, zielony, czerwony, niebieski w łącznej ilości 700 szt. 30. spinacze biurowe okrągłe, niklowane o rozmiarze 28 mm w ilości 200 op. małych (opakowanie małe 200 x 100) 31. spinacze biurowe niklowane, okrągłe - plikowe, pakowane po 100 szt. o rozmiarze 50 mm w ilości 40 opakowań małych ( 40 x 100) 32. rolki do faksów wykonane z papieru termoczułego o szerokości 210 mm długości papieru 30m średnicy wewnętrznej 12 mm, pakowane po 6 rolek w ilości 10 opakowań (60 rolek), 33. rolki do maszyn liczących wykonane z wysokiej jakości papieru offsetowego o rozmiarach 57mm x 30m, pakowane po 10 rolek w zgrzewce w ilości 120 rolek (1 karton) 34. rolki do maszyn liczących wykonane z wysokiej jakości papieru offsetowego o rozmiarach 69mm x 30 m, pakowane po 10 rolek w zgrzewce w ilości 40 rolek 35. gumki zwykłe do ołówka, syntetyczne, równoważne gumkom FACTIS, S-20 lub PELIKAN o rozmiarach minimum 54x23x13 mm w ilości 100 szt. 36. temperówki z pojedynczym ostrzem o średnicy 8 mm , z aluminium, do ołówków (kostka metalowa) w ilości 50 szt. 37. linijki wykonane z przezroczystego polistyrolu, odporne na złamanie, z nieścieralną podziałką, o rozmiarze 30 cm w ilości 50 szt. 38. koszulki na dokumenty z folii polipropylenowej, otwarte na górze, przezroczyste, antyelektrostatyczne, dziurkowane, pakowane po 100 szt. w poniższych ilościach i formatach: format A4 w ilości 100 opakowań ( 100x100) format A5 w ilości 5 opakowań ( 5 x 100) 39. dziurkacze metalowe, dziurkujące do 40 kartek papieru, na 2 dziurki, (równoważny dziurkaczowi SAX 518, LETACK 3131R), koloru czerwonego lub zielonego w ilości 30 szt. 40. dziurkacz metalowy, dziurkujący do 100 kartek, równoważny dziurkaczowi EAGLE 845, na 2 dziurki, z podstawą i dźwignią metalową w ilości 10 szt. 41. dziurkacze introligatorskie, dziurkujące 150 - 300 kartek papieru, na 2 dziurki (równoważny dziurkaczowi EAGLE BIN 04029 lub DELI D0130) z podstawą i dźwignią metalową w ilości 2 szt. 42. długopisy z przezroczystą obudową, wymiennym wkładem koloru niebieskiego lub czarnego, metalową końcówką, nie pozostawiający kleksów, o grubości linii do 1,00 mm, równoważny długopisom PENTEL, PENAC lub BIC FOR HER w ilości 200 szt. 43. długopisy tradycyjne, automatyczne, w obudowie z tworzywa sztucznego, wymiennym wkładem metalowym wielkopojemnym, równoważny długopisom typu ZENITH lub ZIPP, koloru niebieskiego i czerwonego w ilości 200 szt. 44. długopisy leżące z przylepcami, podstawą kwadratową, wymiennym krótkim wkładem, równoważny długopisom KAMET, koloru niebieskiego lub białego w ilości 100 szt. 45. wkłady do długopisów PARKER w kolorze niebieskim lub czarnym, metalowe w ilości 30 szt. 46. wkłady do długopisów typu PENTEL, długi, przeźroczysty w kolorze: niebieskim w ilości 100 szt. czarnym w ilości 100 szt. 47. wkłady do długopisów typu ZENITH, metalowy, wielopojemny, równoważny dla typu KAMET w kolorze: niebieskim w ilości 300 szt. czarnym w ilości 200 szt. 48. ołówki zwykłe drewniane, dobrze ostrzące się, niełamliwe, o twardości B lub HB, bez gumki w ilości 200 szt. 49. korektory w płaskim piórze, szybkoschnące, z metalową końcówką, specjalnym zaworkiem uniemożliwiającym zaschnięcie końcówki, o zawartości 10- 12 ml, równoważny dla typu HANDY, PENTEL lub UNI w ilości 150 szt. 50. tusz do stempli kauczukowych po 25 ml w kolorze czerwonym w ilości 100 szt. 51. tusz do stempli kauczukowych po 25 ml w kolorze czarnym w ilości 30 szt. 52. tusz do stempli metalowych po 25 ml w kolorze czerwonym w ilości 5 szt. 53. poduszki do stempli metalowych w ilości 2 szt. 54. kalkulatory z 12 pozycyjnym wyświetlaczem, funkcją AUTO REPLAY i CHECK, z możliwością odtwarzania ostatnich pozycji, z podwójnym zasilaniem, obliczeniami podatkowymi, typu CITIZEN lub CASIO o wymiarach nie mniejszych niż 35 x 155 x 210 mm w ilości 20 szt. 55. klawiatury komputerowe multimedialne, połączenia USB i PS/2 w ilości 10 szt. 56. myszy komputerowe optyczne, wyposażone w rolkę ułatwiającą przewijanie stron WWW lub dokumentów, z typem złącza PS/2 i USB o rozdzielczości 800 dpi, równoważne dla typu LOGITECH, OMEGA w ilości 10 szt. 57. podkładki pod myszy komputerowe w ilości 50 szt. 58. środki czyszczące (spray) do monitorów komputerowych szklanych i LCD, antystatyczne, usuwające zabrudzenia, posiadające przyjemny zapach, pojemność 250 ml w ilości 40 szt. 59. sprężone powietrze do czyszczenia komputerów o pojemności 300 ml w ilości 10 szt. 60. środki (pianka) do czyszczenia zewnętrznych powierzchni komputerów, drukarek, klawiatur, o pojemności 300 ml w ilości 15 szt. 61. płyty CD-RW wielokrotnego zapisu o pojemności 700 MB kompatybilne z najnowszymi wersjami nagrywarek o odtwarzaczy DVD w opakowaniach po 25 szt. w ilości 2 op. 62. olej do niszczarek tnących na ścinki o pojemności 120 ml w ilości 5 szt. 63. Klipsy do akt metalowe, galwanizowane, pakowane w opakowaniach po 12 szt. w rozmiarach: 19 mm - 50 op. 25 mm - 30 op. 32 mm - 30 op. 41 mm - 10 op. 64. teczki akademickie, kartonowe skrzydłowe o grzbiecie 35 mm, na 2 rzepy, formatu A4 pokryte ekologiczną folią w ilości 20 szt. 65. taśmy klejące uniwersalne, wykonane z polipropylenu, przezroczyste o rozmiarze 25mm x 10 m w ilości 100 szt. 66. kostki samoprzylepne, 450 kartek w bloczku, mix kolorów neonowych o następujących wymiarach: 76 x 76 mm w ilości 200 szt. 51 x 51 mm w ilości 150 szt. 51 x 38 mm w ilości 150 szt. 67. zestaw 10 paneli prezentacyjnych z podstawką stołową, umożliwiający szybkie i łatwe korzystanie z informacji w ilości 1 szt. 68. zakreślacze do wydruków atramentowych, pakowane po 4 szt. w opakowaniu koloru zielonego, pomarańczowego i żółtego w ilości 20 opakowań. 69. etykiety termiczne, samoprzylepne, z PP o wymiarach 100 x 35 mm, ilość etykiet na rolce 1000 szt., do drukowania kodów kreskowych na drukarce ZEBRA TLP 2844 w ilości 50 szt. 70. etykiety termotransferowe, samoprzylepne, z PP, o wymiarach 50 x 30 mm, ilość etykiet na rolce 1000 szt., do drukowania kodów kreskowych na drukarce ZEBRA TLP w ilości 2 szt. 71. pojemnik na dokumenty (ścięty) w formatu A4, wykonany z falistej bezkwasowej tektury, pojemność ok. 750 kartek, o wymiarach 245 x 75 x 320 mm w ilości 100 szt. 72. datownik samotuszujący, w obudowie z tworzywa ABS, wysokość cyfr/liter - 3,8 mm , równoważny dla typu TRODAT 4810, dostępny z datą w wersji ISO oraz polskiej w ilości 20 szt. 73. numerator samotuszujący w obudowie z tworzywa ABS, równoważny dla typu TRODAT 4836, wysokość cyfr - 3,8 mm w ilości 5 szt. 74. taśma woskowo-żywiczna o rozmiarach 110 x 74 w ilości 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.20 - Czyste karty pocztowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech zamówień wykonanych lub wykonywanych z należytą starannością, polegających na dostawie materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wskazania, iż Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 120 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ussieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego stanowisko operacyjne Nr 1 - Sala obsługi B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.