Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Dębica: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Dębicy.
Numer ogłoszenia: 132889 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy, ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838100, fax 014 6838161.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Dębicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: usługa wideo monitorowania ulic i miejsc wskazanych przez Zamawiającego przy wykorzystaniu urządzeń i infrastruktury należących do wykonawcy. Wskazanych zostanie 23 miejsca na terenie miasta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655). 3.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie każdego z ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości minimum 10 pracowników i posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie każdego z ostatnich trzech pełnych lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości minimum 2 osób, b)wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności dysponujące kwalifikacjami: licencja pracownika ochrony fizycznej I stopnia lub licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia c)potwierdzi wykonanie w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi w zakresie wideo monitorowania miejsc publicznych o wartości rocznej nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto d)posiadać odpowiednią koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usługi ochrony osób i mienia. 4.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3.Wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie, 4.Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników oraz personelu kierowniczego. 5.Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie. 6.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8.Wykaz cen. 9.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usługi ochrony osób i mienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dębicy, Biuro Zamówień Publicznych, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 229.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębicy, Sekretariat Zastępców Burmistrza, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Realizacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Dębickim - drugie zamówienie
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1322R Brzostek-Opacionka - budowa chodnika w km 3+824-3+957 w miejscowości Opacionka." - etap I w km 3+890 - 3+957
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego "Bezpieczna Przystań" w Kochanówce.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz montaż monitoringu w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej
- Sprzedaż z dostawą sprzętu telewizji przemysłowej CCTV dla UWM w Olsztynie
- Przebudowa stadionu sportowego w msc. Lelis
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń elektronicznych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- "Zakup i dostawa sprzętu do ochrony ludności cywilnej" - powt.
- ,,Dostawa i montaż serwera wraz z oprogramowaniem, routera oraz UPS do szafy serwerowej w budynku Urzędu Gminy w Celestynowie.
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





