Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Zabrze: Organizacja cateringu na potrzeby projektu systemowego - 5cio lecie realizowania projektu
Numer ogłoszenia: 132759 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2777800, faks 32 2777802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja cateringu na potrzeby projektu systemowego - 5cio lecie realizowania projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni usługę cateringu dla ok. 100 osób, na którą składać się będą minimum: dobrej jakości kawa rozpuszczalna znanego producenta serwowana w termosach, mleko w dzbanuszkach - ok. 50 ml/os - dla ok. 100 osób, dobrej jakości herbata podana 1 szt + wrzątek w termosach (znanego producenta) - dla ok. 100 osób, cytryna w plasterkach, ok. 15 gram/ os., cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana 2l/os tj. 1l gazowanej i 1l niegazowanej (znanego producenta), soki - różne smaki (znanego producenta) ok. 500 ml/os, słodkie i słone przekąski w formie ciasteczek, tartinek, muffinek oraz świeże owoce wyłożone na patery. Wykonawca winien zapewni również wegetariańskie sałatki (3 rodzaje), fritatty z brokułami, szpinakiem, cukinii, bakłażanem, botwinką, jajkiem, rzodkiewką itp. (Podana przez Zamawiającego pozycja FRITATTY - stanowi przykładowy element menu). Zamawiający wymaga aby zaproponowane przekąski i potrawy miały zapewnione wartości i standardy wegetariańskie. Ciasta typu: sernik, jabłecznik lub inne kruche (za wyjątkiem makowca) - ok. 200g na osobę, paluszki, orzeszki solone, ciasteczka kruche, maślane itp. - dla ok. 100 osób, obrusy materiałowe, serwetki, zastawa stołowa (nie jednorazowa). Sposób podania w formie szwedzkiego stołu. Stoły zapewnia Zamawiający, obsługę Wykonawca. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - przygotowania i dostarczenia przedmiotu zamówienia, co najmniej na 2 godziny przed rozpoczęciem spotkania (tj. godz. 12:00); - świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnych z jakością wymaganą przez Zamawiającego; - przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.); - dysponowanie środkiem transportu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu Żywności (Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003r); - estetycznego podania posiłków oraz fachowej i estetycznej obsługi; Ilość i wielkość zamawianych produktów wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres umowy. Cena posiłków powinna obejmować m.in. koszt surowców, przygotowania posiłków, przekąsek, dekoracji stołów, dostawy, obsługi. Wykonawca dołączy do oferty trzy rodzaje menu zaproponowanego na w/w uroczystość z możliwością dostosowania go przez Zamawiającego. Wykonawca wystawi fakturę VAT w terminie do 14 dni od daty zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Należność płatna będzie przelewem na wskazane konto w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury po jej pozytywnym zweryfikowaniu. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (prosimy o dołączenie do oferty załącznika nr 5 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
jadłospis, oświadczenie o posiadaniu specjalistycznego środka transportu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: - zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych - zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego - zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.magistrat.pl www.mopr.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU
UL. 3 MAJA 16
POKÓJ 102 I PIĘTRO.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU UL. 3 MAJA 16 POKÓJ 014 PARTER.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU NR 4 DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH I DIABETOLOGII ORAZ REMONT CZĘŚCI PIWNICY, DYŻURKI LEKARZY I PRO MORTE
- Zabrzański Budżet Obywatelski 2025-XI edycja -Wniosek P0074-Rozwój Zaborza. Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą piłkochwytów boiska sportowego - C.D. w sekcji IX pozostałe informacje
- "Rozwój Zaborza (mini golf, kolejny etap skateparku, modernizacja boiska na MKS Zaborze, ławki)" w ramach ZBO edycja XI - wniosek P0074 Zadanie A: Rozbudowa istniejącego skateparku (...)
- Dostawa produktu leczniczego Mavacamtenum do leczenia w programie lekowym
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania elektroforezy w surowicy i płynie mózgowo - rdzeniowym
- 22/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zamówienie na usługi społeczne - świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Gowarczowie w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie
- Usługa przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji na temat profilaktyki uzależnień dla 250 osób z terenu województwa mazowieckiego.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Samorządowego Przedszkola w Biórkowie Wielkim
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Samorządowego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Posądzy
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.