To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-13
Poznań: Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 132735 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83483 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia: a) Rezerwacja miejsc, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych z uwzględnieniem oferty tanich przewoźników lotniczych - low cost airlines b) Rezerwacja miejsc, sprzedaż i dostarczanie biletów kolejowych c) Pośredniczenie w załatwianiu WIZ do krajów, których przedstawicielstwa znajdujących się na terenie RP 1. Nie dopuszcza się możliwości pobierania dodatkowych opłat własnych [poza opłatami pobieranymi na usługę wystawiania biletów lotniczych, kolejowych i wizowanie paszportów]. 2. Wykonawca przedstawi każdorazowo Zamawiającemu mailowo informację o połączeniach do miejsca docelowego uwzględniając oferty różnych licencjonowanych przewoźników (w przypadku biletów lotniczych będą to przynajmniej 3 propozycje). Zapytania ofertowe mogą być składane przez dowolnego pracownika Uniwersytetu Przyrodniczego. Oferty powinny wpłynąć mailowo do UP w ciągu 60 minut od złożenia zapytania. 3. Zamawiający dokona wyboru najdogodniejszego połączenia z zaproponowanych ofert i złoży ostateczne zamówienie u Wykonawcy w terminie określonym przez niego, podając wszystkie niezbędne informacje związane z rezerwacją oraz zakupem biletów. Zamówienie to będzie składane tylko przez upoważnione osoby. 4. Zakupione bilety powinny być dostarczane do Zamawiającego w przeciągu 90 minut od złożenia zamówienia (wersja elektroniczna). W przypadku dokumentów wymagających formy papierowej będą one dostarczane do godz. 12.00 następnego dnia roboczego. W każdym przypadku strony muszą potwierdzić otrzymanie informacji lub biletu elektronicznego drogą elektroniczną. Po dostarczeniu biletu, Wykonawca dostarczy pracownikowi Działu Współpracy z Zagranicą UP fakturę (fakturę papierową) za bilet. Wykonawca kredytuje Zamawiającego w chwili zakupu biletu czy wizowania paszportu. 5. Podstawowym kanałem wymiany informacji między Uniwersytetem Przyrodniczym a Wykonawcą będzie droga mailowa (imienne skrzynki adresowe) oraz telefoniczna. 6. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują zapytania lub zawiadomienia oraz informacje mailem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do informowania Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach oraz przypominania mu o terminie wygaśnięcia dokonanych rezerwacji biletów, najpóźniej na 24 godziny przed ich wygaśnięciem. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo porównywania cen biletów lotniczych oferowanych przez Wykonawcę z cenami biletów lotniczych oferowanych przez inne biura lub przez przewoźników w sprzedaży bezpośredniej (w tym przez internet) na dzień zgłaszania zapytania przez Zamawiającego. Jeżeli w wyniku weryfikacji okaże się, że oferowana przez Wykonawcę cena całkowita biletu lotniczego jest wyższa od najniższej ceny całkowitej biletu lotniczego oferowanego na rynku spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży oferowanego biletu po cenie nie wyższej niż 100% najniższej ceny oferowanej na rynku. 9. Wykonawca ma dysponować przynajmniej dwoma niezależnymi systemami rezerwacyjnymi (przewoźnicy tradycyjni). 10. Wykonawca ma posiadać punkt obsługi klienta usytuowany na terenie miasta Poznania. 11. Wykonawca ma posiadać telefon emergency (czynny 24 h). 12. Wykonawca ma posiadać internetową platformę rezerwacyjną biletów lotniczych (regularnych i tanich linii lotniczych). 13. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy lub gotówką w jego kasie, po wystawieniu faktury, zawierającej m.in. nazwisko pasażera, trasę, termin podróży. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę w języku angielskim. 14. Zamawiający dokona przelewu na konto Wykonawcy w terminie minimum 21 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania faktury (termin płatności faktury stanowi kryterium oceny ofert). 15. Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków w zakresie składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania interesów Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub przyczyn losowych. 16. W przypadku wizowania więcej niż jednego paszportu w tym samym terminie, w tym samym przedstawicielstwie konsularnym, Wykonawca będzie pobierał opłatę za pośrednictwo taką jak w przypadku wizowania jednego paszportu. 17. Wykonawca zobowiązuje się do wizowania paszportów dla osób, które dokonują u niego zakupu biletów, jak i tych pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego, którzy nie zakupują biletów u Wykonawcy. 18. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za usługę wizowania w przypadku, gdy osoba wyjeżdżająca zakupi u niego bilet. 19. Wykonawca dostarczy dla osoby wyjeżdżającej formularze wizowe, uzgadniając jednocześnie termin i miejsce ich odbioru. Wykonawca załatwi wszelkie formalności wizowe we właściwym przedstawicielstwie dyplomatycznym, kredytując Zamawiającego w chwili zapłaty za wizę. W przypadku problemów z uzyskaniem wizy Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, skutecznie powiadomić zainteresowanego telefonicznie lub mailowo. 20. W przypadku wizowania - dokumenty Wykonawca odbiera od Zamawiającego tj. w Dziale Współpracy z Zagranicą, III piętro, pokój 309 w budynku Collegium Maximum, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 28. Zamawiający może na prośbę Wykonawcy przesłać (np. przesyłką kurierską) na koszt Wykonawcy wszelkie niezbędne dokumenty (np. paszporty). Kuriera wskazuje Wykonawca. 21. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy fachowego doradztwa w zakresie połączeń, terminu i ceny biletu. 22. Bilety oraz owizowane paszporty Wykonawca winien dostarczać do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 23. Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco monitorować poziom wykorzystania środków przewidzianych na realizacje niniejszego zamówienia i raz na kwartał informować Zamawiającego o stanie wykorzystania środków na wskazany przez Zamawiającego adres e-mailowy. 24. Zamawiający informuje, że od 29 lipca 2015r do 26 kwietnia 2016r. zakupił odpowiednio: - bilety lotnicze za kwotę 225.387,64 PLN - bilety kolejowe za kwotę 423 PLN - wizowanie paszportów za kwotę 3.681,00 PLN.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BLUE SKY TRAVEL Sp. z o. o., ul. Roosevelta 2, 60-829 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 675000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5596,83
Oferta z najniższą ceną: 5596,83 / Oferta z najwyższą ceną: 8280,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia kursów podnoszących kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic i kurs groomerski od podstaw - liczba części 2
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu szkoły ZSS nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Piezochirurgia, Wyroby medyczne dla pracowni żywienia, neurochirurgia
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa analizatora do badania krzepnięcia krwi na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- ZP/028/25Przebudowa wraz z modernizacją strefy szatni na poziomie -1 w budynku E Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz i odwóz uczestników z terenu Gminy Tarnów do Dziennego Domu Seniora w Nowodworzu w latach 2025-2028.
- Usługi transportowe z eksmisji rzeczy ruchomych
- Kompleksowa organizacja wycieczki turystycznej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów i ich rodzin
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Choroszcz w formie zakupu biletów miesięcznych
- ,,Przeniesienie mienia i wyposażenia Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej"
- Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Fajsławice wraz z zapewnieniem im opieki podczas przewozów, w roku szkolnym 2025/2026, na podstawie zakupu biletów miesięcznych
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.