eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiewoDostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Lubiewo: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16
Numer ogłoszenia: 132722 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3349310, fax 052 3349310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubiewo.las.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16, szczegółowo wg załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SZCZEGÓŁOWY ZAKRES DOSTAW, części zamówienia: WARZYWA, OWOCE I PODOBNE PRODUKTY, PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJ I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE, PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I PRODUKTÓW SKROBIOWYCH, RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE, ŻYWE ZWIERZĘTA I PRODUKTY ZWIERZĘCE, NAPOJE, PIECZYWO, PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE, RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 04.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami rozdziału 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w rozdziale 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną uznane przez niego jako zgodne z wymaganiami i dokumentami postępowania przetargowego. 4.Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 5.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia ( załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 1.1. Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1.2. rozdziału 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, potwierdzającym spełnienie wymaganego warunku określonego w pkt 1.1. rozdziału 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wymagania dotyczące formy i stanu prawnego składanych dokumentów: 2.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane wyżej dokumenty i oświadczenia ( informacje, zaświadczenia ) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. 2.2.Żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone podpisem oraz datą, tą samą co data oferty. Zamawiający dopuszcza poświadczenie kserokopii z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk Formularz ofertowy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2.3.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone ustanowione pełnomocnictwo określające zakres reprezentowania w postępowaniu i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 2.4.Oświadczenia i zaświadczenia składane nie później niż w terminie składania ofert a stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą:Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211 z póź. zm. ), Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubiewo.las.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, pok. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo, pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARZYWA, OWOCE I PODOBNE PRODUKTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa towaru Jm. Opis szczegółowy towaru zapotrzebowanie w okresie 04.09.r. - 23.12.07r. banany kg 378 buraki świeże kg 104 brzoskwinie połówki w syropie puszka 450 g 36 brzoskwinie op. 11 szt 26 cebula kg 50 chrzan tarty słoiki 150 g 23 cytryny kg 2,5 czosnek kostka paczka 24 dżem Łowicz lub równoważny słoiki 330 g 35 fasola drobna paczka 400 g 45 fasola Jaś lub równoważna paczka 400 g 65 groch łuskany, połówki paczki 400 g 105 groszek konserwowy puszka 400 g 50 jabłka, słodkie Lobo skrzynka 15 kg 40 kapusta główka 66 kapusta kiszona wiadra 5 kg 40 kapusta czerwona słoiki 0,51 l 18 kompot ananasowy puszki 330 g 50 kompot wiśniowy słoiki 3/4 l 36 koncentrat pomidorowy pikantny Włocławek 30% lub równoważny słoiki 200 g 72 koncentrat pomidorowy pikantny Włocławek 30% lub równoważny słoiki 990 g 42 koper pęczek 90 kukurydza konserwowa puszka 360 g 22 majeranek paczka 30 g 77 marchew kg 8 marchew mrożona paczki 400 g 221 nektarynki kg 160 ogórki kiszone wiaderka 3 kg 14 ogórki konserwowe słoiki 0,9 l 14 papryka konserwowa słoiki 0,75 l 152 papryka żółta, czerwona, zielona-świeża kg 13 pieczarki skrzynka 4 kg 11 pietruszka korzeń kg 10 pietruszka natka pęczek 200 por kg 6 rodzynki paczki 100 g 12 seler konserwowy słoiki 385 g 120 surówka warzywna wiadra 2,5 kg 11 ziemniaki kg 2680 ketchup Włocławek lub równoważny słoiki 200 g 70 ketchup Włocławek lub równoważny słoiki 900 g 24 mandarynki kg 188 kiwi op. 30 szt. 21 pomarańcze kg 180 włoszczyzna mrożona paczki 400 g 185 warzywa na patelnię, tzw. bukiet warzyw Azja lub równoważne paczki 400 g 58 gruszki Klapsy skrzynka 15 kg 10 papryka mielona (ostra, słodka) paczki 20 g 10 sałatka szwedzka słoiki 470 g 32 fasola szparagowa paczki 450 g 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa towaru Jm. Opis szczegółowy towaru zapotrzebowanie w oresie 04.09. - 23.12.07r. jogurt owocowy z kawałkami owoców sztuki 150 g 5787 ser salami Chojnicki lub równoważny kg 10 twaróg pełnotłusty Chojnicki lub równoważny kostki 250 g 84 ser plastry Hochland lub równoważny op. 150 g 106 ser krążki Hochland lub równoważny op. 200 g 47 śmietana zakwaszona 12% kubek 200 g 522.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.09.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.