eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczKonserwacja i naprawa systemów alarmowych w JW4224 oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-16

Wałcz: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w JW4224 oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG
Numer ogłoszenia: 13270 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w JW4224 oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa systemów alarmowych (SA) Systemów Kontroli Dostępu (SKD) telewizyjnego systemu nadzoru (CCTV), sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w niżej wymienionych obiektach: Zadanie 1: JW4224-Komenda Bazy i Skład Wałcz, Skład Piła, Skład Cybowo, Skład Drawno, Skład Oleszno, Skład Mosty, Skład Darłowo, Skład Dolaszewo, WT Poznań, WKU Piła, Placówka ŻW Wałcz. Zadanie 2: Skład Maksymilianowo, Skład Bydgoszcz, Skład Toruń nr 1, WT Bydgoszcz, Skład Gdynia, WT Gdynia, Skład Dębogórze, WSR MW Gdynia, Skład Gardeja, Sekcja przechowywania Inowrocław (Słońsko) Składu nr 2 Toruń,Skład Grudziądz + Kompleks w Grupie, RWT Grudziądz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wymaganą na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług konserwacji i naprawy urządzeń systemów alarmowych i których suma usług odpowiada wartościom brutto podanym poniżej: Zadanie 1 - o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto Zadanie2 - o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz załączy dokument potwierdzający (np. referencje), że usługi te zostały wykonane należycie. Wskazane jest, aby dokument (np. referencje) zawierał: przedmiot umowy, termin realizacji umowy (data rozpoczęcia i zakończenia umowy, względnie data ostatniej usługi w rozumieniu artykułu 2 pkt 10 ustawy Pzp.), wartość podpisanej umowy, nazwa odbiorcy, informacja o należytym wykonaniu umowy. UWAGA: W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań winien zsumować wartość poszczególnych zadań i na łączną kwotę przedstawić wykaz usług i tak np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie 1 i 2 wykaz winien opiewać na wartość 500 000,00 zł. brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną dotyczącą ochrony obiektów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje co najmniej czterema pracownikami (na każde z zadań), którzy posiadają: a)aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE - 4 osoby b)aktualne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia (w stosunku do osób realizujących naprawy i konserwacje), osoby posiadające świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych klasy SA3, SA4 - 3 osoby c)zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych - 4 osoby d)aktualne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia (w stosunku do osób sprawujących nadzór techniczny przy realizacji zamówienia) osoby posiadające świadectwa ukończenia kursów w projektowania systemów alarmowych klasy SA3, SA4 - 1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: Protokół z wizji lokalnej, oświadczenie, że Wykonawca posiada pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, 2) zmiany terminu rozpoczęcia umowy z powodu okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 3) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) zmniejszenie ilości i wartości usług w stosunku do ilości i wartości przyjętych w umowie, 5) w przypadku zmiany osób mających nadzór nad realizacją umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz Dokumenty odpłatne 0,15 PLN za jedną stronę + koszty przesyłki w przypadku innego niż osobisty. Prośbę o SIWZ przesłać na adres JW4224Wałcz lubfax.67/25021.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 09:30, miejsce: JW4224 Wałcz, Kancelaria Jawna Zamawiajaćego - budynek nr1, pok. nr4. Otwarcie ofert sala odpraw budynek nr 1 w dniu 24.01.2012 r. godz. 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń systemów alarmowych w JW 4224 oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: JW4224-Komenda Bazy i Skład Wałcz, Skład Piła, Skład Cybowo, Skład Drawno, Skład Oleszno, Skład Mosty, Skład Darłowo, Skład Dolaszewo, WT Poznań, WKU Piła, Placówka ŻW Wałcz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń systemów alarmowych w JW 4224 oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Skład Maksymilianowo, Skład Bydgoszcz, Skład Toruń nr 1, WT Bydgoszcz, Skład Gdynia, WT Gdynia, Skład Dębogórze, WSR MW Gdynia, Skład Gardeja, Sekcja przechowywania Inowrocław (Słońsko) Składu nr 2 Toruń,Skład Grudziądz + Kompleks w Grupie, RWT Grudziądz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.