Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-16
Wałcz: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w JW4224 oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG
Numer ogłoszenia: 13270 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w JW4224 oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa systemów alarmowych (SA) Systemów Kontroli Dostępu (SKD) telewizyjnego systemu nadzoru (CCTV), sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej oraz usługa pogotowia technicznego (serwisu) w niżej wymienionych obiektach: Zadanie 1: JW4224-Komenda Bazy i Skład Wałcz, Skład Piła, Skład Cybowo, Skład Drawno, Skład Oleszno, Skład Mosty, Skład Darłowo, Skład Dolaszewo, WT Poznań, WKU Piła, Placówka ŻW Wałcz. Zadanie 2: Skład Maksymilianowo, Skład Bydgoszcz, Skład Toruń nr 1, WT Bydgoszcz, Skład Gdynia, WT Gdynia, Skład Dębogórze, WSR MW Gdynia, Skład Gardeja, Sekcja przechowywania Inowrocław (Słońsko) Składu nr 2 Toruń,Skład Grudziądz + Kompleks w Grupie, RWT Grudziądz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wymaganą na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług konserwacji i naprawy urządzeń systemów alarmowych i których suma usług odpowiada wartościom brutto podanym poniżej: Zadanie 1 - o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto Zadanie2 - o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz załączy dokument potwierdzający (np. referencje), że usługi te zostały wykonane należycie. Wskazane jest, aby dokument (np. referencje) zawierał: przedmiot umowy, termin realizacji umowy (data rozpoczęcia i zakończenia umowy, względnie data ostatniej usługi w rozumieniu artykułu 2 pkt 10 ustawy Pzp.), wartość podpisanej umowy, nazwa odbiorcy, informacja o należytym wykonaniu umowy. UWAGA: W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań winien zsumować wartość poszczególnych zadań i na łączną kwotę przedstawić wykaz usług i tak np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie 1 i 2 wykaz winien opiewać na wartość 500 000,00 zł. brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną dotyczącą ochrony obiektów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje co najmniej czterema pracownikami (na każde z zadań), którzy posiadają: a)aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE - 4 osoby b)aktualne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia (w stosunku do osób realizujących naprawy i konserwacje), osoby posiadające świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych klasy SA3, SA4 - 3 osoby c)zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych - 4 osoby d)aktualne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia (w stosunku do osób sprawujących nadzór techniczny przy realizacji zamówienia) osoby posiadające świadectwa ukończenia kursów w projektowania systemów alarmowych klasy SA3, SA4 - 1 osoba
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: Protokół z wizji lokalnej, oświadczenie, że Wykonawca posiada pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, 2) zmiany terminu rozpoczęcia umowy z powodu okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 3) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) zmniejszenie ilości i wartości usług w stosunku do ilości i wartości przyjętych w umowie, 5) w przypadku zmiany osób mających nadzór nad realizacją umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz Dokumenty odpłatne 0,15 PLN za jedną stronę + koszty przesyłki w przypadku innego niż osobisty. Prośbę o SIWZ przesłać na adres JW4224Wałcz lubfax.67/25021.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 09:30, miejsce: JW4224 Wałcz, Kancelaria Jawna Zamawiajaćego - budynek nr1, pok. nr4. Otwarcie ofert sala odpraw budynek nr 1 w dniu 24.01.2012 r. godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń systemów alarmowych w JW 4224 oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: JW4224-Komenda Bazy i Skład Wałcz, Skład Piła, Skład Cybowo, Skład Drawno, Skład Oleszno, Skład Mosty, Skład Darłowo, Skład Dolaszewo, WT Poznań, WKU Piła, Placówka ŻW Wałcz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń systemów alarmowych w JW 4224 oraz w jednostkach będących na zaopatrzeniu OG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Skład Maksymilianowo, Skład Bydgoszcz, Skład Toruń nr 1, WT Bydgoszcz, Skład Gdynia, WT Gdynia, Skład Dębogórze, WSR MW Gdynia, Skład Gardeja, Sekcja przechowywania Inowrocław (Słońsko) Składu nr 2 Toruń,Skład Grudziądz + Kompleks w Grupie, RWT Grudziądz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wałczu w 2026 r.
- Usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9"Bajka" w Wałczu w 2026 r. - dostawa ryb i produktów rybnych
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji wraz z zakupem i montażem materiałów w zakresie robót instalacyjnych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnych wewnętrznych w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Roczna obsługa serwisowa systemów Rittal zainstalowanych w serwerowni WCO
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Prowadzenie i obsługa Ośrodka Rehabilitacji dzikich ptaków i ssaków "Przytulisko" oraz wolier przejściowych, edukacyjno-pokazowych w Silvarium".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





