Ogłoszenie z dnia 2007-02-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Koszalin: dostawa ogumienia i tarcz kół Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Komunikacji spółka z o.o. w Koszalinie, do kontaktów: Robert Koszal, Lidia Klim, ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, fax 094 3422768, e-mail: przetargi@mzk.koszalin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzk.koszalin.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.mzk.koszalin.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ogumienia i tarcz kół 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o.o. w Koszalinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa dla MZK ogumienia i tarcz kół do pojazdów użytkowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, 2, 3, 4 i art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (Brak opłaty skarbowej na pełnomocnictwie oznacza zaległość podatkową). 3. Certyfikat jakości - ISO 9001 i certyfikat zarządzania środowiskiem - ISO 14001). 4. Dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do utylizacji opon. 5. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Do polisy należy dołączyć ogólne warunki ubezpieczenia OWU oraz oświadczenie wykonawcy, że zobowiązuje się do utrzymywania polisy przez cały okres obowiązywania umowy, na tych samych warunkach, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy. Polisa musi obejmować niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy, wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu nowej polisy, na tych samych warunkach, na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy. 6. Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.11.13.20 - Opony do autobusów Kod CPV wg słownika 2008: 34.35.22.00 - Opony do autobusów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 415 000,00 PLN brutto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36, data rozpoczęcia: 24.03.2007; lub data zakończenia: do 23.03.2010.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi art. 22 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymogi SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których działania zgodne są z europejskimi normami jakościowymi, tj: 1. Posiadają zaświadczania niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - ISO 9001. 2. Posiadają zaświadczania niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia - ISO 14001. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy posiadający uprawnienia do utylizacji opon oraz posiadający polisę OC. Wymagana suma ubezpieczeniowa - nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, 2, 3, 4 i art. 24 ustawy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (Brak opłaty skarbowej na pełnomocnictwie oznacza zaległość podatkową). 3) Certyfikat jakości - ISO 9001 i certyfikat zarządzania środowiskiem - ISO 14001). 4) Dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do utylizacji opon. 5) Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Do polisy należy dołączyć ogólne warunki ubezpieczenia OWU oraz oświadczenie wykonawcy, że zobowiązuje się do utrzymywania polisy przez cały okres obowiązywania umowy, na tych samych warunkach, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy. Polisa musi obejmować niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy, wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu nowej polisy, na tych samych warunkach, na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy. 6) Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.koszalin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2007, godzina 09:15, Miejski Zakład Komunikacji sp. z o.o. w Koszlinie - pok. nr 23.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Realizacja kursu prawa jazdy kat. C i C+E i kwalifikacji wstępnej dla uczniów Zespołu Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego w Koszalinie w ramach projektu "Koszalińska Szkoła Zawodowców - Etap I" (...)
- REMONT MOSTU KOLEJOWEGO W TORZE NR 101 WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 835 W DARŁOWIE (2 ZADANIA).
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
- Naprawa powypadkowa pojazdu marki Scania o nr rejestracyjnym ZK3422A
- Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - cz. I
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





