Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gorzów Wlkp.: wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Teresa Gałecka, ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7330435, fax 095 7330437, e-mail: komunikacja@powiatgorzowski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.powiatgorzowski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Starostwo Powiatowe, ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Tablice rejestracyjne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełniają warunki określone w art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.); nie podlegają wykluczeniu z post. o udzielenie zamówienia na podst. przep. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 6000 kpl (2 szt.) = 12 000 szt. tablic samochodowych; 250 szt. tablic motocykl.-ciągnikowych; 250 szt. tablic motorowerowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 30.03.2007; lub data zakończenia: 30.03.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 3000 zł. Wymagana wpłata na rachunek Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. nr: 94837200080000243720000002. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły "spełnia (1 pkt); nie spełnia (0 pkt)". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Certyfikat zgodności na produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych, zezwolenie wojewody na produkcję tablic.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Termin dostawy (%) 4 3. Termin płatności (%) 4 4. Odbiór i złom. tablic (%) 2 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dostępna na stronie internetowej: www.bip.powiatgorzowski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 11:00, Starostwo Powiatowe, ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp., pok. 119 (sekretariat).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.