Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gorlice: dostawy wyrobów betonowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Usług Komunalnych, do kontaktów: Konrad Niedośpiał, ul. Kościuszki 92a, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3526715, fax 018 3526715 w. 25, e-mail: elix_kn@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.republika.pl/mzukgorlice Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Miejskiej Gorlice; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy wyrobów betonowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gorlice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów betonowych drogowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ 3. Zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Deklaracja zgodności lub aprobata techniczna lub certyfikat na elementy betonowe objęte postępowaniem przetargowym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 28.81.31.00 - Materiały chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe Oryginalny kod CPV: 28.81.41.00 - Gotowa mieszanka betonu Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.41.00 - Gotowa mieszanka betonu Oryginalny kod CPV: 28.83.20.00 - Elementy przepustów Kod CPV wg słownika 2008: 44.13.20.00 - Elementy przepustów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres dostaw obejmuje całoroczne dostawy materiałów betonowych drogowych dla potrzeb MZUK Gorlice 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty zostaną ocenione wg formuły spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ 3. Zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Deklaracja zgodności lub aprobata techniczna lub certyfikat na wyroby betonowe objęte postępowaniem przetargowym
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/mzukgorlice. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 10:00, MZUK Gorlice ul. Kościuszki 92a.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawy cementu. 1) Krótki opis: Dostawy cementu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa ilość 180 ton. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawy betonu. 1) Krótki opis: Dostawy mieszanek betonowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.40.00, 28.81.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wielkość dostaw ok.316m3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawy kręgów i rur betonowych,płyt nastudziennych, pierścieni betonowych. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy kręgów i rur betonowych,płyt nastudziennych, pierścieni betonowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.00, 28.83.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości dostaw - kręgi betonowe - 200 szt - rury betonowe - 35 szt - płyty nastudzienne - 75 szt - pierścienie betonowe - 55 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawy korytek ściekowych. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy korytek ściekowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy korytek ściekowych w szacunkowych ilościach ok.900 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Dostawy krawężników i obrzeży. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych wibroprasowanych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości dostaw: - Krawężniki - 1500 szt - Obrzeża - 3300 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dostawy kostki. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy kostki brukowej wibroprasowanej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości dostaw kostki brukowej ok.7500m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dostawa płyt ażurowych. 1) Krótki opis: Sukcesywna dostawa płyt ażurowych 90x60x10 z otworami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa ilość dostaw płyt ażurowych ok.200 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Dostawy pierścieni odciążających. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy pierścieni odciążających. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy pierścieni odciążających w szacunkowej ilości ok.10 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Dostawy płytek chodnikowych. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy płytek chodnikowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy płytek chodnikowych w szacunkowych ilościach ok. 100 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Dostawa palisad. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy palisad chodnikowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy palisady w szacunkowej ilości ok. 200 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Przebudowa istniejącej części budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzanach w zakresie zmiany funkcji Sali gimnastycznej na przedszkole
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
- Dostawa gazów medycznych.
- Usługa ubezpieczenia Miasta Gorlice
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remonty przepustów drogowych i obiektów mostowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Wykonanie zewnętrznej pochylni wraz z miejscami postojowymi dla niepełnosprawnych ruchowo dzieci, uczniów, rodziców i klientów SOSW we Frysztaku oraz roboty związane z zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa punktu czerpania wody na cele gaśnicze - w leśnictwie Radostowice Nadleśnictwa Kobiór-II tura
- Budowa drogi pieszo- rowerowej - odcinek 2 w ramach zadania "Budowa Cyklostrady - Trasa Via Regia na terenie Gminy Lubomierz
- dostawa mieszanki betonowej na potrzeby budowy zbiorników na gnojowicę wraz z płytami gnojowymi w indywidualnych gospodarstwach rolnych.
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





