Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Września: Sprzedaż i dostawa do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 6 we Wrześni sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 132531 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 6 , ul. Batorego 8, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4361663, faks 061 4361663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 6 we Wrześni sprzętu i oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość zamówienia: 22 stanowiska komputerowe, 1 serwer z macierzą, oprogramowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) oraz udzielą gwarancji i serwisu o wymogach nie mniejszych niż podane poniżej: 1)okres gwarancji na poszczególne części powinien być nie krótszy niż określony w załącznikach A, B i C, o ile sprzedawca w załączniku nr 3 - oświadczenie o gwarancji nie przewidział wydłużenia okresu gwarancji; 2)bezpłatne okresowe przeglądy konserwacyjne przynajmniej raz w roku w czasie gwarancji i na koniec okresu gwarancji; 3)czas reakcji na zgłoszenie awarii tj. przybycie serwisu do odbiorcy i usunięcie awarii wynosi maksymalnie 24 godziny od powiadomienia serwisu drogą fax lub elektroniczną; 4)na czas oddania sprzętu lub części komputerowej do naprawy w czasie gwarancji sprzedawca dostarcza sprzęt zastępczy umożliwiający dalsze korzystanie ze sprzętu lub części komputerowej. Po zgłoszeniu przez zamawiającego awarii sprzętu sprzedawca odbiera uszkodzony sprzęt z miejsca wskazanego przez zamawiającego na własny koszt w czasie trwania gwarancji; 5)w razie nie dokonania naprawy w terminie 14 dni dostawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego sprzętu na nowy tego samego producenta o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, bez dodatkowych opłat; 6)wymiana urządzenia w okresie gwarancji na nowy w przypadku 3 istotnych awarii urządzenia. Za uszkodzenie istotne przyjmuje się każde uszkodzenie ograniczające funkcję urządzenia; 7)w przypadku wymiany uszkodzonego urządzenia na nowy w związku z okolicznościami określonymi w punktach powyżej oraz w przypadku skorzystania z rękojmi przez odbiorców w stosunku do nowego, wymienionego urządzenia obowiązują warunki gwarancji i serwisu wynikające ze złożonej oferty. Ocena spełniania ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji; 2. oświadczenie Wykonawcy o warunkach i udzielonej gwarancji wg załącznika nr 3 do specyfikacji; 3. oświadczenie Wykonawcy o warunkach serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 4 do specyfikacji; 5. kosztorys ofertowy wg załącznika nr 5 do specyfikacji; 6. parafowane ogólne warunki umowy wg załącznika nr 6 do specyfikacji; 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, 8. certyfikaty CE dla oferowanych zestawów komputerowych, monitorów, drukarek i skanerów. 9. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. - W tym celu Zamawiający żąda aby Wykonawca załączył do oferty certyfikat zatwierdzenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 6 we Wrześni
ul. Batorego 8, 62-300 Września
sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:45, miejsce: Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 6 we Wrześni ul. Batorego 8, 62-300 Września bibliteka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Budowa zbiorników retencyjnych na wody opadowe w ramach projektu pn. "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmiany klimatu"
- Zakup samochodu ciężarowego na potrzeby realizacji zadań na drogach powiatowych
- Świadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla ich opiekunów oraz wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia.
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, serwerów i telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- Zakup sprzętu komputerowego dla garnizonu opolskiego
- Zakup i montaż sprzętu audiowizualnego niezbędnego do wyposażenia mobilnego Vlogatorium wraz z budową i konfiguracją ściany wideo oraz dostawą mównicy interaktywnej dla Wydziału MSCDN w Siedlcach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.