Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Turek: Kurs florystyczny z dekoratorstwem małych form użytkowych dla 10 osób niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Numer ogłoszenia: 132448 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Turku , ul. Komunalna 6, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2802340, 2802347, faks 0-63 2802370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.turek.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs florystyczny z dekoratorstwem małych form użytkowych dla 10 osób niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoenia o nazwie Kurs florystyczny z dekoratorstwem małych form użytkowych dla 10 osób niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: a.nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych bądź innych przepisów prawa, b.spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych c.spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c.zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, wydane zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r.Nr 69 poz.415 ze zm.), d.oświadczenie o aktualizacji danych w rejestrze instytucji szkoleniowych. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: a.program szkolenia, b.zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia, c.wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności , z uwzględnieniem obowiązujących przepisów zawierających wymogi w zakresie wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, d.wykaz wykonanych w okresie od dnia 01.04.2006 r. do 31.03.2009 r. usług szkoleniowych w przeliczeniu na osoby, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, e.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia zawodowego zgodnego z kierunkiem szkolenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, f.oświadczenie, wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, g.wykaz sal wykładowych i ich powierzchni, oraz wyposażenia techniczno - dydaktycznego, h.oświadczenie o miejscu realizacji zajęć szkoleniowych, przystosowanego pod względem architektonicznym do potrzeb osób niepełnosprawnych, Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnione do składania oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentów o niewłaściwej treści, lub według innego wzoru niż załączniki do SIWZ ,spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie zawodowe - 20
- 3 - Certyfikat jakości usług - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.turek.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Komunalna 6
62-700 Turek
pok.9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Komunalna 6 62-700 Turek Kancelaria piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4497P Przykona - Dobra na odcinku Bądków Pierwszy - Żeronice - dokumentacja projektowa
- ,,Budowa drogi ul. Torowa wraz z infrastrukturą - opracowanie dokumentacji projektowej"
- Dostawa rękawic medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PS NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- REMONT POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 6 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- "Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego - psycholog"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 12 części - IV Tura
- Przeprowadzenie kursu pn. "OPIEKUN W ŻŁOBKU LUB KLUBIE DZIECIĘCYM"
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów w branży Hotelarsko- Gastronomiczno-Turystycznej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży OHP, absolwentów OHP oraz klientów zewnętrznych w wieku 17-25 lat.
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Projektowania układów elektronicznych 2d i 3d KiCad" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Projektowania układów elektronicznych 2d i 3d KiCad" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.