To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13231 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Dobczyce:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330485 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33529-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobczyce, krajowy numer identyfikacyjny
35155542400000, ul.
ul. Rynek
26,
32410
Dobczyce, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
123 721 700, faks
122 712 993, e-mail
ugim@dobczyce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dobczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RI.271.1038.2016.ANMA
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje między innymi: not1.Roboty ziemne związane z korytowaniem pod parking wraz z odwozem urobku do 1 km i wbudowaniem urobku w nasyp; -2.Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP K-2 o średnicy 300 mm(SN8) o dług. 56,1 mb; not3.Montaż studzienek ściekowych Dn 500 mm z osadnikiem i montażem kratek ściekowych z wypustem żeliwnym uchylnym kl. C250 (4 szt.); not4.Wykonanie kanalików od studni ściekowych do studni rewizyjnych; z rur litych PVC o sztywności obwodowej SN8; not5.Montaż studni rewizyjnych Dn 1200 mm z okręgów z betonu wodoszczelnego W8 kl. Min. C35/45, włazy żeliwne ryglowane kl. B125 z wypełnieniem betonowym (2szt); not6.Montaż osadnika poziomego Dn 1500 mm z kręgów z betonu wodoszczelnego W8 kl. Min C35/45, włazy żeliwne ryglowane kl. B125 z wypełnieniem betonowym (1 szt.); not7.Montaż separatora lamelowego o średnicy Dn 1200 mm; przepustowość: 3-30 l/s, typ ESL 3/30 (1 szt.); not8.Umocnienie wylotu kanalizacji płytami ażurowymi typ krata o wym. 60x40x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej; not9.Zasypanie wykopów po wykonaniu studni i kanalizacji deszczowej wraz z ich zagęszczeniem; not10.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod parking; not11.Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki żwirowej 0-20 mm; -12.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy grub. 20 cm z kruszywa łamanego; -13.Wykonanie górnej warstwy podbudowy grub. 10 cm z kruszywa łamanego; -14.Montaż krawężników betonowych 15x30 cm układanych na ławie betonowej z oporem; not15.Wykonanie ścieku przykrawężnikowego o szer. 20 cm z kostki betonowej układanej na ławie betonowej; not16.Wykonanie nawierzchni parkingu z kostki betonowej grub. 8 cm (szarej) na podsypce cementowo - piaskowej; not17.Mechaniczne korytowanie pod chodnik wraz z odwozem gruzu na odległość do 1 km; -18.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod ścieżkę pieszą; not19.Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki żwirowej 0-20 mm; not20.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy grub. 15 cm z kruszywa łamanego; not21.Montaż obrzeży betonowych 30x8 cm układanych na ławie betonowej z oporem; not22 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grub. 6 cm (szarej) na podsypce cementowo-piaskowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45223300-9
Dodatkowe kody CPV:
45232130-2,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W dniu 25 października 2016r Zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu zamieszczając je w Biuletynie Zamówień Publicznych i na swojej stronie internetowej.W dniu 03.11.2016 r uzupełnił SIWZ odpowiadając na pytania złożone przez jednego z Oferentów. Otwarcie ofert nastapiło , 09 listopada 2016 r. ,wpłyneło 12 ofert. Postępowanie prowadzone było na podstawie artykułu 24aa ustawy PZP. W dniu 08.12.2016r upłynął termin związania ofertą Wykonawców. Zamawiający nie wybrał najkorzystniejszej oferty w wyżej wymienionym terminie. W związku z upływem terminu związania ofertą Zamawiający nie mógł wybrać najkorzystniejszej na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy co za tym idzie unieważnia postepowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 7 z powodu istotnej wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z art. 146 ust 6 ustawy PZP (wyroki KIO 109/13 z 31.01.2013, 1924/12 z dnia 24.09.2012 i 883/16 z dnia 06.06.2016) . | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DOBCZYCE
- Modernizacja budynku OSP Skrzynka
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizację osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Modernizacja boiska w Nowej Wsi.
- Opracowanie planu ogólnego Gminy i Miasta Dobczyce
- Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją szkolnych na cele utworzenia pracowni robotyki w Zespole Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.